Blog
Régebbi igénytelen javítások rendbetétele illetve a javított elemek újrafényezése. Kezd alakulni a kocsi.........
Elmúlt hetekben több javítás is történt.. jobbrakanyarodásnál kattogó kopogó hang
- jobb oldali kormányösszekötő gömbfej lóg + bal lengökar belsö szilent se volt már toppon igyhát csere +futómüállítás.
aztán:
Csöri kollégánál :) tegnap végre megtörtént a kartel csere nemvolt összetörve csupán 2 nagy hegesztés volt rajta elözö tulaj jóvoltából :) meg szivárgot a tömités most megfigyelés alatt..
olaj Selénia 20K +olajszürő csere + pollenszürő vásárlás köszönet a munkáért :)
Muszáj volt a nyaraláson megvennem Pirinek a Symi szigetéről származó tengeri szivacsot hiszen a mendemonda szerint a Ferrari is innen szállítja az autóápoláshoz szükséges szivacsokat. Több se kellett :)
Igaz, idén kb egyszer mostam csak le saját kezűleg az autót, de majd ezután gyakrabban fogom :)



A debreceni út után, 121.500 km-nél hétfő reggel letarolta az autó a vezérműszíjat, aminek következtében cserélve lett:
- vezérműszíjkészlet teljes garnitúra
- vízpumpa
- kipufogószelepek
- tömítések
Olajat is cseréltek.
Nem akart elindulni az autó, mint utólag kiderült, egy biztonsági kapcsoló volt eloxidálódva valahol, amit ki is szereltek gyorsan.
A lehúzott ablakkal való száguldozás élményének tovább fokozása érdekében felszereltem az első ablakokra a légterelőket. (Alkatrész a www.autotorino.hu-tól)