Blog

>> Szervizgyml // Alfa Spider 2.0TS // 2010-08-01

Mint már sokan másoknak,nekem is cserés lett a hátsó ablak. Szerencsére KGBMAN ajánlott egy korrekt embert, akkor némi pénzért kicserélte. Persze ez sem volt egyszerü, mert miután kivettük az ablakot, elkezdett nemsokára esni.:) Szerencsére be tudtam rakni az autót egy parkolóházba,amíg elállt.:) Szóval sikerült. Képeket később teszek fel róla.

 
>> SzervizGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2010-07-31

Már régóta esedékes volt....most végre az idő és az anyagi lehetőségek is adottak.
Mivel tavaly már cseréltem egy szilentet,nagyjából tudtam mire számíthatok.
Így is kb 5órába került a művelet......bár ebből legalább fél-fél órát elvett,az autó felbakolása.
Az általam cserélt szilentet leszámítva,az összes ramaty állapotban volt és az egyik gömbfej is kotyogott.
Megrángattam a kormányösszekötőket,de ott nem tapasztaltam lógást.
A próbaúton hallottam egy fura nyiszorgást.....de nem tudom honnan jöhet.Talán a rugótányér.....? Vagy a toronycsapágy....?

 
>> Szervizgstup // Alfa 156 1.6 16V TS // 2010-07-31

Ki lettek cserélve:kézifékkötél bal és jobb,kuplung nyomórugó,fékbetét/tárcs. csere jobb,bal első,fékfolyadék csere.

Km állása:208158

 
>> Szervizgstup // Alfa 156 1.6 16V TS // 2010-07-31

Cserélve lett a klímahűtő,klímahűtőközeg,klímatöltés,klíma-UV.Klíma hűtő csere,klíma nyomáspróba volt még.

Km óra állás: 208106

>> SzervizKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-07-31

Mielőtt elvittem Gyurihoz az autót (0731), hogy az alábbi dolgokat végrehajtsuk, szépen lemostuk a váci mosóban, hogy érezze a törődést:)

Ezeket csináltuk rajta: katalizátor és jobb első dobbetét csere, illetve első kerekek hátra - hátsók előre, hátha megszűnik a búgó hang kanyarokban. de nem.. :S

[Költségeim: mosás 500Ft, kipufogótömítés (2db) 5.565Ft, munkadíj 16.000Ft]

 
>> EgyébSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2010-07-30

feladom..... nem bírom :) még mindig füstöl, ami azt jelenti, hogy szelepszár szimering van olaj lehúzó gyűrű... ami megint azt jelenti, hogy mindkét esetben szét kell kapni a motort (bár a dugókat alulról operálnánk)... közben szétrohadt a jobb hátsó küszöb, a hátsó dob is kukás lett, az ülésekre új huzat kell, kormány és váltógomb bőrözés stb stb stb..... kész vagyok nem bírom

 
>> EgyébSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2010-07-30

Ma bekerült az új akku a gépbe. Exide Excell 54Ah és 520A.

>> SzervizTDI75 // Alfa 33 1.7 IE SPORTWAGON 4X4 // 2010-07-30

2010.07.28 Összeállt a kép együtt minden. A gyermek felsírt. Az alapjárati problémámat sikerült orvosolni. Van egy kicsi gumigyűrű amivel lehet szabályozni az alapjáratot. Na nekem pont az hiányzott a rendszerből, mivel balf@sz módon jól eltettem, hogy tutira meglegyen. Hát jól elraktam. Annyira, hogy már nem is tudom hogy hova :-) A lakatos munkát azt hagyjuk. Ezt a munkát amit csináltak valami hányadékhoz tudnám csak hasonlítani. Na már mindegy a lényeg hogy van rajta új küszöb és tanksapkanyílás. Egy-két dologra viszont jó volt ez a kis tortúra. Kapott új féket és fékcsövet hátra, kicseréltem a benzinszűrőt és csöveket. kipucoltam a belső kárpitokat, és kapott szép tetőkárpitot. Elkészült a tető merevítése,és remélhetőleg nem fog annyira beázni a kocsi mint eddig.

 

Ma gyml Cartárssal megtartottuk Pápán az első Spider találkozót a Nyugat-Dunántúl régióban. Az esemény színvonalát emelendő Zotya is csatlakozott hozzánk.

>> Egyébboli111 // Alfa 156 2,0TS Distinctive // 2010-07-29

Most már bátran leírhatom, hogy a probláma megoldódott. D
Légtömegmérő-csere lett a megoldás. Úgy húz és addíg, amíg kell. D
Hétvégén kicseréltük az első és a hátsó jelet is. Eléggé fakók voltak már.
Az első kb fél óra alatt megvolt. Ezzel szemben a hátsó kb 4-5 órát vett igénybe. Nem a szétszedés miatt, hanem az összerakás.
De ami a lényeg: ahogy most kinéz! DDDDD
Eddig is büszke voltam rá, de egyre jobban tetszik nekem még így bő két év elteltével is. D