Blog

>> EgyébWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2009-08-23

Persze szerelőt azóta sem látogattunk, kopogás elmúlt, a lengőkar hadd lötyögjön, így is szépen sikítozik a körforgalomban...nomeg fontosabb feladatai voltak mostanság a verdának.
Múlthéten egy komplett nappalit hozott el egyszerre bútorlap formájában, néhány órára rá jóbarátom esküvőjén prezentált mint a vőlegény tanújának hivatalos szállítója.
Teherautó és exkluzív limó egyben :-)
Most hétvégén pedig családi kiránduláson voltunk Csengerben.Itt pedig bebizonyította, hogy mennyire brutálisan keveset bír fogyasztani. Visszafelé jövetben gondoltam 10 litert rá kéne önteni, hogy ne kelljen centizni..aztán lusta voltam mint mindíg. Ez a dög nem tudom mennyit kajált, de 5l alatt jóval, az tuti. Hazáig a tankolnikék lámpa sem villant be, a hangja pedig szépen kisímult. Unta már a sok várost. És nincs neki megállás...kedd Budapest, Szentendre, szept elején Bajna, meg közben ha melóügyben menni kell. Remélem pénteken végre összejön az a lengőkarcsapágy csere. Ja, és túl a 160e km-en. Múlthéten fordult át, azóta már a 161-ediket közelítjük :-)

 
>> SzervizDrB // Alfa 159 2.4 JTDm Berlina // 2009-08-23

Olajcserét a megvétele másnapján megejtettem. A 60 ezres nagy szervizre pedig rá három hétre került sor. Az ablaktörlő gumikon és az ehhez a szervizhez előírt kötelező dolgokon kívül semmit nem kellett cserélni. Az olajcserét is beleértve kb. 450 EUR-ra rúgott a szerviz.

 
>> EseményDrB // Alfa 159 2.4 JTDm Berlina // 2009-07-17

A 159-es 2009. július 17-én került a birtokomba Németországban, itt is használom. Második tulajdonosa vagyok, az első gazdája egy német úriember volt. Precízségét mutatja, hogy az autóhoz megkaptam tőle az összes beavatkozás műhelylapját, számláját egy mappába külön fóliákban lefűzve. Ezek csak karbantartást, ellenőrzéseket jelentettek ill. téli-nyári gumiabroncs cserét. A szervízkönyve vezetve van, mindösszesen a 30e km-es szerviz árválkodott benne. Meghibásodása, sérülése az autónak nem volt. Óra szerint 58e km-rel vettem át az Alfát, ami 2006 decembere, a forgalomba helyezése óta került bele. Friss műszaki és zöldkártya ill. két év használt-autó garancia is járt az autóhoz.

A vásárláskor a kötelező alku részeként kaptam az Extráknál szereplő vadonat új Hankook nyári gumiabroncs szettet, melyek az első tulaj által vett Rondell 044-es 18 colos alu felnikre kerültek. Emellett az Alfához járt a gyári 17 colos alu felniken lévő használt téli gumiabroncs szett is, mely azon melegében ment is a kiválasztott Alfa szakszerviz raktárába, ahol 18 EUR/félév díj ellenében tárolják és gondját viselik. Kb. 1-2 téli szezon még bennük van.

 
>> SzervizMIFI // Alfa 146 2.0 Ti // 2009-08-23

Már ráfért:) A képek magukért beszélnek:) A vizem meg menet közben sem akart 100 alá menni...

 
>> Tuning és extraPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2009-08-23

GTPetivel elcseréltem a xenon lámpáimat GTA xenon lámpákra.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-08-22

sződ-nevelek - mezőkövesd (ügyintézés) - poroszló (ebéd) - hortobágy (állatpark) - hajdúszoboszló (katharina hof panzió, minigolf:) - debrecen (virágkarnevál, tuning show, ebéd, tüzijáték) - hajdúszoboszló - debrecen (tuning show, ebéd) - hajdúszoboszló (strand, repülőtér) - hortobágy (pusztaprogram) - bp (teszkó) - sződ-nevelek

mindösszesen 618km, 9,90l-es átlagfogyasztással

Mint ahogy eddig is, hosszabb, több napos útjainkról most is blog bejegyzés készül (0819-22). Ez alkalommal a debreceni virágkarnevál volt a fő uticél.
Az autó egyébként mind3 alkalommal nagyon szépen viselkedett, végre minden okés vele (kopp-kopp) és az autópályán sem hazudtolja meg magát :) ... Hortobágy - Gödöllő kevesebb mint 90p :)
Debrecenben láttunk gekki és gyna autóját, akiket felismertem, de ezen kívül rengeteg alfás köszönt vissza. Innen is üdv nekik.

>> Szervizszasza(SW) // Alfa 146 ti // 2009-08-22

Mikor az autót vettem túl nagy gumik voltak hátul.Most eljött az idő és kicseréltem a műanyag elemeket:)

 
>> Szervizszasza(SW) // Alfa 146 ti // 2009-08-22

Nyaralni voltunk a Balatonon.Nekem ez volt a nyaralás része:))
Tetőkárpitot cseréltem.Nem volt egyszerű,nagyon fel volt ragasztva a tetőhöz,de sikerült áthúzni.Plüss húzatott kapott.

 
>> EseményBluestrain // Alfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2009-08-22

Aug. 7-8-9.-én USA-autótalálkozó volt a Monostori erődben. Egy régi haverral - aki az USA-autóklub egyik karosszériása - ilyenkor szoktunk találkozni, ezért két másik haverommal leugrottunk körülnézni. A cimborámmal nem találkoztam mert szombaton hazahúzott, de azért jól szórakoztunk, ámultunk, meg bámultunk. Hazafelé Tatán a Berta-malomban megkajáltunk. Én már többször ettem ott, ajánlom mindenkinek, nagyon jó a konyhájuk!

 
>> EseményBluestrain // Alfa 156 SW 1.9 mJTD 16V // 2009-08-22

Most éppen Bajára, unokatesóm dunaparti nyaralójába. Két éve nem voltunk, mindíg csak toltuk arrébb.20.-án, csütörtökön reggel 7-kor indultunk Dabasra ahol volt egy üzleti ügyem, onnan át az 51-re Tass felé. Hát aki a futóművét akarja tesztelni azon a 30 km-en van rá lehetőség. A 4 kerék egyszerre sose volt az úton, többször felütött, de azért élveztem. Nem mindenki. Miután megálltunk hányni, továbbhúztam az 51-re Baja felé. 10 körül leértünk. A ház a Duna-főág partján van a nyaralósoron, a Sugovica-torkolattól fél km.-re, a Futrinka utcában (tényleg!).
Örültünk egymásnak, megstíröltük a kéglit, kicsit lazítottunk a parton, ebéd, pihi, este húzás vissza Bp.-re. Azon nyomós okból, mert másnap reggel korán célbavettük Balatonakarattyát a kánikula és a remek vízhőfok miatt. Estig ott hemperegtünk, irdatlan pancsolások közepette. Találkoztunk rokonokkal is, nekik ott van nyaralójuk.
18 h. körül - miután rongyá égtünk és a labdahajigálástól elfáradtunk- elindultunk haza. A strandparkolóban felfedeztem cartársakat, HOT rendszámú pezsgőszínű 156-os, meg egy 147-es is volt, de úgy látom nem tagok. Útközben integettem mindenfelé, általában kölcsönös volt. Másnapra olyan izomlázam lett, amilyet évek óta nem éreztem. Akármit megnyomok magamon az fáj. Tanulság: ne labdázz órákig a vízben ha nem vagy hozzászokva. Még a nyakam is fáj. Azt hiszem most úgy csinálok mint Schummacher : ma nem ülök autóba :)