Blog
Amit cseréltünk:
-motorolaj(Castrol Edge)+szűrő
-levegőszűrő
-pollenszűrő
-gázolajszűrő
-vezérműszíjj+görgői
-hosszbordás szíjj+görgői
-vízpumpa
-váltóolaj
Igaz az óra által jelzett kilóméterfutás még nem indokolta volna mindezen alkatrészek cseréjét,én nyugodtabb vagyok így:).Jövőre mindenképp cserések lettek volna ezek a cuccok.Egyébként a régi szíjjak teljesen jó állapotúnak tűntek,nem voltak megöregedve.Viszont a görgőknek már volt egy kis hangjuk.Most hallhatóan csendesebben jár a motor.A vízpumpa még biztosan a gyári volt,mert találtam rajta "07-01" jelzést.Más alkatrészeken nem találtam utalást a gyártás idejére,de valószínüleg még azok is a gyáriak voltak.
Idén nyáron úgyis vár egy-két többezer kilóméteres túra a gépre,így-talán-nyugodtan neki vághatok ezeknek.
Az alkatrészeket Erhard cartársnál szereztem be,a cserét ismét barátom műhelyében végeztük.
Km.ó. állás:81500
Hozott a nyuszi (na jó, nem...hanem Gábor barátom Svájcból:D ) 4db Pirelli PZero Nero gumit, 215/45 17-es méretben, vagy 6mm es mintával, baráti áron, csak Nekem! :))
A gumis fel is rakta gyorsan, miután a defekttűrő téli szettet leszenvedte a felniről.(megérdemelte az 5e ft-ot,ráadásul szombat délután,munkaidő után dolgozott:) )
Kemény, 3500km-ert használtam a téli gumikat...
Ma volt rá időm és kicseréltem a lengéscsillapítót a bal elején. Most csináltam ilyet először így cirka 3 órás mutatvány volt. Még hátsó rugók várnak cserére és végére is érek a műszaki rendberakásnak.
Pedig úgy vettem át az autót a hirdetés szerint, hogy "Frissen szervizelt" mikor az első képen jól látszik, hogy elszórta az összes olajat a lengéscsillapító, és nem hiszem, hogy az utóbbi 3e kilóméter alatt vált ilyenné...
Ma átvettem Cseko76 kollégától a régi autója szőnyegeit. Úgy gondolom jól mutat az én autómban is.
Ez úton is nagy köszönet érte :)))
Vicc az egész, meg az össze csíra, amelyik szakembernek vallja magát. :-) Csak nevetni tudok.
Kezdtük azzal, hogy a kocsival nem tudtam beállni, mert le van ültetve. OK legyen az én hibám. Ezért be kellett tolatnom a falu végéből...
Elejét nézegette, amikor a hátuljával mentem oda, hogy azzal foglalkozzon...mindegy. Szilent baja van elől. Pfff tudjuk mindig az a baja, ha új a lengőkar akkor is. Hatalmas érdeklődéssel fogadtam, hogy mi a baja a hátuljának, amikor az elejét vizslatta az inas. Közben kiderült, hogy egy picit puklis a jobb első gumim fala. Ez cserés lesz. Nah térjünk át a hátuljára...pffff ezt itt nem lehet állítani sehogy....óhe te csicska...és jött a dumával, hogy az olasz autónak szép a belseje, a japán megbízható, a német, pedig német. Na hagyjuk a fenébe az egészet. 2000-re könnyebb lett a nadrágom a nagy semmiért és sajnálják. Köszi puszi.
Kis piroska nem hazudtolta meg magát elektronika terén amikor a km-órám úgy gondolta többé nem méri mennyivel haladok , ezért első körben próbaképp kapott egy másik óracsoportot de semmi változás ,tehát az eredeti óracsoport vissza 4-esben kb 2000 fordulat kb 50km/h haladás lakott területen. Ekkor jött Ferke cartárs és hozott jeladót köszönet érte ,melyet Krisz ki is cserélt , de átmenetileg maradt minden ismét a régi , mert nemelég ,hogy milyen jó játék kicserélni a jeladót hála a magyar kreativitásnak az előző mekk mester beleforrasztotta direktbe a jeladóba a kábelt nehogy legyen stekkerje és ne hogy már ne minimum 3 szor keljen miatta felemelni az égbe , de hála mára már a probléma megoldva , újra állandóan lassítanom kell....
Megérkeztek (0421) a Buksitól rendelt 39mm hosszú, sofita típusú, beltéri izzók helyére a LED helyettesítőik. 6-6db fehér LED van mindegyiken. Nagyságrendekkel nagyobbat világít, de még nem zavaróak. A kesztyűtartó egyelőre kimaradt, mert oda másféle kell..
[Költségeim: 8db LED 4.000Ft + posta]