Blog
Vicc az egész, meg az össze csíra, amelyik szakembernek vallja magát. :-) Csak nevetni tudok.
Kezdtük azzal, hogy a kocsival nem tudtam beállni, mert le van ültetve. OK legyen az én hibám. Ezért be kellett tolatnom a falu végéből...
Elejét nézegette, amikor a hátuljával mentem oda, hogy azzal foglalkozzon...mindegy. Szilent baja van elől. Pfff tudjuk mindig az a baja, ha új a lengőkar akkor is. Hatalmas érdeklődéssel fogadtam, hogy mi a baja a hátuljának, amikor az elejét vizslatta az inas. Közben kiderült, hogy egy picit puklis a jobb első gumim fala. Ez cserés lesz. Nah térjünk át a hátuljára...pffff ezt itt nem lehet állítani sehogy....óhe te csicska...és jött a dumával, hogy az olasz autónak szép a belseje, a japán megbízható, a német, pedig német. Na hagyjuk a fenébe az egészet. 2000-re könnyebb lett a nadrágom a nagy semmiért és sajnálják. Köszi puszi.

Kis piroska nem hazudtolta meg magát elektronika terén amikor a km-órám úgy gondolta többé nem méri mennyivel haladok , ezért első körben próbaképp kapott egy másik óracsoportot de semmi változás ,tehát az eredeti óracsoport vissza 4-esben kb 2000 fordulat kb 50km/h haladás lakott területen. Ekkor jött Ferke cartárs és hozott jeladót köszönet érte ,melyet Krisz ki is cserélt , de átmenetileg maradt minden ismét a régi , mert nemelég ,hogy milyen jó játék kicserélni a jeladót hála a magyar kreativitásnak az előző mekk mester beleforrasztotta direktbe a jeladóba a kábelt nehogy legyen stekkerje és ne hogy már ne minimum 3 szor keljen miatta felemelni az égbe , de hála mára már a probléma megoldva , újra állandóan lassítanom kell....



Megérkeztek (0421) a Buksitól rendelt 39mm hosszú, sofita típusú, beltéri izzók helyére a LED helyettesítőik. 6-6db fehér LED van mindegyiken. Nagyságrendekkel nagyobbat világít, de még nem zavaróak. A kesztyűtartó egyelőre kimaradt, mert oda másféle kell..
[Költségeim: 8db LED 4.000Ft + posta]




Hetedszer is eljöttünk Esztergomba.
Mint mindig most is jó társaságban tölthettünk egy napot. Mint mindig, most is rövid volt az idő mindenkivel beszélgetni.







Múlt vasárnap beindítottam a vasat, de menni már nem mentünk sehova mert a kuplung lent maradt és lefulladt. :( Megpróbáltam légteleníteni, de nem jártam sok sikerrel, ugyan az történt megint. Kétszer. Nem volt mit tenni hétfőn apámmal elhúztuk Szamosi mesterékhez (ők voltak a legközelebb).
Délutánra kész is lett, a kuplung munkahenger fosta el magát. Most már minden rendben. :)
A leömlő utáni flexibilis cső eddig bírta, a Dinamit-nál cserélték. Most tök halk az egész :).
Újra kénytelen voltam venni 1 liter Tutela Seles olajat :).
Várom,hogy megérkezzen az új tartály, lehet, hogy a jelenlegivel van a gond.