Blog
NAGYON hasznos találmánynak tartom ezt a kártyát!
Az egyre biztonságosabb autókból baleset esetén egyre nehezebb ill. egyre több időbe telik kiszabadítani a roncsba szorult utasokat, ebben lehet a tűzoltók segítségére az autó felépítését ábrázoló kártya, amit a gondos sofőrök a napellenző fölé rejtenek. A kártya létezését egy a szélvédőre ragasztott matrica jelzi, így a tűzoltók tudják, mit és hol keressenek.
Sajnos alfákhoz ilyen konstrukciós ábrát egyáltalán nem találtam, de írtam egy mailt a német-oszták forgalmazónak, remélem kapok visszajelzést.
Tomszié már kinyomtatva, laminálva!
Íme, fény derül rá, hogy miért is lett leszerelve a hátsó lökhárító... :-)
Az autó hátulja sem maradhat ki az optikai tuningból. Mikor felkerült a két kipufogó végződés, többen is kifogásolták, hogy nagyon kilóg. Nos, ennek is megvolt az oka... :-) És a Fanat-X csapatnak köszönhetően a toldat végre elkészült. Ma fel lett próbálva, és eléggé meggyőző a látvány. Nekem tetszik. Maga toldat fotó alapján készült, az eredeti egy MBC Italia termék. Interneten találtam róla képeket, a mester ez alapján faragta meg először hungarocellből, aztán arra húzta rá az üvegszálat. A képeken az első kettő a hungarocell minta.
Update: Beszéltem a fényezővel. Picit elszomorított. Van vele utómunka, főleg amiatt, hogy nagyon közel van a kipufogóhoz a toldat alja és teteje. Sajnos itt módosítani kell többet, mint gondoltam, de szerencsére ez nem plusz költség... Ami még rossz, hogy sok a munkája, és így kicsit csúszunk. De ígéretet kaptam, hogy Komáromra elkészül. A történelem ismétli magát, az ex 146-osom is mindig koppra egy találkozó előtt készült el, mikor nagyobb módosítás volt rajta. :-)
Update II.: Végre célegyenesben. A toldat picit át lett szabva, hogy a kipufogó rendesen elférjen, de a forma nem változott. Az idő viszont sürget. Már csak 11 nap van AlfaCity-ig... Elvileg 9 nap múlva kész a fényezés, a 10. napon még rohangálnom kell egy-két apróság miatt, és utána találkozó... El kell készülnie!!
2010 04 26.-án Piri jóvoltábó végre összeállt a klímám. Frensz cartársal reggel leviharoztunk Kulcsra, ott történt a műtét. A kompresszor adta meg magát, sikerült egy olyat találni, ami szinte minden típushoz jó, így ha ne adj Isten gond lenne vele, gyorsan és akciósan beszerezhető. Ez azzal járt, hogy úgy tartó bak és új csövek is kellettek. Még aznap Sárbogárdon Tósoski Gyuri megtöltötte, meg nyomás próbázta is.
Németből rendeltem 4 db. Kumho 225/45 R17 XL gumit,cirka 104.000 ft.-ért.
Már fent is vannak.
Légtömegmérő csere 110.000 km-nél.
Gyári Bosch (kedvezménnyel El barátomtól) 30000 ft.
A 90.000 km-nél sikerült lecserélnem a régi 6 éves akksit,egy új 100 Ah bikára.
Ma leadtam a szakinak a küszöböket. Szerinte nem vészes a törés, ami nekem elég komolynak tűnt. Azt mondta szól ha készen van, és akkor odapróbáljuk a kocsihoz. Utána pedig nekieshet a fényezésnek.