Blog
Szerdán elvittem a verdát alvázashoz, most úgy sem használom nagyon. Kijavított a srác egy lyukat. Ehhez a vezetőoldal alatti lemezt 8 cm szélsesen felvágta és kicserélte. A műtét után mutatta, hogy milyen volt az alja... Brrrr, a hideg is kiráz tőle. Mellesleg teljes alvázvédelmet kapott. Rossz hírrel is szolgált. Sajnos a küszöböt mindkét oldalon cseréltetnem kell majd. Legalább nem kell gondolkoznom, h ogy mit projekteljek a verdán a motorfelújítás után..... :)
150996 km
Végre volt egy kis szabadidőm a levegőszűrő cseréjére. Egész jó kis gyakorlat, mert nem voltam hajlandó semmit leszedni. Sikerült, de nem volt sima ügy. A LMM csatlakozót persze elfelejtettem visszarakni, így másnap nagyon csodálkoztam, hogy miért megy az autó, mint a vadállat. Érdekes módon a számítógép nem jelzett semmit, úgy látszik nem is kell neki a LMM :) Biztos ami biztos inkább visszaszúrtam...
Vasárnap délután (0614) végre sikerült összefutnom toto mesterrel maglódi Auchan parkolójában, aki elhozta a készülő küszöbömet. Méretre jó lett, a formán még kértem, hogy alakítson kicsit, de minimális a javítandó rész. Bizakodva várjuk az eredményt. Szerintem szép lesz.
Korábban, mikor szervizben volt az autó, Alfater jelezte, hogy a turbó cső is cserés lesz. Nem tudni még, hogy mikor, de előbb utóbb be fog következni a csere. Nos, ma az autó is jelezte, hogy ideje a dolognak. Balatonról hazafelé tartva az érdi emelkedőn az M7-esen kezdtem érezni, hogy a teljesítmény csökkent. Furcsa volt, hogy vissza kellett váltanom ötödikbe, és még úgy sem húzott úgy, ahogy szokott. Majd az autópályáról leérve a hatalmas füstfelhő is feltűnt. Néztem a computer fogyasztási adatait, látszott, hogy a teljesítmény csökkent, a fogyasztás meg megnőtt elég rendesen. Félreálltam, és megnéztem a turbo csövet. Eléggé fel van puhulva, eddig meg kemény volt, úgyhogy a probléma egyértelmű. Bár szakadást nem láttam rajta... Úgy gondoltam, hazagurulunk, aztán no problem... De az Árpád hídon felvillant a borostyán sárga motorhiba jelző is, ettől azért megijedtem. Felhívtam Gerissimo-t telefonon, aki megnyugtatott, hogy nem lesz gond, hazajöhetünk az autóval. Szépen haza is gurultunk, olyan 40-50-es tempóval. Jövő héten valamikor szerviz...


Átesett a kötelező olajcserén, és egyúttal kicseréltünk minden szűrőt benne!(olajszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő)
A munkát Surci végezte! Köszi!
Óraállás: 152300km
Majd elfelejtettem...a minap Willy cartárs jóvoltából hozzájutottam,egy pár új ajtóteleszkóphoz.A sürgős cserét azt indokolta,hogy szegény páromat alaposan kupánvágta a hátsó ajtó....
Ma visszarakattam a korábban kiszedett riasztómat a verdába! Először akartam venni másikat, de úgy gondoltam válság van és jó lesz ez nekem, persze egy-két plusszal megspékelve! Először is 12K-ért rakták vissza a riasztót ütésérzékelőstől, aztán kértem hozzá 2db új távirányítót (2800,-/db) is a régi ütött-kopottak (törött) helyett! Már nagyon régóta szerettem volna, ha az autó bezárásakor magától felhúzódnak az ablakok! Na most ez a kívánságom is teljesült, ugyanis beszerelésre került 2 db abalkfelhúzó modul is, meg a hozzá tartozó relék, meg még mit tudom én, hogy mik (17000,- beszereléssel együtt)! A másik vágyam, hogy a távirányítóról nyithassam a csomitartót is! Ezt is megoldották a srácok, valami relé ide is kellett (2500,-)! Beélesített riasztónál ha kinyitom a csomagtartót, akkor attól még az utastér beriasztva marad és ahogy lecsukom a csomitetőt visszaélesedik a raktér védelme is! Nagyon szép munkát végeztek, semmi felesleges kábelezést, kötözgetést nem csináltak, bár eléggé hosszasan kacskaringóznak még a két első ülés közti box alatt is! Igaz kb. 4 órát kellett várnom, amíg elkészültek, de megérte! Jah, és ennél a cégnél jártam: C + G Automatika Kft.






Futómű keret cseréje, vez.módosító csere, mindez feleslegesen! Nem ez okozta a hibát.... Kipuffoshoz kell vinnem, és egyszer, ha sok lóvé lesz, ki kell venni a motort, mert az alsó láncnál van bibi.....:((
Meg volt mára beszélve, hogy a küszöb felrakása előtt még konzultálok a sráccal, aki ezt a melót megcsinálja nekem. El is mentem hozzá délelőtt. Odapróbáltuk a kocsihoz a cuccot, és bizony nem jó... A jobb oldalit egyszerűen nem lehet feltenni, mert meg van csavarodva. Hogy mitől, azt nem tudom, nem értek hozzá, de ez azt jelenti, hogy még mindig van vele munka, így a fényezést is bukom. Igazán nagyszerű...
Megoldás talán a jövő héten lesz...
Ami zavar, hogy így most potyára lett lefényezve. :-(
3
599
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV