Blog
15 ezres olajcsere (+pollen-, olaj. és levegőszűrő 227 300-nál.)
Meg sem lepődtem, belefutottam egy újabb kretén szerelőbe. Nem volt kedve megcsinálni a kéziféket, ezért elvittem a gépet egy másikhoz. 3 variáció volt: felújítás, bontott munkahenger, új munkahenger. Némi tépelődés után a harmadik lehetőséget választottam. Most csinálják éppen, én meg addig elsétáltam az ocsmányirodába, ugyanis szintén elfelejtette mondani, hogy betelt a forgalmi, ezért se pecsét, se matrica. Illetve a zk matrica fent volt, de nem szúrta ki a szemem, hogy a másik nincs. Még jó, hogy elvittem szervízbe, és így kiderült, mert 15 nap után újra kellett volna csinálni a műszakit. Mostmár rendben van, ráadásul az új műszakiban már 6 rubrika van...yeah...
Most feszült várakozás folyik.

Helyére került a motor is. Persze a váltó is. Magán a blokkon kívül minden új vagy felújított persze.....




Kiszedett elektromos kábelek visszafűzése, vajon mi hol volt...
Új fékcsövek (hátsó fékeelosztóhoz) beépítése, fékrásegítő csere - felújítás, ABS visszaépítés, fűtőradiátor csere, fűtésbox javítás
Fényezés alatt elkészült a váltó is. 3db váltóból lett egy jó váltó, persze a csapágyakból (váltó,difi) új került bele.

