Blog
Gyári alkatrészekkel, Csöri mester végezte a beavatkozást.
- vezérműszíj, ballansztszíj és a hozzájuk tartozó, vezető/feszítő görgők
- hosszbordás szíj
- vízpumpa
- hűtőfolyadék (Paraflu)
- olaj (Selénia 20K AR)
- olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- légzsák hiba kiütés
- lambdaszonda teszt
- fékfolyadék vizsgálat
- utiköltség
Pénteken műszaki vizsga lesz, állapotfelmérésen már is kidobta a jobbos lengőkar hibáját, amit már az előző vizsgán megjósoltak. Ma ki lett cserélve, ide most újat kapott. Még az első kerekeknél valamivel több mint 20% volt a fék eltérés, a baloldalon lett szétszedve, meg lett járatva mert szorult egy kicsit, most már igy jónak kell lennie :)
tegnap szélvédő javítás volt rajta pont a velem szemben egy kis kavicsnyom. Amellet, hogy zavaró, a műszaki vizsga miatt is javítani kellett...
Megfúrták, feltöltötték, kb. 15perc és kész is volt.
Ma délelött visszalakítottam a csomagteret a nagyvadban.Kárpítok a helyükön,zene sehol!
Várja a gazdiját a gép! :(
Kamrában a kicsike leragasztva,motor csomagtértetö már megvan. :)
Reggel festve lesz a kaszni és végül az ajtok. :)
Ezen a szürke,esős,semmihez sincs kedvem hétköznapon,amikor dagonyát kerülgetve ábrándoztam a tavaszról és meló után beültem az Alába,szóval ezen a gusztustalanul nyálkás,hideg napon elértem az 5000. kilómétert a ződ autóval.89 nap kellett hozzá.
Azt hiszem,most már elmondhatom,hogy jó vásár volt,kevés dolgot kellett csinálni rajta és remekül fekszi az utat,olajat nem eszi és egyébként is.
Már jó lenne a tízezrediknél járni,mert akkor már tavasz lenne :-)
Ma álldogállt a ződecske az újpesti Meki parkolójában,ahonnan pont láccik az a szép víztorony, amikor eccer csak elkezdett villogni az elakadásjelző.Nem sikerült megszüntetni,pedig kiszedtük a relét is meg a biztosítékot is,plusz püföltük is.Nem volt más választás,mint villogva elindulni.
Elég szar volt így közlekedni Dunakesziig.Ott derült ki,hogy hol is van a gond.Lezártam a zárat távirányítóval és megszűnt a villogás.Ezek szerint a riasztó villogott,csak nem adott hangot.
Na innen micsoda jó érzés volt hazamenni villogás nélkül.Azért még megtréfált hazafelé:menet közben lezárt a központi zár.Még mindig jobb,mintha kizárt volna.
2007. november 30-án éjjel szüleimhez mentem Budapestről Bárdudvarnokra. Tamásiban toltunk egy pizzát Péter utitársammal Poczynál!
Aztán kalandosra fordult az utunk. Domóvár után egy jobbos kanyarnál enyhe köd a levegőben, lefagyva az úton és kész is az árokba csúszás receptje. Bevágódtunk az árokba kb. 3 méter mélyen voltunk az útkoronától.
Telefon segítségért, mindezt éjjel 23h körül. Aztán segítség érkezik édesapám és sógorom személyében illetve pár útonlévő segítőkész fiatal.
Autót kihúztuk az árok mélyéből és az útra tettük. Jár a motor és megy a saját kerekein.
Másnap felkerültek a téli gumik és vettem négy felnit gumival tavaszra, mivel az eddigiekből kettőt sikerült szétvágni...
Futómű állítás és itt kiderül, hogy a jobb hátsó kerék 1,5-2,0 cm-rel beljebb van... Január folyamán lengőkar csere-bere (vagy, amit kell), műszerfalon hiba üzenet kigyógyítása...
Az autóval azóta több 100 km-t mentem. Nagyott nőtt a szememben az árokba esés óta. Mindketten sérülés nélkül szálltunk ki belőle és az autóban sem esett jelentős kár.
Kuplunghenger bizbasz javíttoldbuherál. Mert egész henger nem gebaszos. Csak ott az a kis kütyü a végén ( kvázi gumitömítés)...szóval Erwinmester leszed, alá tesz ilyen másik kütyü,h ne csússzon át a valami a valahova...átmeneti megoldásnak jó,és mégse tizenezer a javítka, megódottuk ócón..nádzon ócón..:)
Kuplung holtjátéka most már nem nagy. ezzel szemben ideális. imádom. ( meg alfabébit is. meg Ervint is.)
+ izzőőő csere....megint.
+ hozzáírni a tavaszi 90ezres nagy generálhoz a kuplungfigyelést, újraátnézést is...ne felejtsed el Hiran...
Holnap fujja bár már nem merem biztosra kijelenteni,ha meglesz egyböl teszek fel képeket.