Blog
Éppen hazaértem Olaszországból,amikor másnap SKrisz hívott,hogy talált eladó szárnyat a GTV-re.
Már 1 éve keresem a szárnyat,de eddig sikertelenül.
Gyors telefon és este,már a garázsban nálam volt a csomagtér ajtóval együtt.
Még a szín is stimmel,de mivel karcos fényeztetnem kell:(
Felszerelés később...
Idén is részvettünk az Esztergomi találkozón.
Ez már a X.volt.
Sikerült visszahozni a régi családias hangulatot,mint amilyen régen volt.
Jókat beszélgettünk egymással.
A lángos most kimaradt,mert a lángosos elköltözött:((
Megint ott maradtunk estére bulizni,ami tuti jól sikerült:))
Másnap délelőtt hazafelé Ollah GTV-jén elszakadt a hosszbordásszíj,így Pilisvörösvárról autómentő vitte tovább Szamosi mesterhez...
Reggel (0709) odaadtam az autót Gerissimo-nak, hogy cseréljék ki benne a következő alkatrészeket:
vezérlés módosító csere (már megvolt - Erhard)
gumi fékcső csere (már megvolt - Erhard)
fékolaj csere
motorolaj csere (már megvolt, IX. Esztergomi Alfa Romeo Találkozó nyeremény, Selénia:)
olajszűrő csere
levegőszűrő csere
aztán elmentem dolgozni.. Mikor végeztem a melóhelyen hívtam Gergőt, az autó készen volt, úgyhogy mehettem is átvenni. Mikor találkoztunk elmondta, hogy mindenféle komplikáció nélkül zajlott a műtét, és hogy valamivel erősebb is lett az autó, az alacsony fordulatnál jelentkező halk csörgő zajt is megszüntették, ami az autó alól jött, úgyhogy egészen egészségesnek tűnik most a vas. Hazafelé kipróbáltam, szépen húz, szebben mint a műtét előtt. Biztosan örült az új olajoknak és a szűrőknek is. Szóval meglett az elveszett ménes és egy jó pár -remélem tízezer- kilóméterre száműztük belőle a dízel hangot indításkor.
A fék viszont gyengélkedik, hiába a fékcső- és fékolaj csere, úgyanúgy nem tudok megállni vele már úgy, mint régen. A tárcsát néztem, alig van válla, talán.. 1mm lehet, de inkább még annyi sem. Elöl-hátul körben ugyanez a helyzet. A betétek viszont már kopottak, 40-50% körüliek, de ennek ellenére fogniuk kellene.. Majd ha elfogytak akkor megértem, hogy nincs fékhatás/fékerő, de ezekkel még simán el kéne mennem majd' ugyanennyi km-t. Legalábbis papírforma szerint. Vagy minimum a műszakiig. Pedig nem fogja..
Km óra állás: 127.087km
Végérvényesen vége a dízel korszaknak :)
Az utóbbi időben egyre többször fedeztem fel kis tappancsnyomokat a munkahelyemről kijövet az autómon, főleg az esti és a kora reggeli időszakokban. Közbe-közbe kilestem az ablakon és a gyanúm beigazolódott. Nyest garázdálkodik a parkolónkban és bizony elég rendszeres vendég a házunk táján. A múlt héten beszereztem egy nyest riasztót -félve hogy a kis gézengúz "rendet csap" a motorteremben- és a hétvégén be is szereltem. Remélem ha a kocsit össze is tappancsolja, a motorterem eztán elkerüli majd.
Sima ügy! A lengéscsillapítók hibátlanok, a fékek között szinte nincs is eltérés. Azt a kínzó gépet... legközelebb nem is nézem...
Amúgy minden rendben. Leszámítva, hogy valami ..aszt végigkarcolta az oldalát! Dehát ilyenek az emberek... remélem jobban alszik... és ragozhatnám még, hogy az amit ezzel kompenzál, az megoldódik!
Amúgy még mindig nagyon szeretem és imádok utazni vele... remekül eltalált autónak tartom...
Nándi-tól vásároltam (0708) egyedi díszléceket a belső műanyag küszöbökhöz - nem az első képen látható feliratozással. Az elsőket felragasztottam a helyükre, viszont a hátsókat patent hiányában egyelőre nem tettem be, mivel azokat már az új küszöbökre ragasztottam fel, nem a bent lévő karcos, törött - megragasztottakra.
Ma felkerült a 2 oldalsó első ablakokra a légterelő:) Képek később
Új háttér zaj! Kapott két diesel ovál véget ezzel rettentő férfias lett a hangja. Kapott még lyuggatott,mart, sport tárcsákat a jobb lassulás érdekében.