Blog

>> SzervizJampi // Alfa 156 1.6 TS // 2011-06-07

Ma 135400 km-nél lecseréltem az olajat. Castrol 10w40 ment bele. Légszűrő és olajszűrő is cserélve lett, valamint az igen töredezett hosszbordásszíj is. Volt egy erős futóműnyekergés, ezen a kenés segített.

 

Az elmúlt hetekben cseréltem levegőszűrőt, majd kis időre rá gyertyaszettet. Megmosolyogtatóan a fogyasztásom 9 liter körülire optimalizálódott, de ebben volt klímázás, meg tempósabb (120-130km/h) suhanás is. Szóval mostmár kicsit nyugodtabb vagyok az elmúlt kiadások miatt okozta feszültségből :)

 
>> EgyébG-Burt // Alfa 145 1.6 boxer "PIRI" // 2011-06-06

Alfacity lezajlott, jól éreztük magunkat, csak kár, h az idő elrontotta kicsit a dolgot:)

Az autó pénteken megtört, a faszom kivan az egésszel, most szarérhugyér eladó. Nem akarom javítani, elegem lett. Nem a típusból lett elegem, nem az alfákból, hanem ebből az egy autóból. Elment tőle a kedvem, kifújt a lelkesedés.... Aki már átélte ezt, az érti, aki nem az meg lehülyéz. Kicsit talán jogosan is...

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2011-06-06

Bekötesre került vegre a 2 ventit kapcsolo rele,igy män hülhetnek az erölködök...7 oräs tesztut is megvolt,müxik a dolog...
A käbelek rögzitve,märcsak a maradekot kell spirälcsövel betekernem,es kesz a buli...
Köszi az Instrukciokat GTPeti :)

 

a héten sikerült el jutnom a gumishoz ahol megállapították hogy Komáromból haza felé jövet nem defekt lett hanem sokkal rosszabb!
valami kátyúba szaladtunk bele ami akkorát ütött a felnin hogy eldeformálódott és ezért eresztett le a gumi! ( köszi neked magyar aszfalt)
így hát a felnit görgőzni kellett és a gumit újra felrakatni a felnire! minden esetre átnézték azért a gumit hogy nincs e valami baja! hála isten semmi probléma vele!
centírozás görgőzés gumi visszaszerelés 7000ft!
csak azt tudom mindenkinek javasolni aki nagy felnit használ hogy óvatosan közlekedjen vigyázzon a kátyúkkal és akkor elkerülhető ez a plusz költség!

 

megvan !!!! hhaahhahahaa
A középső panelről kell állítani, a fene se gondolta, van 1 kis "trip" gomb ott lehet mindenféle beállításokat eszközölni, többek között a dátumot és az időt is.

Most már csak a nyelvet kell belőnöm, nem értem mit mond a kihangosító és a navi.
Asszem hollandusul nyomja, de valami setup cd-t kér, hogy át tudjam állítani.....
ismét fórum :)

 
>> EseményBckk // Alfa 156 Sportwagon 2,4JTD // 2011-06-01

2011.junius 1.-jén egy régi-új vas kerult a családba. A kis 500as egy héttel ezelott távozott, igy megnyilt a lehetoseg az Alfás társaságba valo visszakeruléshez. Sikerult is találni a neten egy szép, ezust metál kék bor kombinacios Alfa 156 Sportwagont, bár az eredeti verzio egy 164 3,0 V6 v. 166 3,0 V6 lett volna :(.
Hát igy sikerult, az ide évi Alfacity ideje alatt a tali helyett - esos ido - inkabb autolesbol vásárlás lett.
És lám, hazakerult az Alfa kombi.
Szép, bár néhány szépséghibája van, de ezen felul reális km a teszt szerint, gyári alufelnik, uletett alváz, bor, tobbfunkcios rolo hátul, 4 légzsák, kodlámpák, téli szett alufelnin (gyári) illetve kozponti, el. ablakemelok, konyoktámasz, riaszto, Clarion rádio USB/MP3, Sport pack (piros orámegvilágitás, spoiler), ...
Orommel tolt el hogy ujra itt vagyok szivvel, alfával :)

 
>> Szervizzappali // Alfa 156 1.6TS // 2011-06-06

Olaj, szűrők lecserélve.
Olajfogyás 15e km alatt nem észlelhető.

>> SzervizCris // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2011-06-06

2011.06.06

Megjött a gyári új középső-első dob, be is szerelték az egész nem tartott tovább fél óránál.
Az újról lehet később teszek fel képeket.
A régi állapotot mutatják a képek (cirka 2-3 cm tartotta, körbe repedt volt), a hegesztést még szombaton toldották a mesterek hogy hétfőig elguruljak vele valahogy.
Új dob+munkadíj: 24.000
/Remélem hamarosan sikerül felvenni a kapcsolatot a szőregi specialistával - csak jókat hallottam róla - és lassan elkezdődik a gép szakszerű átvizsgálása, szervize./

 
>> EseményCris // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2011-06-03

2011.06.03-án sikerült megvenni álmaim /egyben első/ autóját. :)
Satti közreműködésével José kolléga volt szíves megválni régi társától.
Azt persze említenem sem kell, hogy minden élő ember le akart beszélni bármilyen Alfáról /Sattit kivéve :)/ de én már csak ilyen makacs vagyok, tuti megbánom, de én döntöttem így. :D
164.000 Km-el vettem át, az adásvétel simábban nem is mehetett volna.
Vételárának irányára 400.000 volt ebbe sikerült belekalkulálni az állapotfelmérést és az eredetvizsgát.
Az autóval minden rendben volt.
Hazafelé a pályán is nagyon jól viselkedett, sőt. Engedelmes és simulékony társnak bizonyult. Ha bármikor előzésre került sor ő vitézül megmutatta mit is tud ha akar.
Nem csalódtam, bejön ez a kis dög. :)
Itthon Szegeden a városban egy gyors kör után /régi híd, tisza lajos, rakpart, felső tiszapart, etelka, kereszttöltés/ már jöttem is haza.
Hazafelé a sötétben persze sikeresen lekoccolt az alja az egyik rejtélyes aknatetőn.
A hangjának annyi és mint kiderült a középső-első dob is elég erősen cserére érett.
Így a hatalmas öröm mellé egy kis üröm is vegyült, de lassan fokozatosan haladunk előre, biztos nem fogok unatkozni mellette.