Blog

>> EseményThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-07-11

Megvizsgáltam, mit is kell még kijavítani, cserélni az autómon. Az első futómű átalakítást igényel, mert már nem egészen úgy áll, ahogy kéne. Állítható lesz a kerékdőlés, így meg fog szűnni a jobbra húzás! A féknél a vákuumdobot kell cserélni, mert sziszeg a szakadt membrán miatt, de ettől még azért fog. Majd jöhet újra 2db lengőkar csere, mert eltelt 2év, meg sok sok km, so itt az ideje a szakadt szilentek miatt cserélni! Még össze kell számolnom, ez mibe fog fájni, de kb. 60-70K-ra számítok megint :(

 
>> SzervizThomika // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2009-07-11

Beszereztem bontott olajgombát, hogy végre mutassa rendesen az olajnyomást. Kezd alakulni a vas, egy-két apróság és rendben lesz! :)

 
>> Tuning és extraLacUS // Alfa 75 America // 2009-07-11

Nos, miután a kábelköteg és az a szétkókányolt elektronikának hála még mindig csak beindul, de járni nem tud megelégeltem.Úgyhogy a hét elején megrendeltem a Jam Sport-tól egy full stand alone programozható computert, amivel Fastcar autója is megy.Most még a perifériák összevásárlása folyik, trafósor, injektorsor stb. aztán gyors bekábelezés és jöhet a progizás. Mellesleg csak hogy jó kedvem legyen vettem 4 17" Toora felnit a kisautónak meg egy Powerflex szilentszettet. :) Nincs mese az autónak legkésőbb aug 20.-ig menetkésznek kell lennie.

 
>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2009-07-10

Az autó eljátszotta párszor, hogy leálltam vele, aztán nem indult el melegen. Később már menet közben is leállt néhányszor. A hibát a holtponti jeladó okozta, ami a mai napon ki lett cserélve.

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 146 1.4 Twin Spark 16V // 2009-07-10

Szóval májusban beköltözött a zene a kocsiba. Sokan nem ajánlották, mégis belevágtam a SAL-ba, ekkor még nagyon keveset tudtam a HiFiről, most sem mondanám, hogy valami sokat, de már többet, mint akkor. Szóval, ami belekerült az 300W-os SAL BOXXER erősítő, 2db sub ami szintén SAL és 2 db 3 utas hangszóró.. mondanom sem kell.. SAL :) hát mit mondjak... kezdésnek elmegy, viszont az utód már nagyon más lesz...

 
>> Tuning és extraKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-07-10

Hosszas agyalas es lehetösegek keresgelese utan hogy lehetne a megfakult elsö logot kicsit felfrissiteni...Uj vasarlasa, esetleg airbrush...majd egy veletlen folytan elsö felindulasbol elkövetett ebayezes utan akadtam ra a megoldasra..eccerü es frappans...
:D nincs logo nincs problema...
logo nelküli FK fullkrom sportracsot kap a vas..sztem szep...
Rendeles szerda este, ma reggel 9-kor csengettek a csomaggal..ezt nevezem...

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-07-10

Nem a generátor volt, hanem egy kábelt csiszolt ki az ékszíj, amit az előző banda kókányolt bele és nem volt kirögzítva a helyére, hanem csak lógott. Most legalább az a szakasz újra van kábelezve. Azért majd átnézetem és a problémás csatlakozók helyett kerítek rendeset. Ha van valakinek bontott kábelkorbács az szóljon!

 

Hari lebetegedett pedig nem igazán érdemelte ki,gyógyulást és sok szerencsét.

 
>> SzervizKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-07-10

A váltó kész, a kevláros kuplung hihetetlenül viszi át a nyomatékot az útra, a gumi pillanatok alatt füsté változik, ha nem figyelek rá. A váltó szépen, pontosan siklik egyik fokozatból a másikba. Kapott a gép új első fékcsöveket is, mert azok is öregek voltak. Hazafelé menet viszont egypillanatnyi áramszünet és erőtlenség után a töltés elment. A generátorom mehetett tönkre, így most az is megy javításra. Már le is adtam az autót a szerelőnél, estére készen van remélhetőleg.

 
>> Szervizingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2009-07-09

Ma Vince fiammal igazi pasis napot tartottunk.

Történt, hogy legutóbbi utammal a GTV sikeresen lemerítette az EXXIDE MAXXIMA spirálcellás akksim. :-( Mint kiderült, meghalt a generátor. Ez már egy Alfetta cseredarab volt, így a régit előbányásztam és reggel első utunk a Pro-Vill Kft-hez vezetett.

A történetet mindenkinek ajánlom figyelmébe, ez egy rendkívül korrekt cég!
Indulás előtt telefonon egyeztettem, hogy van-e raktáron a típus a GTV-hez? A kolléga nagyon kedvesen ígért egy visszahívást, míg utánanéz, egy perc múlva jött a telefon, hogy van, az ára 20e+ egy cseredarab. Straten.
9 után érkeztünk. Apró pici műhely a VII. ker Kertész utcában. Igazi régi manufaktúrális szervizek hangulatát idézi! A generátorom már ki volt készítve, de kiderült, hogy az első pajzs más, az enyém befogófüle vékonyabb. Sebaj, helyben kicserélik az általam vitt darabéval! Várni kell, kb 20 perc. Addig Vincével elmajszoltunk egy kiflit, meg néztük a motorokat és az utca forgalmát. Az idő eltelt, visszamentünk és lám, egy gyönyörű generátor forog a próbapadon, a multiméter 7 szegmenses kijelzője 14,8-at mutat. A szutykos pajzsomat hőálló ezüst, a szíjtárcsát feket festék borítja, odabent a tekercs csak úgy világít és tényleg 20e Ftba kerül. A szerelők precízek, szimpatikusak, udvariasak. És a teljes művelet nem volt több 30 percnél. Én nagyon köszönöm ezeknek az Uraknak a segítséget, biztos vagyok benne, hogy beválik a darab, és nem kell élnem a termékre adott 6 hónap garanciával sem.

Aztán még intéztünk egy kis banki kölcsönt egy autó adásvételhez a Totalhitelnél és közben megnéztük Kari rally GTV-jét. A hidraulikus kézifék is nagyon tetszett, Vince kicsit "játszott" az övlevágóval (rali versenybíróknak ezúton üzenjük hogy az elektromos gyorskötöző biztosnágos rögzítési megoldás, le lehet tépn vészhelyzetben), és az elektromos szervókormnytól mindketten dobtunk egy hátast.

A sok információtól kicsit elfáradtunk, így az ebéd a kollegínákkal elmaradt, de majd pótoljuk.

Idehaza még elmentünk motorozni egyet, majd kicsivel később egy kb félórás műveletsort követően beépítettem a generátort. Szép,csöndes, de ami a legfontosabb, TÖLT! Keményen. És ez a lényeg. ;-) Képek alant.