Blog
2007.05.22 új olaj és olajszürö ezzel már lehet egy kicsit hajtani a gépet asztán párszáz km után ujra csere mert csak egy olcso moso olajat tettem bele.
2007.05.13. vettem gyertyát olajat és olaj szürőt mert az az olaj ami benne van azzal ált egy évet a járgány.napokban cserélek olajat akkor már talán nem lessz füstje sem:)))
2007.05.12. végre van fék és kuplung az auton nem sokat de legalább egy karikát mentem vele:)) zoldkari folyamatban hogy haza tudjam hozni.....
Motorolajcsere, olajszűrő csere, levegőszűrő csere.
2008 01. 20.-án került rá sor.
Selénia WR diesel olaj került a mociba.
Megigazítottuk a motorvédő alsó burkolatát is mert kicsit lógott.
2007 Nov. 12.-én délelőtt kaptam telefonon a hírt, hogy szeretett autóm 11.-én hajnalban elhalálozott. :-(
2007. Nov. 11. kb 02:00, ... befordult a sarkon, az élet által indított visszaszámlálója ekkor már csak másodperceket voltak, amik könyörtelenül fogytak. Még utoljára kiengedte a hangját,...majd nagy robajjal becsapódott........aztán csend lett........nagy hirtelenséggel megszűnt tovább létezni :-(
Befejezte pályafutását, megfutotta azt, amit a nagykönyvben megírtak neki..... írhatnám úgy is, hogy nagyot koppant azután elhallgatott örökre..............
Még utoljára megtette azt, amit "elvártak" tőle, megmentette a vezetőjét, az az feláldozta magát azért, hogy a vezetője életben maradhasson.... ezt elég komoly alakváltoztatással tudta csak elérni.
Az átalakulás mértéke olyan lett, hogy többé már lesz képes mozogni,...........szépen lassan kihűlt, elpárolgott belőle a meleg hűtővízzel együtt a lelke is ...... Béke, maradványaira... :-(
Visszaemlékezve, jó volt a vele töltött 4 év, és majd 70ezer kilométer.
Először egy svájci főmufti rendőrúrnak volt a szolgálati autója.
De az "úr" utolért vele valamit, és az ottan lévő nagy jóléti forma miatt nem akarták megjavítani, ezért eladták.
Nem sokkal később (2003 májusában ) került hozzám már újból "régi" fényében pompázva.
Az addigi gyűjtött 58ezer kilométert elkezdtük tovább szaporítani.
Csak úgy szaladtunk ( sose mentem vele lassan, kívánta hogy haladjunk ) élvezte és élvezetet adott cserébe.
Idővel kapott tőlem új "ruhát" a Zender ruhaboltból, és egy két aprósággal még egyedibbé alakult, így biztosítva, hogy aki meglátja ne keverje soha másik autóval :-)
Jártunk gyorsulni, szlalomozni.
Megjárta a Rábaringi döntött oválpályát is.
A konvojban való autókázás az egyik nagy kedvenc szórakozása volt!
Nagyon szeretett a többi Alfa Romeoval együtt nyomulni.
Komoly rökönyödést kiváltva a többi halandóból......felfigyeltek rá amerre ment, hol ezért hol azért.......
Annyira feltűnő volt, hogy megtetszett párszor a rend derék őreinek is, lefotózták, megörökítették maguknak a szép Alfát. Biztosan nem minden nap látnak ők is ilyen szép és gyors autót! :-)
No persze a képért galád módon pénzt kértek, és ráadásul a képet el is tették maguknak.
Mondjuk így utólag megértem őket, hogy a képet nem adták ki, tényleg szép autó volt! :-)
Eljárt a találkozókra, hogy a többi Alfával együtt feszíthessen a sorban.
Együtt nézte a társaival, ahogy a büszke gazdák mesélik egymásnak, hogy ki és milyen sztorikat élt meg a legutóbbi találkozó óta a kedvenc Alfájának a kormánya mögött :-)
Mikor átlépte az 5400-es fordulatot, hangot adott a száguldási vágyának, elordította magát, biztatván, hogy nyomd neki gazdám, nyomd neki.... :-)
Halhatóvá tette, ahogyan áramlik bele a levegő a direkt szűrőn keresztül, erre a hangra sokan felkapták a fejüket.....
Jártunk Horvátba is egészem Dubrovnik-ig elmentünk. Rémisztgettük a tőgymörgő helyieket és turistákat a kacsaringós hegyi utakon :-)
Élmény volt vele autókázni, imádott befeküdni a kanyarokba és kigyorsítani, szerette sorra letudni a többi autót, hogy miután a tükörben megmutatta magát, a formás hátsóját is szemügyre vehesse a lassú autós :-)
Sokszor megtréfált nagyobb autókat is a NEMGONDOLTAMVOLNAHOGYEZMÉGELMEGYMELLETTEM kifejezést párszor le lehetett "olvasni" azok arcán, akik mellett elsuhant.....
Mára már csak egy emlék, egy nagyon szép, és jó emlék maradt csak belőle........
Egy ideje már kopogott és nyöszörgött a futómű rossz úton. Érett már a csere, de halogattam. A nagy hidegben még durvább hangja volt már, így hár megérett az elhatározás.
Ezúttal Csöriék szervizét teszteltem le :) Igaz Várpalota nincs közel, de legalább találkoztam és beszélgettem egy nagyot Csörivel, aki saját kezűleg szerelte az autóm. (Az Alfákat mindig ő csinálja). Ráadásul plusz pontok a szombati nyitvatartásért, ami nekem nagy előny, nem szeretek emiatt szabadnapot kivenni.
Most ismét csöndes az autóm. (csak a dízel kerreg :P)
Ezt elfelejtettem de közben elvittem 10.000 km-nél olajcserére a Kelet-Pesthez.
Kár volt az előző, elhamarkodottnak bizonyult postért.
Kocsi ma nem indult, akksi tropa, nem tölthető, de már idős is, tehát...
Magnetti Marelli élt: ?, de minimum 5 évet
Új akksi beszerzése- benzinkútról:SSS 32ezer peseta...
Mult hét szerdán végre megjött az "első" csekkem a biztosításról.Már azt hittem, teljesen megfeledkeztek rólam amit vmilyen szinten nem is bánnék, de ugyebár a rendőr kérheti a befizetési bizonylatot...Amit kiküldtek csekket az még a 2007es év 4ik negyedévére vonatkozik.Tehát a 2008as még várhatom...Ez sajnos ilyen