Blog

>> SzervizRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2011-03-29

Ma kicseréltem a levegőszűrőt még nem volt nagyon annak se baja ami benne volt de megérdemelte hiszen 1 év eltelt csere óta. Km óra állás: 97400

 
>> EgyébLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2011-03-29

Most jött el az ideje. Félig a kényszer vezet rá, de úgy gondolom ennek be kellett következni záros időn belül. Apránként, úgy hogy használom is közben az autót, azt a sok tökéletlenésget helyreállítani nem lehet, csak szenvedés lenne belőle.
Pihenőre megy az autó, határozatlan időre.
Majd leírom bővebben is, de a kényszer ebből annyi hogy gyakorlatilag a torpangatós probléma meg nem oldhatósága, és az ezt követő kompressziómérés melynek eredménye 5,8-7,5 lett, vezetett az azonnali leálláshoz.

>> EgyébRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2011-03-25

Múlthét pénteken végre felkerültek újra a nyári a gumik, Ég és Föld a különbség alufelnivel mint ahogyan lemezfelnivel kinézett.

 
>> SzervizFöckös // Alfa 166 2.4 jtd // 2011-03-29

Eléggé nem várt költségek merültek fel ebben a hónapban, így nem maradt pénzem nyári gumikra. A téliket viszont már időszerű volt levenni.
2db hibátlan, másik 2 viszont beteg állapotban volt, ráadásul a 2 jó feletti másik 3 felnin 3 féle gumi volt...
a póketrék természetesen még szőrös állapotban, de hát nincs párja:-(

Végül nagy tiszteletnek örvendő SENIOR PÁVÁZÓS Andynek köszönhetően hozzájutottam 2 gumihoz, amivel ezt az évet talán ki tudom húzni.

Nagy köszönet szintén PLÁZACICA Becza barátomnak, aki nem először szívesen segített nekem.
Szintén köszönet Zsoltikának, mert ő is segített, és persze Dekka is jelent volt.
igazi kis üvegtigris feelinges banda... :-))

Természetesen mint mindig
hatalmas köszönet Zé.nek, el sem kezdem sorolni mennyi mindenért, Anyósnak a gombapörköltért, és a kávékért :-)

 
>> Szervizbizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2011-03-24

Kétszer vagy háromszor volt, hogy nagyon nehezen indult be, az egyik épp Zénél volt. Hibát is írt: izzítógyertya + üzemanyagszűrő.
Egyik reggel elvittem gyereket oviba és utána már nem indult, az indítózás (összesen kb 10 mp) leszívta az aksit. Ott ragadtam, cserbenhagyott, ezt nem fogom elfelejteni a ribijének!
Vicces volt viszont, hogy először Ignissel próbáltuk bebikázni: gondoltam, hogy nehezen fog menni, de azt nem, hogy kb ugyanolyan volt az indítózás, mintha ott se lett volna a suzuki... Hívtam egy nissan navaros ismerőst, azzal pöcre indult :)
Irány szerelő: cserénél kiderült, hogy a gyertyáknak semmi baja, így csak a szűrő lett cserélve, de szerelő már nem bírta hazahozni a kocsit, mert nála sem indult.
Meg lett a hiba: akkumulátor sz@ródott el. Erre nem is gondoltam, mert előző tulaj szerint nem fél-egy éve volt cserélve. Persze még a gyári volt benne, már meg sem lepődök.
Került bele egy Bosch 95Ah-s (gyárival megegyező) és 800 A (gyári 470A) indítóáramú. Most teker, mint degú a mókuskerékben!
Két cucc cseréje mindösszesen 40e (10+30), amiért óriási köszönet a szerelőmnek!

>> Szervizbizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2011-03-03

Elől alsó és felső lengőkarok cseréje Zé mesternél.
Hátsó gszemeket is cserélni kellene, de mivel eredetileg elől csak az alsókat kellett volna, így ez most elmaradt.
Km: ~113.000

>> Eseménybizi // Alfa 146 1.4 TS Junior // 2011-03-20

3,5-4 év használat után el lett adva. Persze bagóért, de kellett a many.
Sajnálom.....

>> SzervizTtK // Alfa 164 3.0 V6 12V // 2011-03-28

Marklar kollégától sikerült hozzájutnom egy pár jó ablaktörlő-karhoz. Végre rendesen töröl. :)

 

ma volt a szerelőmnél az autóm darabokba volt!
kuplung már jó! vizpumpa kicsrélve!
vittem neki pénzt mert a hátsó lengőkarokat is kikell cserélni és a lengéscsillapitókat is! meg is rendelte őket ! szerdán viszi müszakir a kocsit!!
:))))

 
>> Tuning és extraGabesz // Alfa 156 1,6 TS Distinctive // 2011-03-28

Az elmúlt 2 hét eseményei:

Elérkezett az idő, hogy kicseréljük a csúnya acélfelniket a gyári alufelnikre, és felkerüljenek a nyári gumik. Azt reméltem, hogy a nyári gumikkal, amivel vettem az autót még ezt a nyarat lehúzom, de biztonsági okokból inkább vettem rá 4 (használt) Matador gumit. Szerelve 24.000Ft volt. Azért nem újakat vettem, mert tervben van a 15" gyári felniket 16" ra cserélni.
Sikeresen átléptük a 140.000. Km-t :)
A féknyergek fekete színe sem tetszett, ezért vettem fényes piros festéket és lefestettük őket vasárnapi kikapcsolódásként a barátnőmmel :)
Sokkal jobban mutatnak a tűzpiros féknyergek :D
Az egyik kerék levétele közben sikeresen elrepesztettem a gyári kerékkulcsot... Ezért sürgősen kölcsön kellett kérnem egyet.

Költségeim:
4db nyári gumi: 24.000 Ft
Hammerite fényes piros festék: 1.750 Ft
Teleszkópos kerékkulcs: 2200 Ft