Blog
Első pár rendesebb fotó az új felnikről. Lesz majd még újabb sorozat, mert nem ez a leginkább passzoló környezet az autóm számára :)






Egyik nap elkezdte forralni a vizet a járgány. Betámasztottam Pusy mesterhez, Ő kitisztogatta az alaposan elganésodott hűtőt. Most már minden okés.
Végre eljutottam (0402) a szervizbe, ahogy megtörtént az axiál csukló csere (8990) és futómű állítás (5490). Talán ezután már nem eszi annyira a gumi belső oldalát majd..
Régóta szemezgettem már a Alfa Collezione katalógusban néhány ruhadarabbal(pulcsi, póló) most rászántam magam és a héten meg is érkezett a csomag...... csupa öröm az élet! Ráadásként gazdagodtam egy piros bőr kulcstartóval is hogy teljes legyen a kép!




Megjöttek a gyári szőnyegeim meg a csomagtértálcám így bekerültek a helyükre szerintem nagyon jól mutatnak főleg a vörös hímzésű szőnyeg amit már régóta kinéztem magamnak. Első nekifutásra csináltatni akartam a Főnixesekkel de aztán megláttam a gyári tartozék katalógusban!





Ma volt egy éve, hogy hosszú várakozás, és bár kevesebb, de annál türelmetlenebb álmatlan, papírmunkára váró éjszaka után beülhettem a bal1-be, elindíthattam az autóM, és kigurultam NAGYON széles vigyorral az arcomon a pécsi autóvásártérről. :) Még mindig bennem vannak a képek, ahogy sorban fekvőrendőr, jobbos, kormánysimi, autóhoz beszélés, vigyorgás, 2-esből 3-asba, egyenes végén jobbos, hátranézés, előrenézés, vezetés, 4-es, vigyorgás, bámulás, vezetés, híd, shell kút, VPowerRacing, fizetés, elismerő pillantások, félreállás, telefonhívások, bepakolás, indulás haza szülőkhöz, 120 km-en keresztül további vigyorgás, sok integető cartásrs, ujjongás, egy piros 147, HZJ-570, ujjongás, hazaérés, fotózkodás, ujjongás, Amorés regelés, hajnali 4 körül alvás, vigyorogva... :)
Aznap egy nagy álom vált valóra, amit azóta is alig hiszek, hogy tart, remélem soha nem lesz vége. Sokat válogattam, a sors akart nekem Alfa Romeo-t, én meg valahol mélyen pont az én Rómeómat. Csodás nap volt, ma még nem ünnepeltünk, de jövő héttől elkezdődik az a külső tatarozás, amit már nagyon megillet, utána pedig nyáron bepótoljuk!
Ez alatt az egy év alatt kapott új bendixet, kuplungot, kézifékkötelet, fékrendszert, fejegységet, üléshuzatot, matricákat, lengéscsillapítókat, dísztárcsákat..... Írtam róla blogot, még sorolhatnám... :) Sokat tankoltam, sokat autóztam, sokat integettem, cseréltem izzókat, öntöttem olajat, de mindent nagy örömmel, mert ezt az autót csak szeretni tudom! Hirtelen Sub Bass Monster köszönet című száma jutott eszembe, elkezdek egy sort, de nem fogom befejezni, mert egyrészt még nincs vége, másrészt lassan hely se lesz rá... :)
Köszönöm az UrbanCar-nak, hogy autót adtak.
Köszönöm a kanizsai szerelőknek, hogy erőt adtak,
nem csak nekem, főleg Rómeónak.
Köszönöm Ignácnak és Gábornak,
kik Rómeónak szárnyat adtak!
Köszönöm Csörinek és apukájának,
hogy autómra fékeket raktak!
Köszönöm Gegének, Knoxxnak, Karesznak, és minden Amorésnak,
hogy számra mosolyt csaltak, életembe üde színfoltot, barátságot hoztak!
Köszönöm minden Alfa kormányánál integető cartársnak,
mert minden találkozással számra mosolyt csalnak!
Köszönöm a találkozókat, az autózásokat, a fotókat, és a matricákat,
amik nem csak autómon, rajtam is nyomokat hagynak.
És végül köszönném még páromnak, szüleimnek kik sok hülyeségem tűrték/tűrik,
valamint eme poszt hősének, kivel mindezt személyem megélte.
Eltelt egy év, remélem jön még sok,
de verset többet nem írok,
csak tovább vigyorgok... :)












Felkészültünk a télre, apunak köszönhetően feltettük az acélfelniket, rajtuk az új Barum, Polaris 2-es gumikkal. Árát nem tudom, ősök ajándéka volt a télre. :) Akkor még jó idő volt, pár nap múlva leesett a hó is, pont jó volt az időzítés...
Pár hét keresgélés és várakozás után (12.16.) Knoxx-nak köszönhetően dísztárcsáim is lettek, így már stílusos is az autó! :)


2011 03.29. egy nappal a vásárlás után kicseréltük a vezérlést.A szervízkönyv szerint amúgy is nemsokára esedékes lett volna.
Tekintve, hogy a gyári xenonlámpáknak nincs szüksége a belső tekerőre, megtörténtek a szükséges lépések.
A panelre először egy pontosan formára vágott és hajlított műanyaglapkát ragasztottam. Ezt követőleg többször tapaszoltam és csiszoltam, hogy sehogy ne látszódjon karcolás. Amikor tökéletes lett a felület, akkor jöhetett a matt fekete festék. És gombnyomásra jött is. :)







A héten lecseréltettem a gumikat a nyári gumi alig használt Michelin. Egy kicsit nehezebb lett a kormányzás és úgy érzem jobban fekszik az úton. A jövő héten pedig a bal első felső lengőkart kell cserélni, mert egyre jobban ropog. Meg valami zörög az alváz felől, azt is megnézetem. Brutális kátyúk vannak Miskolcon. Az alapjárat még néha rendetlenkedik.