Blog
Hátul csúnyán nyüszített a fék, mint kiderült elkopott a betét. SIMER betét került bele. Teljesen elégedett vagyok vele. Az összekopás alatt semmi zavaró hangot nem adott ki.
Km óra állás:
Keneséről visszafelé jövet iszonyú benzinszag fogadott. Litérnél kénytelen voltam lehúzódni, ahol kiderül, hogy egy kis lyukon csöpög a benya a kocsiból. Feltehetően a frissen cserélt ac pumpa megnövekedett nyomásától adta meg magát a megfáradt cső.
A Litér felső részén lévő gumis/felnis szaki segített ki. Nagyon korrekt volt, ajánlom mindenkinek!
Nem volt egyszerű mutatvány, ugyanis az lpg gáztartály alatt van a benya pumpa. Azért megcselekedtem.
Ismét előjött a csörgő hang a motorból. Mint kiderült a vezérlés módosítás ment gallyra. Hála égnek ezt is tudtam a donorkocsiból pótolni.
A majd fél éves állásban lemerült az akkumlátor. A többszöri begurulás, bolygatás miatt teljesen összekuszálódott a gyújtás körül valami.
- új lambdaszonda
- gyújtókábel csere
A szerelőtől (Zsargó Árpád) úgy kaptam vissza a kocsit, hogy az addig működő AC pumpa rossz volt. Szerencsére a Bárdi autó garanciálisan cserélte, így nem csináltam jelenetet az ügyből.
Ma végzett a fényező. Majdnem telibe lett fújva a kocsi. A hátsó csomagtartónál a donorkocsiét fújattam le, mert a későbbiekben azt tervezem felrakni egy hátsó spoilerrel.
A tető jó állapotban volt, így az csak polírozva lett.
A visszapillantók és a hátsó lökhárító is metálszínt kapott.
A még decemberben megvett donorkocsiból átraktam a sérült elemeket. A lökhárító műanyag felfogatásait fém papucsokba fogtam.
Az eddig magányosan tengődő kűrt is megkapta a társát. Most már acélosan dudálom le az arra érdemeseket. :)
Kicseréltem a sebességváltó gombát is faberakásosra.
Füredről hazafelé menet kiugrott elém 2 őzike. Az elsőt sikerült elkerülnöm, de sajnos a másodikat elütöttem. :(
A károk:
- első lökhárító
- bal első sárvédő
- bal fényszóró
- bal ködlámpa
- pajzs
Ma reggel ki kellett volna álnom a szekérrel,egy másik autó érkezése miatt!Sajnos ez nem sikerült!A kuplung pedál a padlóig beszakadt,és mindenfajta légtelenités ellenér se akart kimozdulni!Viszont kisvártatva elkezdett a porvédő gumi alól csepegni az olaj!Viszont az átmenő csavaros megoldásnak köszönhetően le kell vennem mindent alul!Úgy is jön ma DOBI mester az új kipufot méretezni.Ő lesz a segitségem levételkor!