Blog
Régóta kellett volna már foglalkozni vele, de nagyon nehezen szántam el magam, hogy elvigyem kipufogóshoz a kocsit. Flexi cső csere, katalizátortól hátrafele majdnem minden csere, felfüggesztő gumik csere. Ezzel sem lehet gond most egy darabig. Egy szép gyári vég is felkerült az új hátsó dobra.
Ma újra útnak indult a szokásos konvoj, most Esztergomba mentünk.
Kép 1-2: Gyülekező Pápán
Kép 3: Megálló Zotyáéknál, a zászlóért be kellett ugrani
Kép 4: Győr, ahol még többen csatlakoztak
Kép 5: Vasúti átjárónál, az erőd mellett
Kép 6: Komárom egy kicsit szétzilálta a csapatot, a város szélén össze kellett állnia a konvojnak
Kép 7-8: A szokásos pihenő az immárom már bezárt benzinkúton.
A következő alkalomra valami megoldást kellene találni, mert Komárom gyakorlatilag átszelhetetlen már 5 autóval is. Szinte mindenhol lámpa van, a főútnak gyakorlatilag nincs elsőbbsége, folyamatosan meg kell állni. (A lámpa biztos olcsóbb megoldás, mint a szintbeli kereszteződések helyett felüljárókat építeni.)
Gyorsszervíz keretében k lett cserélve a bal első torony. Kissé megrepedt! Menet közben ebből annyi volt érezhető, hogy kissé gyengült a futómű. Most újra merev a kocsi, mint a "fagyott kutya lába". Kézifék, j.e. kilincs, szelepfedéltömítés pipa.
A mai nappal,hivatalosan is megkezdődött az Alfás szezon!Lekerült a ponyva...és Egy kicsit szomorkás időben viszont annál nagyobb izgalommal,várakozással telve elindultunk Esztergomba az évadnyitó Alfa találkozóra!A komáromi Tesconál összeszedtem Mariánt és az öreg 33-ast,majd visszahajtottunk nosztalgiaként az Alfa City helyszínére a Monostori Erődhöz,hogy itt csatlakozzunk a nyugati Alfások népes táborához,hogy együtt autózzunk el Esztergomig!Mindenkinek köszönök mindent és jó volt újra látni ezt a sok Alfa Rajongót!
Alfa Amore
Néhány kép az eseményről:
Márciusban elhatároztam, eladom a 147-est. Feltettem a www.hasznaltauto.hu-ra. Múlt szombaton jött is egy érdeklődő (az első) és kb. 10 perc ellenőrzés után le is foglalózta. A központi zár meghibásodása miatt (amit Csöriék javítottak meg) ma történt meg az átadás.
Az autó Tassra került és egy igazi Alfa Romeo rajongó lányáé lett.
Az autó kevesebb mint 2 évet volt nálam és kb. 17.000 Km-t mentem vele. Garázsban tartottam, kíméltem, rendszeresen karbantartattam és ellenőriztettem. Szervizelését végig a Csörgő Szerviz-re bíztam, akiknek külön köszönet a szakszerű és gyors munkákért.
Most egy igazi málhás autót keresek, de terveim szerint 4-5 év múlva visszatérek a márkához.
Ciao Amici!
Ismét újságban szerepel az autóm, ezúttal az Alfissimo! magazinban jutott neki 2 oldal. Öröm, boldogság, köszönöm a lehetőséget. :-)
A fotózás alkalmával készültek videók is, amelyek bár nem hosszúak, azért mutatnak valamit az autóból:
Videó 1
Videó 2
Sorrendben a 11. esztergomi találkozó volt ez, de eltérő a korábbiaktól. Nekem személy szerint hiányzott, hogy nem közvetlenül a bazilika előtti parkolóban voltunk, de ez egy másik történet.
Takács Ákostól átvettem a tavaly megrendelt Alfa Romeo történeti könyvet, valamint Halesz is odaadta az AlfaCity promóciós matricát, melyet gyorsan fel is ragasztottam az autóra.
Nagy esemény volt még, hogy lányunknak, Fanninak, ez volt az első Alfa Romeo találkozója, de terveink szerint nem az utolsó. :-)
Régen tervbe vett szelepfedéltömítés-cserére került sor ma reggel Willbour mester hathatós támogatásával...(4 gyertya úszott az olajban) , ha már összekentük a kezünket kicseréltük a termosztátot is egy bontottra , a régivel a víz nem ment fel 70-ig sem az "új" tesztelés alatt.Tettünk egy bilincset a szervó-olajtartály vastagabb csövére is (nem volt egyszerű) , elég erősen szivárgott.
Tegnap ismét légtelenítésre kellett megkérnem a szerelőt , úgy tünik halaszthatatlan a kuplung-munkahengerek beszerzése.