Blog
megérkezet Skull cartárstol a toronymerevitő, ma le is festettem és be is került az autoba, köszönet neki+cserélve lett 1 drb gyujtokábel+pipa.


Május 13 - újra 2 évig érvényes műszaki az autómon. Nem volt semmi gond, jöhetnek az újabb kilométerek! :-)

Lassan végre indulhat a fék kicserélése. A hosszúra nyúlt szállítási idő oka a kiszemelt Goodridge fékcsövek voltak, amiből a gyár nem tart raktáron, minden megrendelést just-in-time gyárt le.. több hetes visszaigazolással. Úgyhogy ezt a részt lemondtuk a megrendelésből, így a fék lényegi része már úton van hazafelé, a fékcsövek pedig ma meg is érkeztek. Köszönet Ollahnak érte.
A fékcső Hel gyártmányú, 'transparent red' színű és gyönyörű. A fékcső belül fémháló, kívül műanyag borítású, így nem tud tágulni, ami pontosabb és fáradás nélküli pedálérzetet ad. Majd és elvileg.



Pár napja elvittem a kocsit Zé mesterhez szervizelésre és ma kész is lett. Vezérlés csere, vízpumpa csere izzitó gyertya csere, hosszbordásszíj csere, hőgomba csere.
A mester megállapított hogy még izzitó gyertya rellét is ki kell cserélni ill. generátoromat is fel kell újítani + a klima kompresszor tengelye is lóg kicsit, szóval ezek még hátravannak, utánna újra száguldhat a vas.
A mai napon sikerült a nevemre íratni, most már hivatalosan is az enyém, van szép új fogalmink is.
Minden rendben zajlott, az adásvételiből 1 példányt megtartottak.
Megjött a biztosítási csekk is és bejelentkeztünk olaj és szűrőcserére Ződi Ervinhez szőregre.
Szerintem ebben a hónapban nem nagyon kell számolgatnom a megmaradt pénzem...
180000-nél olajcsere (Selénia Turbo Diesel) +olajszűrő
Pioneer DEH-1300-as fejegység beszerelése (beépítő kerettel).
Hertz DSK 165 hangszórók telepítése az első két ajtóba. Házilag gyártott fa beépítő keretek a jobb hangzás érdekében. 1 napos meló.
Nos, elérkezett az ideje egy kis tuningnak. :)
Az autóban van turbónyomás emelő, amit egyelőre nem használtam, hogy szokjam a gyári teljesítményét. Itt a nyár, a meleg, kell egy kis extra teljesítmény. Hétvégén beüzemeljük a töltőlevegő nyomás emelőt, és mivel a többlevegőhöz több üzemanyag is kell, beszereztem egy üzemanyag nyomás szabályzót. A gyári szabályzó helyére kerül, és ezzel tudunk kicsit több benzint juttatni az injektorba.


Klima feltöltés és fertőtlenités.+lengéscsillapító mérés
2
643
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV