Blog
A foglalóval valami elkezdődött, aminek nagyon örülök. A GT piros bőrülésekkel már régóta vágyam volt, mióta Halesz autóját egyszer közelről is láttam a Szamosinál. Nem gondoltam volna akkor, hogy pont a példakép kerül hozzám.
Lezárult életem hatvanezer kilométernyi szakasza. Két és fél év egy gyönyörű autóval. Úgy érzem, mintha kidobtam volna a barátnőmet... és végül is ez történt, hisz lesz helyette egy másik...
Remélem az új "pasijánál" is jó helyen lesz, szeretni fogják! :) Hajrá Vasony, csábítsd el! :)
Ezek pedig az utolsó képek, csak úgy...
(A harmadik képen Franci búcsúzik tőle :)



Beszerelésre került egy távirányító a központi zárhoz ami a csomagtartót is nyitja! Nagyon jó kis szet mivel a csipet az eredeti kulcsból is el lehet benne helyezni. A csipet egy kis operálás után kiszedtük az eredeti kulcsból.




Hihetetlen, de mintegy fél évi rohangászás után, összeállt a kép fék ügyben, a végeredmény: 327-es tárcsa, 4 dugós Brembó (Porsche) féknyereg és egy Certál nevezetű marhakönnyű de nagyonkemény anygból készült nyeregtartó konzol a csonkálvány és a nyereg közé.
Nem adták olcsón, a nyergek 80 pénz (from e-bay via Ollah), a tárcsák egyedi méretre gyártva (ha kell cím szóljál) 60 pénz a konzolok (ide is van elérhetőségem) 40 pénz. ...akkkor ha jól számolom, eddig 180 pénz, húúú de hülye vagyok! Na mind1 ...már csak fékbetétek...fém fékcsövek... húúú de hülye vagyok....de legalább meg fog állni a szekér.
Egy barátom azt mondta: "csak a gyávák fékeznek!" ...meg a hülyék!:))))
Most legalább már elkezdődhet az újjáépítés!:)))))








Azért a biztonság kedvéért, egy hátsó fékbetét cserét beiktattam, átrángatták, átnézték, futóművet se kellett állítani, felkerültek a felnik és ismét csak a jó.
2009.04.21-én vehettem birtokomba az újdonságot, de különleges helyzetben voltam, ezen semmit nem kellett utántölteni, semmi nem volt csálé, egyszerűen perfekt! :D
Egy új év és mindenki számára egy újabb Alfacity, ráadásul új helyszínen ami tegyük hozzá mindig új lehetőségeket és élményeket vet fel az emberben.Na mindegy.A győri konvojjal reggel 9 után pár perccel indultunk és a magunk alfás tempójában szépen 10 körül meg is érkeztünk a monostori erődhöz ahol már kígyózott a sor a bejáratnál.Szerintem ezt a talit máshol nem is lenne alkalmasabb megrendezni innentől kezdve.Sok autó és ember elfér egy helyen.A tíups szerinti parkoltatás meg vitt mindent.Mindenesetre szerintem nagyon jól sikerült a tali.
Jövőre ugyanitt, többen mert a hivatalos 764 emberke kicsit még "kevés":D











Most kaptam meg a teljesítményadó első fél évéről szóló számlát....Leírhatatlan mennyire örülök neki.....
Jó volt Komárom. Nem voltunk ott sokat, későn értünk le, már mindenki mindenfelé és az a kevés ismerős arc, akit ismerünk azokat se láttam. Kis eü séta, kürtöskalácsos folytással, és irány haza.
Hazaúton a körforgóból kifelé gáz és "platós ifa hang".... pzsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Dühöngés, erőhiány, majd Csörgő művek.
Alsó intercooler cső (nem értek hozzá) csere. Még volt egy kis szöszmötörés lenn Csörinél mert a "kraft" valahol elmaradt. De meglelték a szakemberek.
Hazafelé néha megrángattam a bajszát. JÓÓÓ :)
A Húsvéti és az utána következő keddi autómentes nap után ma végre autózás - és ezzel karbibeállítás-tesztelés következett.
Eredmény röviden: JÓ bővebben: NEM JÓ! :-(
Végül is megy, de durrog, méghozzá a 3 féle durrogás közül
(1. robbanásszerű a gyújtástól - ilyen csak 1x volt, amikor kuplung-munkahenger csere után fordítva ment vissza az elosztó :-)
2. érces pattogás a tömítetlen kipufogótól - ez meg kb. 5 éve folyamatosan van, ismerem...)
a 3. számú volt, az elégetlen benzinre jellemző "bubogás" gázelvétel után. Sajnos nem volt időm megállni állítgatni, de nagyon bosszantott...
A zárral sem voltam elégedett: lekötve a rossz J1 központizár-motort még mindig akadósan nyílt, egyre inkább azon filóztam, hogy ez nem lehet csak a kulcszártól...
És a nap végén - pont a garázsba indulva - beugrott:
1. a kocsi eddig nehezen nyílt kulccsal,
2. volt egy durvább dolog: ha gombbal magamra zártam belülről,akkor nem volt pardon: nem hogy nehezen nyílt, de szét kellett szedni az ajtót, hogy ne a jobb oldalon kelljen kiszállni!!! Márpedig a gomb csak a zárat kezeli, semmi köze a központihoz vagy a kulcsoshoz!
Gyorstesztként gomb le és ahogy vártam: ajtó beragad, próbáltam kulccsal kinyúlni, de nem nyílt, sőt újabb szomorú tényre derült fény: a vadiúj műanyag lefogató is el van repedve, azaz ettől a feszegetéstől megy tönkre, nem "magától" :-(
Valahogy belülről molesztálva kipattant a zár, kiszereltem. Látszólag minden rendben, kicsit lötyög, ettől szorulna? Mellé tettem hasonlítgatás végett a bontós hátsót, ezek viszont csak távoli rokonok, minden apróság egy kicsit másként áll, gyorsan ki a J1 zárat, az legalább ugyanolyan, még ha tükörkép is...
És akkor, ott, fél perc nézegetés után majdnem felordítottam: a problémás B1 zárból a lelkét jelentő nagy huzalrugó HIÁNYZOTT!!!. Önmagában eddig azért nem tűnt fel, mert valami "szerelő" egy, nagyjából a szellőzőgépházat mozgatókhoz hasonló filigrán anyagú, hosszúkás henger alakú rugóval pótolta, persze "műszakilag" kifúrta-bevéste hozzá az alkatrészeket :-(((
Túlesve a sokkon, a bontósból áttettem a gyári rugót, a repedt műanyagot levettem, a zárat beszereltem és amit lehet leteszteltem: külső-belső kilincsre, gombra, illletve belülről, a gombbal üzemeltetett központi zárra tökéletesen működik!
Baromira sajnálom azt a műanyagot, megpróbálom megragasztani (ha mégse sikerül, akkor - kicsit macerás a kárpitbontás miatt - az én hátsómból is áttehetjük)
viszont megnyugodtam, hogy mégsem ment kárba az 1000 Ft: a rugó miatt mégis szükség volt arra a hátsó zárra! ;-)
folyt köv...