Blog
Megtörtént a baj !!!!
Reggel a kossuth Lajos és a Nagykörút kereszteződésénél sikerült beleszaladnom egy nissanba :-( meg is lett az eredménye : bal fényszóró tropa, lökhárító tropa, motorháztető és a bal sárvédőív úgyszintén. Szóval nagy az ÖRÖM :( .
Sikeres műszaki vizsgát tett. Sajnos nem elég hogy a bal hátsó féknyereg be volt rohadva és kicseréltem, az ugyan jó lett, de a jobb oldali (ami egyébként teljesen jónak tűnt) is cserére szorul, volt eltérés sajnos..
10.530





Nos, elkészült illetve megérkeztek a futóművem alapjai. A gátlók átalakítását oda-vissza dolgozó gátlókká Linczer Sanyi végezte a Lindor lengéscsillapító szervíz tulaja végezte a szokásos elsőrangú minőségben.Valamint az első gátlókra egy állítóható rugótányér került egy egy 80kg-s verseny rugóval. A szilentek a ködös Albionból a Larkspeed valamint az USA-ból a Performatek cégtől. így gyakorlatilag az első lengőkar alsó szilentjein kívül gyakorlatilag mindenhol polyurethán szilentek kerültek, kivétel a stabrudakra, mert ott még ha egy kicsit helyre rázódok anyagilag akkor ott is változások lesznek, nevezetesen azok is vaskosabbak lesznek.



Minden tiszteletem az Alfáké de, hogy 11 évesen szénné rohadjon a hátsó taposó mind a két oldalon mindezt úgy csinálta,hogy amíg ki nem lyukadt alulról semmi nem látszott.

Ma elhoztam a gépet Schulek Bélától, pár dolog ki lett rajta cserélve, amit a nagy futóműfelújításkor sajna pénzmag hiányában már nem tudtam megejteni! De ezek is meg vannak és végre már technikailag 100%-os a kicsike! És hogy mik lettek cserélve? Féltengelyek + féltengely szimmeringek + kuplung szerkezet + főtengelyszimmering + lendkerék szabályozás (nem könnyítés) + váltó olaj! De nem volt ilyen egyszerű! A felújított féltengelyekkel (26600,-), amiket vittem nem volt gond, de a török gyártmányú Valeo kuplungszettből csak a kinyomócsapágyat lehetett felhasználni, ami meg ráadásul francia gyártmány volt! A szerkezetet alapból nem rakta be Béla, mert járt már úgy hogy eltörtek a villák és szedhette szét mégegyszer! A tárcsával meg nem volt 2-es és rükverc! Ennyit a törökökről! Jól megszívtam! :-/ Úgyhogy Béla szerzett másik Valeo szerkezetet (45000,-), meg Schneider tárcsát (14629,-) és azzal már jó lett! Még szép, hiszen ez már mind olasz! ;-))
És most egy jó darabig KUSS!!!!! :-DD
Km óra állása: 102860 Miles
Régi óra szerinti km állás: 206667 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 55794 Km (34669 Miles)




Kócosw és Kispogga szervezésében 1 nagyon jó hangulatú találkozón vehettünk részt. Az idő kifogástalan volt, a társaság mint mindig most sem hazuttolta meg magát magyon júl szórakoztunk. Az ételek is nagyon jóra sikeredtek, nem lehetett megállni, hogy ne merjen többször is az ember. A rendezőknek ezúton is szeretnám megköszönni és remélem hagyománnyá válik ez az esemény.












Batitól kaptam meg a saját kézzel készített, üvegszálas mélyládáját, ami le is van kárpítozva, és teljesen illik az SW bal hátuljába. Most még nekem ott a BOSE van, de hamarosan következik a csere, és ennyivel is már előrébb vagyok. :-)


Nyaralni mentünk Görögországba. Ez volt az első igazán hosszú út az autóval, mely nagyon jól vizsgázott. Durván 3000km-et és 35 órát autóztunk. Jártunk sok felé, írtam egy úti beszámolót is sok képpel tűzdelve IDE, így a blogba kizárólag az autós jellegű fotók kerülnek. Mert hát hogy az autó állandó téma volt a képeim készítésekor, bármerre is jártunk. :-)
Láttunk sok Alfát is, de a visszaintegetés arra felé nem működik, így csak gyakoroltam, hogy el ne felejtsem, mit kell csinálni, ha jön szembe egy Alfa Romeo. :-) Azért egy valaki mégis visszaköszönt, mégpedig Diny, akivel a Meteoráknál futottunk össze. Kicsi a világ...
Gyönyörű hetünk volt, sok-sok fotóval, és még több élménnyel tértünk haza.












Tegnap kicseréltem a bölcsőt és a balos lengőkart, persze volt segítségem apukám személyében :) Reggel 7-kor igyekeztem ki műhelybe, apukám 9-kor követett, addigra a bölcső már szabadon volt, még a lengőkartól kellett megszabadítani a kocsit, aztán már ki is lehetett fűzni a bölcsőt, érdekes, hogy a másikat könnyebb volt befűzni, mint a régit ki... miután minden a helyére került megmozgattuk az autót egy kicsit, így már a mérés is azt mutatta, hogy a helyére került a futómű. ezek után le lettek húzva fixre a csavarok. Du. 2-re végeztünk. Futómű ellenőrzéssel várok még egy kicsit mert nem húz semerre se, teljesen jó vezetni :)
A bölcső 15ezer a lengőkar 7ezer Köszönet érte Ferke kartársnak :)
A kerék került 24ezerbe, mert nem tudták javítani.
Innen is köszönet Németh Gézának a műhelyért. :)





