Blog
Igen csak esedékes volt, mert ezekben a fagyos időkben, majd meg fagytam benne.De ezt szó szerint értendő!Igazából szép lassan krepált be, egyre kevésbé ment fel a hőfok mutatója.A végén már a 40 fokból nem is engedett, így természetesen a fogyasztásom is megnőtt. BEHR típusú termosztát került beépítésre, és -30 fokos fagyálló folyadék.Most már tökéletes a motorhőfok, és a fűtés is, a fogyasztásról nem is beszélve.
Lassan cserére szorulnak a gyertyák, és kellene foglalkozni kicsit a járgánnyal, de garázs híján, -8 fokban nagyon nem akaródzik az autószerelés. Főlega z öreg műanyagok miatt aggódom. Marklarral már hetek óta tervezgetjük a mókolást, de eddig nem jött össze. Remélem, 1-2 héten belül + fokok lesznek nappal és nekiláthatunk..
Sajnos 1,5 év után újra megadta magát a fűtéscsap, így cserélni kellett. Elég idegesítő volt ebben a hidegben, napokig állt a hűtővíz a vezető oldali lábtérben.... Kisebb pénzmag ellenében orvosolva lett a probléma.
Esztergom vagy Komárom?
Jobb mellbimbó vagy bal mellbimbó?
..élvezheted együtt vagy külön -külön...
persze ....élvezni .....tudni kell...
aki nem tud...az beszél róla...;))

Motorblokk kiegészítők, szelepfedelek, olajteknő, stb. felújítása.
Nem tudom még eldönteni, hogy jobb lett volna-e szintereztetni, mindenesetre már annyi meló van benne, hogy most már marad a teljes sk megoldás...
Olyan hideg van, hogy az olajteknőn sem a rozsdamaró, sem a kromofág nem hozott eredményt...ez most beáztatva vár holnapig.
Kialakult a végleges színkombináció is: A blokk cink bevonatú marad, a hengerfejek felcsiszolva natúr lakkal, minden más kiegészítő+ szelepfedél+pók matt fekete lesz.:)




145730 km
Sajnos elvérzett a kuplung munkahenger. A cseréje nem volt kellemes az udvaron, sötétben, -6 fokban, de másfél óra alatt azért mégis sikerült.
Karácsnyi szabadságunkat mint minden évben, ezúttal is Magyarországon töltöttük. A repülőjegy árak szinvonala miatt ismét autóval érte meg hazamenni. A hazaút elött kapott olaj, termosztát és lambdaszonda cserét. Szépen mentünk hazafele, az úton semmi gond nem volt. Állandó problémámat az alapjárati bizonytalanságot sikerült elhárítani, az egyik gyertyapipa áthúzott. Pirinél tudtam pótolni aki feltette hibakód kiolvasásra is(két apróbb hiba volt). Kapott még új féltengely gumiharangot és hosszbordásszijjat is. A két ünnep között kávéztunk a dunaújvárosi alfásokkal és találkoztunk Korrynál az AutoexpoM1-ben a GTV-sekkel. Beinditottuk Matricát(Korry GTV V6-ja) és azt hiszem beleszerettem a V6-ok ba:))
Péntek reggel indultunk vissza Skóciába és szombat hajnalra értünk ki 25 óra alatt. Ez új rekord, de csak annyi történt hogy sehol nem volt fennakadás és tudtam a saját tempómmal jönni. Egy valami nagyon bosszantó volt: Németország után átérünk Belgiumba ahol 120km/h a megengedett sebesség de "smog" miatt mindenhol 90-es táblákkal diszitették az útak szélét:((((
A GTV-t minden dicséret megilleti, mert 230ezer km után hiba nélkül letolta a 2x 2400km-t!!!!!
Eljött Falcokc és Whiteskull a kocsiért. Elvitték és remélem mire legközelebb látom már nem lesz ennyire bibis! Kösz srácok és sok sikert a melóhoz!
Addig is marad nagyapám Ritmója.Legalább olasz! :)

