Blog

>> SzervizLacUS // Alfa 75 America // 2008-12-22

Hát elektronyosság rendben, új akksi, törött csatik mindenhol cserélve, kábelköteg átmérve, szikra van, benzin van minden jelen azonban Miss America szarik beindulni...:( Most jönnek a jeladók,merthogy okosak mondták,hogy ha szar vmelyk van hogy nem indul.Kezdésnek a vizesblokk 2 jeladójával kezdek....Aztán meglátjuk.

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 145 3 ajtós // 2008-12-22

Váltó megint megadta magát! Szerencsére nem nálam már az új tulajnál! valami ki tört belőle! Azóta semmi gond vele!

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 145 3 ajtós // 2008-12-22

Hát úgy kezdődött hogy minden reggel világított a töltés lámpa! Kb.10km múlva elmúlt! Az akkor még működő kiváló Fiat szerviz Pápán megcsinálta! És semmi gondom nem volt vele utána!

 
>> SzervizAlfás Stifi // Alfa 145 3 ajtós // 2008-12-22

Sajnos a váltó nem akarta jót a 4 est nem vette be! Szervizben szétszedték nem találtak semmit összerakták! És a váltó működött! A költségre nem tudom a választ nem most volt!

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2008-12-22

Sajnos pár napja ha hidegebb van, az első pár indításkor mintha beragadna az önindító, de aztán megszűnik, viszont engem nagyon idegesít. Gondoltam ki kéne tisztítani, és ezt bármelyik szervizben tudják orvosolni. Hát ahol néha szoktam dolgozni ott mondták a fiúk, hogy ők szívesen megcsinálják, viszont 2 dolog van amit a kocsiról leszednek: az egyik a benzinsapka, a másik az olajbetöltő kupakja. Meg ha kell szívesen cserélnek izzót. Így feladat adott, gondoltam gyorsan leszedem. Hát miután megtaláltuk, hogy hol van rá kellett jönni, hogy előröl a motor van útba, hátulról a tűzfal, jobb oldalt a generátor és minden más bizgentyű, felülről a szívósor, bal oldalról meg nem látni semmit. Gondoltam alulról. Rá kellett jönnöm, hogy onnan se. Teljes tanácstalanság, és sajnos Csörit se értem el, hogy adja meg mi az első lépés. Így mivel bal oldalon láttam némi esélyt, így le lett véve a szívócső, és onnan lett nekiállva. Mivel nem látni sokat, így nőgyógyász módszerrel ki lett tapogatva mi hol van, és így sikerült leszedni, és nagy nehezen kiszedni azon a kis résen. Aztán szét lett szedve és bezsírozva, életében másodszor, mivel elsőnek még mikor gyártották történt ez meg vele. Remélem most már működni fog rendesen.

 
>> Szervizvasony // Alfa 147 1.6 TS - 120LE // 2008-12-12

Eljött az idő egy kis olajjal feltölteni a verdát! 5000 km/1L Alfa 20k. 1L ment a tartalékba, most fullon van megint.

 

http://www.globalcar.com/datasheet/AlfaRomeo.htm

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-12-15

Mi is meglátogattuk az ajándékgyárat (1215), igaz nem az amore rendezésében, mert aznap épp külföldre utaztunk, így nehezen tudtunk volna ott lenni. De így is 3 szatyor játékot vittünk - a rászoruló gyermekeknek -, amik remélhetőleg jó helyre kerülnek majd. Jövőre megpróbálunk nem csak feliratkozni, de el is menni erre a rendezvényre is.

>> Szervizadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 2003 // 2008-12-27

Először amikor észre vettem, hogy csak minden 3-4. próbálkozásra gyullad be az egyik xenon, gondoltam, csak az égővel van baj, de átcseréltem a két izzót és megállapítást nyert: a trafó felmondta a szolgálatot. Sok jóval nem bíztattak, mindenhol közölték, hogy mivel a trafó a lámpatest belsejében van, és külön nem is lehet kapni, az egész lámpatestet cserélhetem. Ezt csak az tudja átérezni, milyen, aki tisztában van az árakkal: Újonnan 250E ft fölötti összeget kérnek egyetlen fényszóróért. Bontottban 50-80E körül mozog, de lehet hogy abban is rossz a trafó. Sok járkálás után véletlenül tudtam meg egyik ismerősömről, hogy ő nagyon ért ezekhez a gyári xenonokhoz, van is hozzá bontott alkatrésze, és bár már nem ezzel foglalkozik, de haveri alapon megcsináltuk együtt. Ehhez ki kell venni a lámpát, aztán kiimádkozni a trafót, utána új trafóval visszaszerelni, és működött! A végén teljes mértékben olyan lett, mint amilyennek megálmodták tervezői.

A gyári xenon lámpatest egyébként minden híreszteléssel ellentétben nem olyan mint a halogén, nem a halogén lámpatest xenonnal való felszereléséről beszélünk. Egyetlen alkatrészük egyezik, az a búra. Az ugyanúgy Carello, mint a halogénesen. A hátulja, a fekete rész más alakú, mert el kell férnie benne a trafónak, és az aljára fel van csavarozva egy szürke vízhatlan doboz, ami a rendszer elektronikája. Figyeli a helyes működést és innen van vezérelve a dinamikus szintszabályozás.

Az első képen a kiszerelt trafó látható. A csatlakozót a végén az izzóra kell tenni.
A második képen a fényszóró alján található vezérlő elektronika van.

>> Egyébalfaszabi // Alfa 156 2.0TS SW // 2008-12-21

SK fejtámlahuzatot készitetünk +kispárnahuzatot.Karácsonyi ajándék a vasnak!!