Blog
Ma beszerelésre került egy váltózár a Defend Lock jóvoltából :)
Jól jött az amorés kedvezmény :)
Baromi egyszerűen működik, záráshoz csak be kell nyomni, nyitáshoz kell csak a kulcs, nem kell kivenni, berakni semmilyen tüskét, fontos szempont volt nálam a gyors kezelhetőség.
Liában most már kb 151200 km van éppen. 1000 km-rel korábban Ferkénél kapott új olajat és szűrőket, ezúton is köszönöm neki a segítséget :))
Érdekes, hogy ugyanúgy megy, mint a csere előtt:)) ezek szerint nagyon jó időpontban volt az olajcserém. Selénia WRD került bele, kicsivel több, mint 4 liter. maradt egy kevéske, de ha így megy tovább, nem is fog kelleni, egy csepp olajat nem evett. Meg is értem, én sem szeretnék egy cseppet se meginni:)
Szóval olajcsere és szűrőcsere. Ezen kívül a J1 előtti zajvédő burkolat került vissza a helyére, és kiderült, hogy a középső kijelzőm nem is működik. vagyis nem elromlott, ahogy a "szakszervíz" váltig állította, hanem csak simán nincs beépítve. Hát igen, ilyen a "szakszervíz". Nem viszem oda többet, az tuti.
Ellenben visszakerültek a rég várt nyári gumik:) a téliket kb már kézzel lecsipegettem volna, annyira szét voltak hullva, zúgott, rezonált.... szóval minden zajos volt. Na de most :))
Lia szépen, halkan suhan, nagyon jó ez így:)
A mai napot a kultúrának áldoztuk fel. Először megtekintettük a Mátra Múzeumot Gyöngyösön,amit már másodszor látok de most is érdekes volt,tekintve,hogy sokkal bővebb volt,mivel új szárnnyal gazdagodott. Mi meg élményekkel :)
Ezután következett a borkultúra tanulmányozása Abasáron,ahol is egy lenyűgöző többszintes pincét látogattunk meg. Vulkáni kőzetbe faragott vájatokban jártunk,ahonnan nem távoztunk üres kézzel,és a szállásra megtérve borkóstolással zártuk a tartalmas napot :))
Bekerült egy tuningbox, egyenlőre csak a kipróbálás szintjére.
Sajnos a kuplung csereérettségét jelzi előre, hogy megcsúszott másodikban amikor durván megjött a nyomaték. Így visszább csavartam 100ról 80 százalékra, így még mindig tisztességesen megy, viszont nem csúsztatja el a kuplungot.
Sajnos tény, hogy azt is cserélni kell még idén.
Nem akartam elhinni, de a box beszerelése után nem picit jobb lett a fogyasztás.
No a berohadt kéziféknek köszönhetően, szépen lassan lassan elfogyott a fékem hátul.
Nem nagyon, csak annyira, hogy fémen futott, a tárcsát is hazavágva ezzel :-(
Szóval tárcsák, betétek, és kézifékkötél csere volt kedves Zé barátomnál.
Természetesen egymás osztása, szívatása nem maradt el, mert úgy az igazi:-)
Kiderült hogy a kuplung felengedésekori csörgő hang nem a kettőstömegű műve (na ennek örülök), hanem az intercooler felső rögzitése tünt el. Egy kis heggesztgetés, új csavar, és rögtön csendesebb lett.
Dolog még ezer az autón, most biztonságosan használható, de nem patika állapot. Még...
Ma is nagyon szépen sütött a nap, úgyhogy megmostam a kocsit, belsejét már nem volt időm kitakarítani, így jövőhétre marad, de jobb később, mint soha
Végre helyére került az erősítő távirányítója is, egy kis szívás volt vele, de megoldottam! :)
Mivel mióta megvettem az autót folyamatosan kopogott valami a futóműben, és az alsó lengőkarokon kívül más nem maradt hátra megrendeltem őket Erhard-tól. Közben inspektáltam a gépet és rájöttem mitől van kanyarban a gép libegése az alsó lengőkarszilentek annyira kivoltak, hogy 6mm-t lötyögött előre hátra a kerék :(....
Eljött a hétvége a cserére annyit mondok Suckkkk..... Nagyon megdolgoztam az egyik oldallal, úgyhogy jövő hét végére marad a másik...
Csak hogy emlékezzek rá mikor cseréltem!:-))))
A régi már jó dzsuvás volt csoda hogy átment rajta a levegő!:-)))