Blog
Hétvégén Szarvason ünnepeltem egy jóbarátom 30. szülinapját. Másfél km. földút vezetett a buli helyszínére. Persze hogy defektet kaptam... Nem is akármilyet, a gumi belső oldalát vágta ki egy kő... A gumi persze javíthatatlan így. Toyo Proxes T1-R gumijaim vannak, aminek darabja újonnan 39 000 ft. Ráadásul elég ritka méret kellett: 215/45 R15 . Keresgettem a neten, de ugyanilyet olcsóbban nem találtam. Viszont találtam Toyo Proxes TR -t, akciósan 16120 ft-ért darabját! Felhívtam a gumist, és mondta, hogy azért akciós, mert évek óta nem bírja eladni, nem kell ez a méret senkinek. Letakarva tárolta, így nagy baja nem lehet. Nosza, vettem 2db-ot belőle. Valszeg ugyan az a gumi, mint a T1-R-nél , csak más a mintája, ezért is kellett 2 belőle. Elég jól tapad, nagyon meg vagyok vele elégedve!


azaz 2011. 05. 24-én leérettségiztem :)
Körforgalomban elém hajtott egy Audi S8. Jobb eleje gyakorlatilag KO. :( Nem tudom, hogyan tovább.
A fekete villám új gazdára talált. Biztos vagyok benne,h jó helye lesz és vigyázni fognak rá. A Vevő azt ígérte,hogy regisztrálni fog ide. Remélem így is lesz és nyomon tudom majd követni a GT sorsát!




Mai napon sajnos elkerült tőlem az szeretett, Az Első Alfám!
Most egy kicsit parkolópálya következik, de már erősen a GT-s tábor felé kacsingatok, remélhetőleg nem kell sokat várni, hogy bele is üljek A Másodikba! :)
Kb 3 hete megkarmantyúztuk a kuplung-hidraulika rendszert. Az autószerelők azt mondták "szart sem fog érni", de eddig jó, és sajnos ennyire futotta , majd ha kicsit megcombosodom anyagilag kicseréljük a hengereket is...Képek nem készültek.
Megint lelőtte a szívósort a kis drága. Ez nagy hiba volt a részéről...
Pillanatnyilag nem tudok hideg fejjel gondolkodni, így most azon az állásponton vagyok, hogy megjavíttatom, aztán megy a háztól. Nézek valami utódot, de szinte kizárt, hogy TS-t vagy Alfa Romeot...
Hát igen, ki lett cserélve a bal hátsó, vasárnap estére meghalt a jobb hátsó...
Új lengőkarok, kormánymű gumiharang, hátsó lengéscsillapító pár, alvázvédelem, féktárcsák, fékdobok, betétek és az apróságok: megindult a műszaki 2011 projekt.
80 alaphangon csak alkatrész, anyag és szerek tekintetében. Plusz munkadíj, plusz vizsga. A 3 éves teszkós (előző tulajnál belekerült) akku is felmondta a szolgálatot, ízzókkal, fékcsővel ez máris 100 inkább. És még nem tudni mi jön közben elő.
A CO is 8,5 volt, még ha hidegen is. Melegen sem lett sokkal jobb, lambda szonda csere megoldotta. Befejeződött a projekt, két év nyugi is jöhet...
Tartottunk a srácokkal egy kis autóápolós délelőttöt, így AlfaCity előtt egy héttel. Kipróbáltuk az AutoGlym-waxot. Elég tuti a cucc! :)
(BeeGee fotói)





