Blog

>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2008-01-12

120633km-nél megtörtént! Sokak szerint nem volt rizikómentes eddig húzni, de mit ér az élet izgalmak nélkül. :-) Lecseréltük a vezérműszíjat és a feszítőgörgőt gyárira, a vezetőgörgőt egy apró malőr miatt nem a gyári szettből tettük be, hiányzott hozzá a megfelelő csavar. MIvel az autó kell holnap, összeraktuk Ruville görgővel, amit terveim szerint 30ezer futás után szíjastól átcserélek a gyárira. Így a biztos... Az új vízpumpát (Ruville), hosszbordás szíjat és annak görgőit is megkapta friss Selénia WRD és gyári olajszűrő kíséretében. Kicsit most azért nyugodtabb vagyok. A kikerült görgők már azért tényleg csereérettek voltak rendesen. A vízpumpa meg alig jött ki, két rögzítőfüle le is tört szegénynek. No mindegy, 2-3 évre most ez rendben van, gurulhat tovább a traktor!

 
>> EgyébWhiteskull // Alfa Giulietta Nuova 1600 // 2008-01-12

Antenna és antennaerősítő beszerelése.

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2008-01-12

Elérkezett a következő olajcsere ideje 110103km - Selénia 20K, Olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő... A szokásos...

Serie I.-es donor bontása

Homokfújva:
Szívó oldali alkatrészek,
termosztátház,
levegőszűrő zsanérok,
főtengely szíjtárcsa,
ajtózsanérok,
további futóműalkatrészek

>> AutóápolásCsöri // Alfa 147 GTA 3.2 V6 // 2007-11-11

Eljött a szokásos téli leállítás ideje. Alul-felül lemosva, bőr leápolva, ponyva alá betéve. Várjuk a tavaszt.:)

 

Ezt majdnem elfelejtettem feljegyezni: 2007.12.07-én kapott a gép egy mágneskártyás rablásgátlót, állítólag elég megbízható védelmet nyújt, és azért csak olcsóbb, mint egy Casco...

 
>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2008-01-11

kaszni már megvan az ajtokat majd a jövö héten festik,de már ez is valami.....

 
>> SzervizNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2008-01-11

Már nem mertem 18 C° foknál feljebb tekerni a hőfokot, mert a vízhőfok nem ment feljebb 50-55 C° foknál. Ez ugye nem jó a tulajnak, mert télen marha hideg van, és nem jó a motornak sem, és a fogyasztásnak, és még nagyon sokmindennek.
Kiderült, hogy soha nem volt még cserélve előtte. Otthon kipróbáltam vízmelegítősen.
Már 42C° foknál kinyitott, ezért gondolom folyamatosan nyitva volt.
Gyárit kapott, és most úgy működik, ahogy kell. 90C°-nál kinyit, visszaeseik 85C°-ra, majd megint 90C°, és a két hőmérséklet közt ugrabugrál.
Végre meleg van. Ez jó nekem, és jó a motornak.

Termosztát (gyári): 13.500
Csere munkadíja: 4.000

 
>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 156 2,4 M-JET 20V SportDiesel // 2008-01-11

10.-én felkerült az autómra az M- jet 20V felírat swarovski kristályból .
A 2007-es Egomi találkozón nyertem a CarWellness felajánlásából egy Alfa Romeo feliratot, amit voltak szívesek a kérésemnek megfelelően M-Jet 20V-re "átírni"
Nekem tetszik :-)
Ugy tudom, hogy időközben CrystalDesign néven fut tovább a vállalkozás.
És egy igen csinos ALFÁS lány helyezte fel az ékszert a méltó helyére :-)