Blog
Ma megjöttek az interneten rendelt vadonatúj Hankook Icebear W440-es téligumik. ADAC teszt alapján a különösen ajánlott értékelést kapta. Elég új gyártásúak a gumik, 2010 24. hetén készültek.



Lökösben a rács cserélve, de már megint eltört.
Fika pénz volt anno. Nem emlékszem. :-)
Jó ez a fórum minden olcsóba van. :-D
Beázott a blokk egy mosás után. Ebből is tanultam. De jó sok volt a tanulópénz belőle. Valami 20at kért el az inas akkor. Pffff
Nem ment csak 3 henger néha. Pöppet idegesítő volt.
Az önindító beteg volt. Már kb 10 indításból egyszer, ha be tudtam indítani. Bosszantó volt. Huszonvalahányvolt akkoriban az új.
Ventilátor fordulat szabályzó csere.
Nem fújta az oxigént a kocsiba bele. A kesztyűtartó alatt van egy ilyen kütyüke, ami meghalt. Bontva, ha jól emlékszem 10 pénz volt.
Régen volt, csak gondoltam leírom. Ezután a klíma is eltünt. Akkoriban feltöltettem egy 10esért, de ép, hogy kibírta a nyarat. De már ennek is megvan a hibája. Egy csövet kell javítani majd.
155560 km. Úgy emlékszem ennyi volt. :-)
0 280 217 111 (686 13 1 A 520) szemétje. Cserére szorult. Nem pörgött már úgy, ahogy régen. 3.-ban már csak üvöltött és 100 felé nem nagyon szeretett volna menni.
Még kell egy katalizátor, meg akkor már egye fene kidobjuk onnan a lambdát is. Biztos, ami biztos. Eddig a javulás érezhető, de a katalizátor hangja nem tetszik. Maradjon csendben. Nagyon olcsón jutottam a cumóhoz. Gyári Bosch. Szerencse, pedig még húzni akartam, hogy vásároljak egyet a boltból.
2009. Júliusában vettem (a banknak) és idén márciusig nem is kellett szervizbe mennie akkor viszont vontatni kellett mert behalt a kuplung munkahenger és ha már ott volt akkor kértem egy teljes átvizsgálást is. Ahol sokkal jobban szerepelt mint gondoltam az olaj és a szűrők cseréjén kívül csak 2 stabilizátort és 1 lengőkart kellett (ajánlott) volt cserélni meg amit már télen is sejtettem termosztátot(nem ment 70 fok fölé a hőmérő). Viszont azóta sincs vele semmi gond és mindennap csak örömet okoz.:)
költségek:
olaj és szűrők cseréje 30000
stabilizátor 2x8500
lengőkar 24000
kuplungmunkahenger 16000
termosztát 22000
munkadíj 25000
Romeo rakoncátlankodni kezdett. Nem akarta kinyitni a tetejét. Sikerült megállapítani, hogy a tető takarójának rögzítésére szolgáló motor nem akarja a bovdeneket elengedni. A motort kipucoltam és szerencsére a fogaskerék is ép volt benne. Most teljesen hibátlanul működik. Azért érdekes kopásokat fedeztem fel benne.
Persze másnap megint néha nyitotta, néha nem. Darabokra szedtem és felfedeztem, hogy az egyik szénkefe kábele el van szakadva és néha érintkezik csak. Emellett az egésznek a lelke, a műanyag fogaskerék egyik oldalon be volt repedve. Miután ezeket rendberaktam, megforrasztottam, már minden működik. Remélem sokáig!:)


Az idei milánói centenáriumot mi sem hagytuk ki. A GTA-t is hazavittük, és egy felejthetetlen élménnyel lettünk gazdagabbak.












0
580