Blog
Ma kiderült, hogy ez az autó egy EREDETI Alfa Romeo:-)))))
Kb két és fél órát szívtam az egyik eredetvizsga helyen, és ráadásul nem is sikerült megcsinálniuk!:-(
De nem csügged a magyar, mentem tovább! A másik helyen kb fél óra alatt megvoltunk az egésszel, csekély 18500ft-ért! Nem rossz órabér!
Hétfőn Vásároltam Ferke kartárstól elektromos tükröket, elektromos ablakemelőket kábelekkel kapcsolókkal meg még volt az árban pár kütyü...
Hétfőn a tükrök kerültek beépítésre, kedden a bal hátsó ajtóba raktam be az ablakemelő szerkezetet, a jobbos pedig ma került sorra. Egyenlőre ennyire volt időm, a vezetékezés majd később...
A bejáratást elősegítendő közel 2ezer km-es út vár a GTV-re 3 nap alatt - kizárólag autópályamentesen :)) Na jó, lehet valahol felnézek a pályára a 221. és a 222. kib@szott falvacska között :D
A cél Lengyelország, a dolog pikantériája, hogy az útvonalterv az első 680 km körüli szakaszra 14óra 17perces menetidőt mond, fincsi :))
Folyadékszintek ellenőrizve, Exclusive Assistance Europe cuccot veszek rá, biztos ami tuti, aztán gyííí :)




2009.06.03. 94600KM!Lecseréltem a motorolajat,(SELÉNIA WR DIESEL)és persze a szűrőt is!(Purflux)Az olajszűrőhöz nagyon nehezen lehet hozzáférni,lekelett bontanom a turbóhoz csatlakozó előkatot,de még így is igen körülményes! A váltóolajat szintén nem egyszerű cserélni,kiszedtem az aksitartót és alatta található a betöltő nyílás.Egy tölcsér,és gégecső segítségével töltöttem be a TUTELA Matryx váltóolajat!







Hosszabb keresgélés,nézelődés után sikerült rátalálnom a Diesel mocis gépre! Így hát én is átálltam a sötét oldalra,soha nem volt még gázolajos gépem,de még nem is nagyon vezettem ilyen autót!2009.05.16.án vettem meg Fészike tagunktól,aki csak rövid ideig birtokolta,így ráfér egy alapos átvizsgálás,és nagyszerviz!Az autóban 93540Km van,és vezetett szervizkönyv is van hozzá!A hirdetés képei!
Elhoztam (megvettem már kb 3 hónapja) a téligumikat acélfelnin. 11 pénz volt a négy kerék. Szerintem a felni kipattan a gumikból, mert megy fel a másik alura a téligumma.
2009. június. Elhatároztam, hogy közel két év pihenő után előveszem a GTV-t és levizsgáztatom. A legutóbbi kalandunkkor a kuplung munkahenger elhalálozott, így be kellett szereznem újat. Ebben Ali volt segítségemre. Viszont ha már szerelni kell, kapjon új csövet is. Ebayen lőttem hozzá fémhálós Goodridge csövet és vettem egy szett fékcsövet is. Hétfőn délben vettem, PayPallal utaltam, szerda reggel 8-kor itt volt a csomag. Angliából. Számomra ez elképesztő! És a csövek nagyon profik!

Nem sikerült valami fényesen Alfacityről a hazút Zsámbék előtt becsörgött a motor:(
Nóci cartárs hazahúzott itt is köszönet érte:)))
Bontogatás után kiderült h a hajtókar csapágy adta meg magát:(
Elvégzett munkálatok
Hajtókarcsapágy balansztengely csapágy gyűrűsor csere 100.000
hengerfej síkolás szelepszár szimering csere 25.000
tömítésgarnitúra alsó felső 30.000
főtengelyszimering 15.000
vízpumpa 12.000
Generátor javítása 12.000
Gyertyasor csere 40.000
olajszűrő kipuff tömítés 5000
váltó,szervó motor oil 18.000
festékek 12.000








117.240 km
vezérlés csere, olajcsere, gyertyacsere
Hát végre elkészült, most "új színben" /kicsit elüt még, de azt mondták összeérik :) / pompázik, csillog a vas. Természetesen a beszerzésük siralmas, mert még mindig nem sikerül megfelelő tükörlapot hozzá hozni:( pedig már kettőt hozták,de nem stimmelt bele.Ebben mi a nehéz, érthetetlen:( . A csillag garázs által okozott bal ill. első lökhárítók is javításra kerültek./ezt fizetnem kellett:( /





1
369
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Adok-veszek
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8