Blog
Az olasz nászút előtt, átnézettem a kocsit, és egy két apróságot megcsináltattam. Törött volt a bal első ajtó zsanér, úgyhogy vettem újat és sk lefestettem. Volt még termosztát csere, meg egy kis para mert a vízszint kissé apadt... De végülis rendben volt minden.
Mielőtt rendes használatba veszem az autót, minden apróságot meg akatam csináltatni (65e Km). A lista hosszú:
- Gyertya csere (szarul néztek ki, bár kellett volan még bírniuk)
- Alsó/felső lengőkarok elől (kopogott a futómű)
- vezérműszíj (60 nál kellett volna, de az előző tulaj elsumákolta)
- Fékbetétek
- Ékszíj, vízpumpa
- Vezérlés (Tamás szerint tudat) módosító, mert azért ez mégsem dízel...
Szerencsére az előző tulaj segített és egy csomó gyári cuccot szerzett féláron. Így sem lett kicsi a számla. A hangszórók is önálló életet éltek. Jó dolog a quadrofon, de csak ha profin keverik, és azért az alfa főleg motorhangban erős. Szóval néha egyik másik hangszóró elnémult (aztán persze visszajött), ezért a csatlakozókat is megolajozták.
Tamásnál volt éves szervízen: CSAK OLAJCSERE! Még mondja valaki hogy az alfákkal sok a gond :). Mondjuk az olajat aranyárban mérik, ráadásul a budakalászi alfa kereskedőnél nem volt selenia, Ziglóba kellett érte mennem :(
Megvolt a nyárigumi átreakás. Még nem vettem meg az új felnit, ezért szerelni is kellett, a télit már másikra rakom (ha addig találok szépet). Azért az durva, hogy a gyári felni darabja újonnan 100 ropi felett van...
1 év halogatás után Szamosi mester felújította a stabilizátort, vége a kopogásnak! Volt még vízhőfok szenzor csere (nem melegedett be a motor), gumiharang csere a kormányműben és ajtó igatzítás is.
Ma megint elhárítottunk egy problémát köszönet -FERKÉNEK. A klímám indításkor automatikusan bekapcsolt és engem ez idegesített,így hát a kovetkező a megoldás:-))
- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást
Visszaállítani ugyanígy kell.
A mai napon vérátömlesztés volt.
A kezdetetktől Selenia 20 K Alfa Romeo olajat kapott, de nem voltam elájulva, így most több ember javaslatára kipróbáltam a Valvoline 10W40 Max Lifeot...
Természetesen új olajszűrőt, levegőszűrőt és pollenszűrőt is kapott a verda
35% kedvezményért köszönet a TSpark autósboltnak!
U.i: (2010.03.12.) 10.000 km után bártan ajánlom azon cartársaimnak, akiknek csipegette a motorjuk a seleniat vagy egyéb más olajat! Nyugodtan merjenek váltani, kb felére esett vissza az olajfogyasztás!
Hogy megint feldühítsen egy út során elment az ereje a dögnek! Mint kiderült a harmadik hengerben az egyik kipuff szelep elégett ....igy egy kissebb vagyonért hengerfej felújítás következett be! Ujra lett síkolva összes szimering, tomítés, csavarok cserélve! 105000km
Időközben le lett fényezve az első meg hátsó lökhárító kapott egy polírt is a kicsike meg a "szemei" gta-sítást kaptak!
0
501
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- 159
- Brera
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth