Blog
A nemrégiben alumínium mintázatú fóliát kapó középkonzol megérett a frissítésre, mivel nem igazán tetszett az első elképzelés.Ez most javítva lett, és így már közelebb vagyunk az eredeti elképzeléshez, azaz egy kicsit hasonlatos lett az 56-os facelift elrendezéséhez ("színvilágilag") a középkonzol.
Az új felnik miatt kellett egy kis módosítást alkalmazni a hátsó sárvédő perem és környékén, hogy a magyar utakon alig felfedezhető rosszul megépített dilatációkon és egyéb huppanókon átmenve ne érjen bele a perembe a gumi!Ezt Hari mester egy speciálisan erre kialakított peremezővel orvosolta.Így már jobban használható lett az autó.:-)Egy kis szépítgetés is belefért még a mai napba, ami egy új fekete-króm alapú új oldalsó irányjelzőben mutatkozott meg.
Megérkezett az olaj meg a filter,mivel lassan esedékes az olajcsere,plusz az uj viz hűtő is megjött mivel az öreg valeo már nagyon megviselt...enyhén szolva szét van esve, természetessen a hűtő vizet is cseréljük Paraflu UP-ra,egy kis optikai tuning is történt picit karbonositottam...utolso kép :)
idén cserés lett a bal első gumiharang is....
Voltunk az esztergomi találkozón, szuper volt. Halesztől átvettem az Alfacity-s matricát, ma felraktam, íme néhány kép :-)).
Tegnap volt, jó volt -az idő nem annyira. Prímás pincébe álíltott Alfák = priceless!
Köszönjük! Jövőre ugyanitt! :)
A Fanat-X csapata ismét kitett magáért. Valóra vált (0417) egy régi álmom, hogy az autóm eleje is úgy nézzen ki, ahogy azt szeretném.
A munkát hosszas keresgélés, gondolkodás, egyeztetés előzte meg, ugyanis nem tudtam eldönteni magam sem, hogy Cadamuro vagy gyári GTA kerüljön fel. A Cadamuro-ban voltak részek amik a végén már nem tetszettek, a GTA pedig nem biztos, hogy illett volna a hátsó toldathoz.
Joggal merült volna fel a kérdés többekben is, hogy ha hátul nem GTA akkor elöl miért igen?
Ezután leltem rá erre a csodára. Cadamuro toldat egy GTA lökösre. Számomra a legtökéletesebb megoldásnak tűnt, mindaddig, amíg rá nem találtam végre egy beszerzési forrásra, ahol leírták, hogy Csak szélesített GTA sárvédős 156-osra jó a toldat..
Ekkor jött képbe a Fanat-X, akik átszabták nekem egy kicsit, hogy jó legyen az enyémre is.
Köszönet Dávidnak(SD) a rajzokért, Csabinak(Fanat-X) az üvegszálas munkáért, Iginek és Pityunak a végeredményért, ystuc-nak a contact-ért, páromnak és HoZénak a lelkesítésért:) és mindenkinek, aki egy kicsit is hozzájárult, hogy ez így létrejöhessen.
A műveletnek egyelőre még nincs vége, egy 3D-karbon fólia fog kerülni az aljára (ami most még fekete) és várom a GT-től rendelt matricát is az elejére. :)
Íme a végeredmény..
össz.: 159.000 Ft
2011.április 16.Esztergom, az év (és egyben életem) első Alfa Romeo találkozója, amit egy kirándulás (és bobozás:D) követett Visegrádba. Nagyon jó nap volt, örök élmény, napkeltétől napnyugtáig Alfák, jókedv és szerencsére jó idő is. :) Folytatás előre láthatólag az utolsó képen megjelölt helyen és időben! ;)
Svájcba érkezésünk harmadnapján jelentkeztek a tünetek, hogy meleg motornál nehezen állt be az alapjárat, 2000RPM-nél dadogott, meg jó erős CO szaga volt a kipuffnak. Elsőre fals levegőre tippeltem, de miután azt sikerült kizárni apránként körvonalazódott, hogy a lambda a ludas. Gyári BOSCH-t raktam bele egyből meg is szűnt minden gondja-baja.