Blog
Kicseréltem az első ajtók élein lévő kilépő fények izzóit. A régi sárgás, gyenge égők helyett új, ledes 5W5, kb. 6000K-es fényforrások kerültek be. A cseréjük egyszerű volt, csak arra kell figyelni, hogy a fényterelő kis burkolat ne törjön el, mert nagyon gyenge műanyagdarab tarja.
Végre sikerült szert tenni egy barna bőr belsőre. El is mentem megvenni persze előtte tisztán megkérdeztem hogy ugy-e faceliftes.Igen-igen persze jött a válasz. Elhoztam és amikor be akartam szereleni észrevettem hogy a hátsó háttámla beakasztója nincs jó helyen...persze hogy facelift előttiből volt a szett. Jöhetett a háttámla huzatának és szavacsainak átrakása a régi ülésem vázára. Jó kis feladat volt de abszolut nem lehetetlen. Aztán úgy belejöttem a kárpitozásba hogy a vezető oldali háttámla huzatát is megcseréltem az anyós oldaliéval, így belől felől került a kopott rész és annyira nem tűnik fel. szintén jó meló volt de nem lehetetlen. Itt viszont csak a huzatot raktam át, mert a szivacs ki van vágva oldalt a légzsákok miatt. A huzatot kis fém karikák feszítik a szavacshoz na azt jó buli volt kihajtogatni és aztán vissza. Inkább két emberes munka mert le kell feszíteni a szivacsot hogy könnyebben lehessen szétfeszíteni a szivacsot de meg lehet csinálni. Az eredmény önmagáért beszél.
Ár: 1000 Ron
KM: 146633









Amikor átvettem az autót, nagyon csalódott voltam a megrendelt, de lemardt váltófülek miatt. Az első hónapokban szinte naponta bosszankodtam miatta. Aztán ahogy telt az idő, szépen lassan elengedtem a dolgot. Aztán 2 évvel később sok "véletlen" miatt újra napirendre került a dolog: egyik nap ültem Halesz mellett és nem tudtam levenni a szemem a kormányáról, vagyis arról ami mögötte volt. Másnap megláttam quash cartárs blogját, amiben részletesen leírta a beszerelés menetét. Még aznap írt RomeoOne, hogy most már legalább tudom mit kell tennem. Itt már erősen gondolkoztam, hogy lépni kéne. Néhány órával később WarbiRunner (Gyuri) küldött egy linket, ahol az Alfadebo kínált megvételre egy új, gyári váltófület. Itt jött el a pillanat, amikor azt éreztem, hogy bele kell vágnom.
Úgy voltam vele, hogy előkészítem a beszerelést mielőtt megrendelem a karokat. Rövid telefonálgatás után megkaptam Csadó Bence számát, aki készségesen válaszolt minden okos és hülye kérdésemre :D A beszerelésre és a programozásra is nagyon korrekt árat mondott. Itt már tudtam, hogy kihez fogom vinni.
Persze mire idáig eljutottam, eladták azt az egy darabot, ami volt. Itt kicsit újra elvesztettem a hitem, de megnyugtattak, hogy aggodalomra semmi ok, már úton van a következő, amit eltesznek nekem. Így is lett, 1,5 hét elteltével csörgött a telefon, hogy 3 nap múlva (12.20.) átvehetem. Egyből hívtam Bencét, hogy kedden mennék, érezte hogy olyan vagyok, mint egy izgatott kisgyertek, úgyh be is szorított aznapra.
Nagyon profin és gyorsan dolgozott, az sem zavarta, hogy mellette tátottam a számat, sőt még ahhoz is volt energiája, hogy közben meséljen arról, hogy éppen mit és miért csinál. Csak ajánlani tudom!
Magát a szerelést nem részletezném, quash blogját úgysem tudnám megközelíteni sem, főleg hogy én csak egy lelkes néző voltam, míg ő maga a kivitelező is :)
Egy hete használom,tökéletesen működik és imádom, még ránézni is élmény.
Ahogy G-MANN mondaná: "prémium, álom" :)




A régi téligumik eléggé öregek voltak már, ideje volt őket kicserélni.
Kapott 4 db új 185/65R15 T WINGUARD SNOWG3 WH21 NEXEN gumit.
Így már sokkal jobb és biztonságosabban gurulhatok az utakon a zord időben.


Sajonos beöglött az autóban az 1 éves Gates márkájú termosztát.
Kapott egy újat, hogy minden rendben legyen.

Sorra kerültek a kipufogó szelepek.
A 4-es koszosabb mint a többi. Gyanús...
Hozzátenném hogy a múltkor is ez jött le, lehet hogy annak a maradék koszát látni.








Néhány új alkatrész.
Olaj csere Castrol Supercar 10W60 és gyári olajszűrő.
Vezérlés szett.
Km: 204.343








Napokban lecseréltem a kormányt.
Sikerült szerezni Eng-Custom-tól egy példányt az utolsók közül. Elégedett vagyok az eredménnyel.
Picivel kisebb átmérő, vastagabb karima. Anyagra is minőségibb.
Kapcsoló sort kellett cserélni a két kormány között.
Csere jóval egyszerűbb mint a Giuliettán vagy a Miton.

