Blog
Hej de jó volt autózni ma a 17 fokos hidegben,amikor is a kormányhoz fagyott a kezem és a vízhőfok nem volt hajlandó 70 fok fölé menni :)

Szóval a tavaszi szépítgetéshez megvettem a festékeket:Küszöb & szemöldök höz Verde Amazziona Met. 331/A Allufelnikhez Gyöngyház fehér Met.!!!!!!!!!! 4-4 dl+1L lakk+0.5L edző!!!!!!!!Tavaszra nagyon sütin fog kinézni:-}
Elkapott a Fa láz és beszereztem egy gyári fa kormány és váltógomb szettet, de a váltógombot szerencsére lejjebb lehetett rakni 4cm-el, így megszűnt az 1kmes váltókar.
Ebben is kiégett, igaz csak 2 évet bírt....
Ismét eljött az olajcsere ideje, 72000 km.
Hozzávalók: 6 l Selenia WR Disel 5W40, és olajszűrő
Kiégett az egyik 4 év után, egye fene:-)
Hol égtek a féklámpák, hol pedig nem, teljesen kiszámíthatatlan volt.
Kis utánajárás után kiderült mi a bibi: féklámpa kapcsoló gomba
Mai napig bírta a jászok aksija:D Helyette mostmár Exide pörgeti az önindítót:)
Szeptemberben, mikor át lett vizsgálva a futómű, akkor derült ki, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd lassan cserére szorul. Azóta az autóval mentem kb 4000 km-et, és egyre jobban zörgött. Gerissimoval megbeszéltem, hogy ma megyek, és orvosoljuk a problémát. Az autó felemelése után kiderült, hogy a bal oldali is haldoklik, így mind a kettő ki lett cserélve. Persze a szétszedés nem ment könnyen, csak a flex segített a dolgon... De a lényeg, hogy ismét csendes a futómű. :-)








0
519
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV