Blog

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2011-04-29

Megérkeztek a hét elején az új emblémáim. Időm még nem volt a cserére. Első, hátsó. Szép lesz. Imádni fogom. :-)
Postával együtt 14.700 HUF a kettő.
Eddig csak elölről van kép. II KNOXX ... eltoltam a garázs elől a kocsit. :-)

>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-04-29

Ma átvettem végre (1 hónap várakozás után) az egyedi műgyantás matricáimat.
Egy próba erejéig felpattintottam előre is, hátra is.... íme az eredmény:
(hozzátenném, hogy csak próba, 3 db matricát rendeltem, a 3. a notebookomon díszeleg :)

 

Cserélve. Starline márkájú. Az előző kb. 4 évet és 80e km-t futott (optimal).
Viszont sajnos úgy tűnik nem ez volt az egyetlen hangforrás. Vmi nem jó bal elöl sem... :(

>> SzervizWikicica // Alfa 156 1,8 TS 16V // 2011-04-29

Lucifer szabadságon van, egy szép mező közepén egy pajta előtt pihen.
Újabb kúrára van szüksége a szerelőműhelyben. Valószínűleg hengerfej-tömítést kell cserélni, vagyis csak remélem. A kedvesem folyamatosan elködösítette a mögöttem közlekedőket a kipufogóba került víztől, s a motortérből kijövő gőz pedig engem is :-S Egy henger sem működik a meghibásodás miatt.
A kényszerpihenő alatt Lucifer új hőmérsékletvisszajelzőt, s nyári papucsokat kap. Ezen kívül a klíma is ellenőrizve lesz.

 
>> Szervizbeero155 // Alfa 155 1,8 Twinspark // 2011-04-29

jobb féltengely gumiharang...

 
>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2011-04-28

A hosszú hétvégét, a Húsvétot Siklóson töltöttük. Magyarország igazi mediterrán szigete, kellemes pihenés volt, rengeteg autózással. Ezt a vasat ide teremtették. Kanyarok, emelkedők, napsütés, lilaakác és orgonaillat. No és villányi borok este. Ilyenkor jó belegondolni, hogy milyen autóban ülhetek. 11 éves? Na és? Ezt az élményt más nem adja. Nekem legalábbis más autóban nincs meg ez az érzés. Azokkal csak utazok, eljutok A-ból B-be ahogy mondani szokás. Vannak sportosabb A-ból B-be jutók is, azzal gyorsabban lehet megtenni az utat..és ennyi. Az Alfa meg valami más. Egy jelenség, egy egyéniség, ami a benne ülőkre is kisugároz valamit. Ilyen tavaszi ragyogó napsütésben lehúzott ablakkal kanyarogva nem lehet nem érezni azt, hogy ez nem csak egy autó. Nem kell versenytempó sem hozzá. Ebbe valahogy lelket heggesztettek a gyártósoron.

 
>> Szervizpettinke // Alfa Montreal 2.6 V8 // 2011-04-28

tesztelés főzés útján :-)

 
>> SzervizSzilárd // Alfa Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V // 2011-04-27

Kb. 1 hónapja raktam fel a nyári kerekeket még a tavalyi gumikkal,de jött egy nagyon kedvező alkalom,így most vettem 4 db új DUNLOP SP SPORT 01 gumit 225/45R17 méretben.
A mai nap fel is szereltettem őket.
Km óra állás: 84.895km

 
>> Tuning és extraTotti // Alfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-04-11

Már mikor el készült a (multimedia) tervben volt hogy be lesz bőrözve ez csupán csak egy évet csúszott de meg érte! Ehhez még hozzá jött pár dolog ami kapott új bőrkét. A kormány ami ugyan nem volt indokolt de a perforált bőr már régi álmom volt csak úgy mint az hogy a váltó és a kézifék kar szoknya egy színű legyen az eredeti bőrőzéssel! Csak egy valamit sajnálok hogy a kormány varrását nem piros cérnával varrták de talán így harmonikusabb és nem is mondtam !

 
>> Tuning és extraTotti // Alfa 166 3.0 V6 24V Super // 2011-03-29

Mivel a jobbos lámpa burán volt egy pici lyuk és xenonositást is még jobban (legalizálni) akartam ezért eszközöltem némi átalakítást a lámpákon!
Hozzá jutottam egy pár gyári xenon lámpához ami ugyan elég ramaty állapotban volt de volt amit fel lehetett belőle használni jobbos bura meg a gyári trafó dobozai kb ennyi!
Tehát lámpák ki ha már a jobbos burát így is úgy is lekellet venni a balost is szét szedtem egy kis pucolás nem árt neki!
Ez után jött némi legózás hogy a xenonos és a nem xenonos lámpa hátsó részét össze hozzam a házasság sikeres lett! (az nkh bekaphassssa)
Mikor már majdnem el kezdtem össze rakni a lámpákat akkor jött az isteni szikra hogy a 66 már félig meddig Blackline ugye a tető már fekete mi lenne ha a lámpa által nem használt foncsor rész is be feketedne!? Gyorsan el mentem hőálló fekete festékért és csiszoló papírért !
Ötszázas papírral át csiszoltam alaposan és jöhetett a fényezés 3 rétegben! Mivel csak akkor lesz hő álló a hőálló festék ha hőkezelve van de a műagyagot még sem vághatom be a sütőbe így maradt a hőlégfúvós hőkezelés!
Fél napi száradás után! A régi ragasztó el távolítása,majd szélvédő ragasztó össze rak gyors kötözővel jól össze húz és jöhet az ismételt száradás!
Másnap még rendbe raktam a lápa környéki kábeleket egy kis bandázs szalag csodákra képes! Lámpák a helyükre lökös vissza és lőn világosság!