Blog

>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2008-03-27

ma hivtam a lakatost és hétvégén beállitják az ajtokat és berakják a szélvédö kereteket : )

 
>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2008-03-26

Futómű ellenőrzés,állitás(elöl 2mm,hátul 4mm).Minden OK,hátul új stabilizátor(hála az eladónak)

 
>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2008-03-26

A 4 db 17"-os Technomagnessio felnit görgöztettem,mert kissé ütöttek:)
Kapott még 2db Bridgestone Potenza-t(használt)

 
>> EgyébGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2008-03-26

Azt hiszem most egy darabig ritkább vendég leszek itt.Ennek elég egyszerű,bár meglehetősen fájdalmas oka van....pozdorjává törtem az autóm. Nem kicsit...NAGYON!
Nem tudom mikor lesz belőle autó...illetve lesz-e belőle valaha autó.Így jár az ember aki ökör módjára közlekedik.Azt hiszem ez elég komoly lecke volt...mind a testem,mind a lelkem...és persze a pénztárcámat is alaposan megviseli.

 
>> Tuning és extraGrando // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2008-03-26

...és felvirradt a nap! Arno Maestro megműtötte az ICS-emet (a "szokásos" akksira ráejtős malőr vmelyik előző tulajnál), és most már szól a Loudlink cuccos. Végre! Szuper-vaddisznó-állat módon nyomul! Tökéletesen visszaadja azt, amit beadagol neki az ember. Persze ami eleve nincs ott hangzásban, azt nem tudja odavarázsolni, szóval xarból nem csinál aranyat - ahogyan ez nem is lehetséges. Jó mp3-mal viszont eszméletlen királyság! (Na persze a DSP sem árt mellé.)
Hű, de hiányzott ez már nekem! Egyelőre egy 512 megás SD kártya adagolja a zenéket, de a kazettázás után így is a bőség zavarával küzdök (85 szám á la 192 kbps). Megint mászkálhatok ki az autóba üldögélni, a szomszédok meg hülyének néznek... :DDD

 
>> SzervizGrando // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2008-03-26

Alfám eredeti szíve már a vásárlás idején sem volt a csúcson. Tehát számítottam rá, hogy a großgeneralt nem kerülhetem el, a kérdés csak az volt, hogy mikor érkezik el az idő. Az olajfogyasztásom 6 dl / 1000 km körül volt, ami még bőven a gyári határérték alatt van, de azért jelzi, hogy minimum a szelepszár szimmeringek cserések. Vmelyik hidrotőkém is elkezdett ketyeregni, ami megint csak nem ígért túl jó dolgokat, tekintve, hogy nem tudtuk megállapítani, melyik lehet a bűnös. Ha pedig csere, akkor 24 gyanúsított jöhet szóba, akiket legalább soronként illik matatni, de leginkább alles zusammen. És csak a jó Isten tudja, milyen turpisságok derülnek ki még a motor szétszedésekor...
A többiek már régen húzták az agyamat, hogy akkor már miért nem motorcsere egy szolid 3000-esre. A két motorverzió gyakorlatilag csak a furatban és a löketben, illetve a szívó- és az injektorsorban különbözik. Minden egyéb ugyanaz. Mondanom sem kell, a gyógyszer elgurult, és lecsaptam egy még igencsak ereje teljében lévő bálnaszívre, és az átültetés mellett döntöttem. Bármilyen hihetetlenül hangzik is, a költséghatékonyság és az egyszerűség voltak a fő döntési tényezők. Na jó, természetesen a 37 lóval nagyobb ménes is csábított. Költséghatékonyság, mert így jobban kijöttem, mint egy komplett felújítással, és egyszerűség, mert a motor a tartókerettel együtt kiugrott, és némi ellenőrzést követően beugrott a másik.
A műtétet Robiék hajtották végre Zsámbékon. Ha már így összejöttek a dolgok, akkor már a kormánymű is felújításra került, illetve ki lettek cserélve az ilyenkor kötelező és ildomos dolgok. A váltót nem bántottam, maradt a 2.5 V6-os 166 eredeti 5-ös váltója. Így a 6-os váltóhoz képest van egy nyomatékosabb 1., és egy hosszabb 5. fokozatom. Robi szerint 100-ra GTA-hoz mérhetőt lép a vas - amit költői túlzásnak veszek, de azért jól esik. ;)) Az biztos, hogy nagyon nyomul a bálna, mondhatom, hogy újabb dimenzióugrás történt. A vezérlőegységet sem bántottuk, mert nyomozásaink szerint teljesen egyezik a 166 két szívó V6-jának vezérlőprogramja. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy kap majd egy optimalizálást.
Köszönet Robiéknak a profi munkáért! Most úgy vagyok, mint Ferenc Jóska, amikor megkoronázták: "Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve!" ;))

 
>> Szervizbelus155 // Alfa 155 2.5 olajkályha // 2008-03-26

Vettem egy hangyányi csigát!Ha megmarad a vas,akkor felrakom a kicsikére!Már megvan az új adagoló,alatta van a saválló nyitott rendszer.Lesz ami lesz!!

 
>> Szervizystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2008-03-26

Felhívtam az akkumulátor boltot. Nem hajlandóak cserélni garanciában az akkut, mert állítólag olyan baja van, ami nem garanciális... Kérdem én, hogy akkor milyen...? Ugyanis a feszültségszabályzóm és a generátorom tökéletes, de ezt ők nem hiszik el, sőt, most azzal jöttek, hogy ezeket akár időközben megcsináltathattam... Amit adtak átmenetileg csereakkut, lehet, hogy egyszerűen nem fogom visszaadni. Most abban maradtunk, hogy pénteken járok arra, akkor megnézik, lemérik újra a feszültséget és a generátort, bár ha úgy állnak a dologhoz, hogy akár azt is kicseréltethettem, akkor nem tudom minek... Mindenesetre a továbbiakban jelen állás szerint senkinek nem ajánlom sem a Bären akksikat, sem az a Top Coop Kft-t, akik éjjel-nappali segélyszolgálatot működtetnek, mert tapasztalataim szerint nem megbízhatóak. Az előző Bären akkum, amit szintén tőlük vettem (2 év garanciával), az is kb 16 hónapot bírt, meg ez is. Érdekes üzletpolitika... Pénteken folyt. köv.

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2008-03-26

99.140 km-nél 2008. 03. 21-én megejtettük Csörinél a 100.000-es szervizt.

Olajcsere (Selénia Racing olaj) és gyári olajszűrő
Váltóolaj csere (Tutela)
Gyertya csere (gyári gyertyák)
Első felső lengőkarok cseréje (gyári)

Most még egy akkumulátort kell vennem meg a kipuffogó felxibilis csövét kell cserélnem, mert nagyon csörög-zörög.

>> EgyébTomasman // Alfa 147 2.0 TS Selespeed // 2008-03-25

Eljött hát a húsvét napja!
Az autó kapott egy külső belső nagy takarítást, aztán elindultunk kirándulni! Kazincbarcikáról indultunk barátnőmmel (aki a Bazilikás képen a szöke göndör haju lány:) ) Először Pest Hungexpo Tuning Show 2008, innen irány Visegrádi (vár...stb)! Ezután következett Esztergom, és a Bazilika csak hogy "melegen tartsam" a parkolót az alfák számára! Aztán Szlovákián keresztül jöttünk haza! 520 km megtétele után már átlépte az autóm az 55000kmes óraállást is!


Bejelenteni valóm van!!!!!!

A mai este tettem szert egy eredeti ALFA ROMEO 147 (Blaupunkt) cd lejátszóra, ami már játszik MP3at is!!!!!!
Licitáltam a készülékre, a készülék vadonat új ( 0 kmes), Kód kártyával tokkal vonóval mindennel! Kinézetre nem sokban külömbözik talán csak a cd "betöltö" nyílás felet elhelyezett kis mp3 jelével :P (nincs SRC gomb hanem helyete FM felirat szerepel rajta! 33eft + Posta