Blog
Romeo rakoncátlankodni kezdett. Nem akarta kinyitni a tetejét. Sikerült megállapítani, hogy a tető takarójának rögzítésére szolgáló motor nem akarja a bovdeneket elengedni. A motort kipucoltam és szerencsére a fogaskerék is ép volt benne. Most teljesen hibátlanul működik. Azért érdekes kopásokat fedeztem fel benne.
Persze másnap megint néha nyitotta, néha nem. Darabokra szedtem és felfedeztem, hogy az egyik szénkefe kábele el van szakadva és néha érintkezik csak. Emellett az egésznek a lelke, a műanyag fogaskerék egyik oldalon be volt repedve. Miután ezeket rendberaktam, megforrasztottam, már minden működik. Remélem sokáig!:)


Az idei milánói centenáriumot mi sem hagytuk ki. A GTA-t is hazavittük, és egy felejthetetlen élménnyel lettünk gazdagabbak.












Vásárlás után illik vezérlést cserélni.Igaz ez kicsit várt mert elég költséges és az autóvásárlással kicsit kiköltekeztem,vártam a következő fizuig.Szerencsére ez is meg van.Szíj,görgök,és a vezmódba vettem felújitó készletet (Remélem jó lesz.) cseréltünk még olajat+ szűrőt is.172800km





Miután meg néztem a fékbetétet rá jöttem,hogy hamar gyorsan ki kell cserélni mivel alig volt 2mm ferodol rajta.Szerencsére egyik brátomnak jelentős kedvezménye van az egyik autósboltban igy elég olcsón hozzá jutottam a betétekhez.Ki is cseréltük.Most már mehetek vele megállás nélkül.
Az én Drágám majdnem pontosan két év után ismét megmutatta hogy milyen gyönyörűen tud énekelni, anélkül, h életre kelne a boxer szív.....Igen-igen....ismét a duda....esős idő.....:)) eszementül szól a kétutas hangrendszer, pláne így ha folyamatosan ordít...Mentőt nem kellett hívni...de sztem ismét a szívbajt hozta egy-két utca lakóira.....Hát így történt, megtörtént..... :))
Mégis.....Szeretem!!!
Hozzám került a szépség.Azért előtte Bedix Cartársal jól át néztük.Jó szerkezeti és motorikus állapotban van.Szerencsére a kuplungal nem lesz gondom mert az előtt hozták el a szerelőtől,aki cserélte nekik szerkezetet,tárcsát és kinyomócsapágyat.Szerintem meg érte az árát.

Elkopott slick gumikat lecseréltem bordázottra, és így megint lehet közlekedni az autóval, a kormányrázás és a búgás is elmúlt. Hurrá!
A típus és méret ugyanaz mint volt, P Zero Rosso, mobil gumicserével kértem a gumimarket.hu webáruházból és így szállítási díj sem volt.
A csere ugyan lassan ment (majd 1 óra, a szerelő szerint mert nagyon peres), de ha az ember munkahelyre kéri, akkor közben lehet dolgozni :)
Lassan egy szappanoperának beillő mutatvány volt, de végül is sikerült felszerelni a króm hátsó lámpákat. Először egy alátét tűnt el, aztán a kárpit 1-2 tartója nem akart visszamenni, de a legnagyobb gond a tolatólámpával volt (nem illeszkedett rendesen, ezért el is pattant a kis tartó műanyag). Aztán nem találtam sehol normális izzót. 2 órányi (!!) keresés után (jártam a legkisebb autóalkatrész kereskedőtől egészen az Unix nagykereskedésig, sehol nem volt), végül találtam, egy kamionos boltban, a város szélén. Vettem is rögtön 4-et... :) Még ott a parkolóban beszereltem, bár az égő illesztések valamiért így se tökéletesek, de legalább ez a kasztniba tökéletesen illik. Remélem innen már nem lesz vele semmi gond. :P




Ma megérkezett GT cartástól a Zender alfa sport matrica :D Először lemostam a Gtv-t utána egy alapos át törlés és mehetett is fel ez a csodálatos ezüst Zender matrica :)



0
548
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Adok-veszek
- Giulia
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- A jövő Alfái
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Filmek
Típusok
