Blog

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2009-08-26

Átestünk ezen is ismét. Csak a vizsga díjak messze a küszöb érték felett vannak. Ez tiszta rablás. Az első alsó lengőkarok lettek cserélve ismét. A hátsó dobfék rosszalkodott, de semmi komoly baja nincsen. A Hátsó gátlóim viszont határon vannak, de a műszakin még átmentünk. Így megvan a következő project is :)

>> SzervizThe Kid // Alfa 146 Special Edition 1.4 // 2009-08-27

2009.08.24 klima feltöltés tisztitás fertőtlenités

>> SzervizAzzurro // Alfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-08-26

Felső tömítés készlet: 17.500Ft
Alsó tömítés készlet: 5000Ft
Vezérműszíj ( Dayco ): 7300Ft
Balanszszíj ( Dayco ): 5700Ft
Balansz feszítő: 8000Ft
Vezérmű vezető: 6620Ft
Vezérmű feszítő: 17480Ft
Vezérlés Módosító: 39500F
Vízpumpa: 8235Ft
Fagyálló koncentrátum 5/L ( Alu. ):3000Ft
Víz 5/L: 300Ft
Selénia 20K motorolaj 5/L: 12500Ft

Első részben ennyi!

 
>> Szervizistvan // Alfa 146 Ti // 2009-08-26

Na hát kész az autó... Nagy szopások árán elkészült. Tegnap este már beindult de kerregett mint az állat meg sötét is volt meg fáradtak is voltunk ott hagytuk az autót merthát beindult nyugalom van majd holnap kipihentem tiszta fejjel. Ez meg is történt mármint a pihenés. Aztán másnap átforgattuk a vezérlést ez így nem száz mire rájöttünk hogy az autodata amit ír főtengely jelnek az nem jó... mert ő vízszintest mutat a motortömbhöz képest erre a padló föld vagy mittomén mihez a vizszintet kell nézni... na mindegy összeraktuk és tök jó nagyon erős nagyon megy holnap viz olaj ellenőrzés és utána irány haza végre dunaharasztiba.

 
>> EgyébGizmó // Alfa 145 1.3 Boxer // 2009-08-26

Rávettem magam hogy tegyek fel egy párat:

 
>> EseményEngineCoffeeTables // Alfa 156 2,5 V6 // 2009-08-26

Ez most egy mindent bele blog lesz:)))
Voltunk otthon, Bonnie hazavitt és visszahozott minket, nem is akárhogy.
Utazás:
Hazafelé siettem, és néhol 200km/h feletti sebességel(230 volt a max) repültünk.
Ez meg is látszott a fogyasztásban(10-12l), de sajnos a sok dugó miatt az utazási időben nem.
Visszafelé finoman jöttem, figyeltem az haladás egyenletességre és 10liter alatti fogyasztást sikerült elérnem végig a 2400km alatt!!!!
Otthon:
Megnézettem a klímát, de el van törve egy cső. Nem volt idő kijavítattni, és itt Skóciában nincs rá szükség:(((
A dunaújvárosi Puskás szervízben Puskás Gergő ,Alfacorse cartárs kezei által kapott új hosszbordás szíjjat, fékbetéteket elöre, és felszabályozták az első tárcsákat, és rá pár napra kicseréltük az első Eibach kanyarstabilizátort. Na ez nem volt egyszerü játék, pláne az utána következő futómübeállítás. Minden összejött de Gergő hősiesen állta a sorozatos próblémákat, és nem engedett a minőségből! Szóval otthon, ezentúl én hozzájuk fogok járni.
Race: aug.20.ára jutott a gyorsulási nap, két versenyen is megjelentem, kevés sikerrel.
Kalocsán egy remek társaságban versenyezhettünk, és azt hiszem nagyon erős kategóriában szerepeltem. Az összes alfa közül a 6. legjobb idővel a kategória 5.ként kerültem döntőben ahol Satan cartárs ellen kezdtem és fejeztem be a döntőt.
Délután-este még felugrottunk a Hungaroringre, egy kis elégtételt szerettem volna az elrontott Kalocsai döntő miatt. Itt már a nevezésnél elszurtam, nem volt nálam a forgalmi. Igy mehettem teszt kategóriában. Futottam 3-at a becsület kedvéért, de az első futam után elment a kedvem. 9.9-es 200méterrel teszt kategóriában 13. helyen álltam, az eredeti S2-es kategóriában a 4. helyen kvalifikáltam volna magam a döntőre ha elviszem a forgalmit:((((
Skóciában:
Mivel az autóról aug31.én lejárna a müszaki, igy hazautazás elött kértem időpontot müszakira, és a mai napon el is gurultam a müszakiztató garázsba. Megkapta a müszakit, de hogy????? Az első futómüben középről-balról hallotam már hogy kotyog valami. Ez be is volt kalkulálva, hogy emiatt megbukik(itt Skóciában a bukás után 10napig ingyen újravizsgáztatják az autót). A hiba meglett de a vizsgán átment:))))
A bal első alsó lengőkar a bünős, de a kanyarstabilizátor-ültető rúgó-kemény gátló annyira bekeményíti a futómüvet hogy a gép nem dobta ki hibaként:))))
Már meg is rendeltem az újat és a héten kicseréljük.
Na most ennyi röviden:))))

Várpalotáról hazafele pedig átléptük a bűvös 100.000 km-et.

 
>> SzervizZsolti // Alfa 147 1,6 T.Spark ECO Distinctive // 2009-08-26

Mivel a kocsit használtan vásároltam és nem teljesen ismert az előélete, ezért Csörivel megbeszéltük, hogy jobb lesz ha kap egy új vezérműszíjat. Végre csendes lett a motor, de ha átlépi a 3000-et akkor szépen hörög.
A cserét természetesen a Csörgő Szerviz végezte. Köszönet ez úton is.

>> SzervizBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2009-07-27

96000 km.
Erős gázadásnál erősen füstölt a gép,és nem ment annyira mint kéne,fogyasztás 7 l helyett 9 l lett. Szervíz, adagolós, computer ráköt. Adatok: turbo tökéletes, porlasztó csúcsok tökéletes, de a légtömegmérőm 800-as adat helyett csak 600-at mutat, tehát csere! DE ! A motortér felnyitása után észrevették, hogy a turbócsőn 4 cm-es szakadás! Probléma megtalálva, kicserélve, kipufogó kiégetve. Megy mint állat, nem füstöl, a fogyasztást még nem tudom!
Alkatrész:14000,munkagíj:4000.

 
>> SzervizGiorgio145 // Alfa 145 1,4 Twinspark // 2009-08-26

km állás: 148886

-olajszűrő 2.800
-légszűrő 2.250
-pollenszűrő 1.650
-olaj 5 liter Selénia 20K (2400/liter) 12.000