Blog
Téliesíteni kellett a gépet,így felkerültek újra a 15" -os lemezek,mivel sajna nemtaláltam meg egyik tehermentesítőmet az alufelnikhez. Addíg míg elnem készül a hiányzó tehermentesítő, szolgálnak a rusnya lemezek.
Pedig a pincében várnak a szépkis Zender Dynamic 17 -esek, 205/50 R17 -es pacskerokkal.
Csak győzzem kivarni míg készlesz a tehermentesítő :)


Na drága "barátaim" most, hogy felraktam egy hírdetést ami nem csak ide került ki, hanem még másik 5 helyre legalább, főleg mert mint ahogy a képeken is látható nem Alfa van szétborítva hanem egy 5h audi nem azért történt, hogy meggazdagodjak az alfásokon és ezzel visszanyerjek bármennyi összeget is amit az autómra fordítottam. Ettől függetlenül, még mindig fenntartásaim vannak a 16v TS motorral kapcsolatban. Az én autóm jelenleg amit az én két pici kezemmel raktam össze hibátlanul teljesít. 2.5 hónap alatt nem nyitottam fel a motortetőt, csak üzemanyag bele és megy nem csörög nem csattog nem zörög. Januárba olajat cserélek benne és megy tovább ettől függetlenül ha kell ha nem félek attól, hogy a tökéletesen összerakott motor mikor gondol egyet és adja fel a harcot mint sokaknak akiknek egyik percről a másikra csak hajtókaros lesz az típusú motor. Ettől függetlenül, nagyon szívesen folytatok erről vitát normális hangnemben. Köszönöm a figyelmet
Baráti tisztelettel Árki István
Ma sikeres müszaki vizsgát tett a vas ! Most két évig le van róla a gond ebből a szempontból!
2009.11.17. 100600Km!Megtörtént az autó műszaki vizsgáztatása,és friss lett a zöldkártya is,mindkettőt 2 évre kapta meg. Cserére szorult az 5. hengerben is az izzítógyrtya !
Estefele pár téglából, meg foszniból kreáltam egy ferde rámpát, feltoltam rá a kocsi orrát, azt kicseréltem a λ-szondát. Egy élmény volt hanyattfekve a kocsi alatt a betonyon... bele is volt gyógyulva rendesen.
Most úgy néz ki, elaludt az injektorpilácsom, ami mostanság folyamatosan égett.
Érdekesség: amit kivettem szondát, azon "VW AG." felirat volt... :P
Másnap reggel volt a próbaút: rugalmasabbnak tűnt az autó, hamarabb lép gázadásra, meg nem rángatott be kettesalapjáraton gurulásnál. Ennek örülünk Vincent.
Most nem ég folyamatosan az injektorpilács, viszont random módok ki-ki gyullad. Leginkább folyamatos, egyenletes haladásnál. Gázadásra nem.
Gázelvételre, motorfékre elalszik.
Miafasztol lehet ez?
130000Km-nél ,megérdemelt egy majdnem új generátort (1000km-es) a verda. Barátnőmmel cseréltük ,és nem mellékes aki azt állítja szét kell szedni hozzá a fél autót az nincs a helyzet magaslatán ,semmit sem kell megbontani hozzá ,csak egy kis trükk. A képen látható volt benne.

Újabb 10.000 km-t tettem meg a géppel,úgyhogy aktuálissá vált az olajcsere.
Ismét Castrol Magnatec került bele és természetesen a szűrőket is kicseréltük.
Mostanában eléggé nehezen akart megmelegedni a hűtővíz és az üzemi hőmérsékletet sem nagyon akarta elérni a motor.Így a termosztátot is cseréltük.
Feltöltöttük a hűtőrendszert friss fagyállóval és a fékrendszerben is kicseréltük az olajat.Kicsit meg is lepődtem,mert a régi fékolaj már egészen sötét,zavaros volt benne,úgyhogy mindenképp indokolt volt a cseréje.
Hogyha már a műhelyben volt az autó átnéztük a motorteret és az alját is.Azon kívül,hogy hamarosan az első fékbetétek megérnek a cserére,semmilyen egyéb rendellenességet nem találtunk:)!
Így talán újabb 10.000 problémamentes kilóméter vár ránk:))!
A munkálatokat most is szerelő barátom műhelyében végeztük!