Blog
A hengerek jónak tűnnek. Motor szétbontva, hengerfejek, dugók, hajtókarok nélkül.
A tátongó Űr. Kicsit hiányos a motortér.
Nos ez talán nem hétköznapi sérülés. Főleg a harmadik képen látszik a szépség. A hengerrel nincs baj.
Hát elég gyanús, mi okozza a 3 baros kompresszót.Enyhe folytonossághiány. Közelebbről megnézve már elég ronda a helyzet. És mintha elég régi sebesülés lenne. A dugó túloldala viszont még friss.
2007.12.16-án, a fantasztkusan jól sikerült jászberényi topictali második napján óriási meglepetésben volt részem. Tisy Cartárs meglepett egy Alfa emblémával. :-)))) Mondanom sem kell talán, hogy fülig ért a szám, és számomra ez volt az egyik legjobb pillanata a talinak. 2007.12.23-án fel is került a pajzsra.:-))))
Köszönöm még egyszer Tisy!:-)))
A pajzsról csak annyit, hogy 3 csavar (sárga karika a 4-es képen) tartja, meg két műanyag bizbasz (piros karika a 4-es képen), amiket természetesen eltörtem a leszereléskor. De semmi vész, mert a 3 csavar bőven elég ahhoz, hogy megtartsa a pajzsot.
...éééééés, bekerült a Loudlink féle MP3 lejátszó is!
Kapott új középsö és hátsó kipufogot a gép. THX Erhard! :)
Sikeresen besikerült építenem a Xenon-t.Valamint kapott a nagyvad elöl-hátul LEDes izzókat: index,hejzetjelzö,féklámpa,rendszámvill.
Csak egy megfigyelés: termosztát csere óta észrevehetően halkabban, szebben jár a motor, élénkebben reagál gázadásra.
Egy kicsi 45A-es aksi volt a gépben ami gyengének bizonyult a hideg beálltával ezért vettem bele egy 55A-est.