Blog

>> EgyébBeryq4 // Alfa 145 Box' R // 2007-10-31

Direkt szűrőt és néhány gumi csövet cseréltem.Feltöltöttem fagyállóval és lefestettem a rengeteg alut matt feketére. Bepakolgattam a Momo-t,ami a Q4 óta velem van. Központi zárat kellett javítani.

 
>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-10-31

Ventillátor egyszercsak nem ment. Kiderült, az egyik relé nem jó. Nehezen, de találtam bonotóban helyette másikat. Remélem ez elfut még 1-2 évig.

>> Tuning és extrabőregér // Alfa 156 2.4jtd // 2007-10-31

csini!!! nem? ;DDD

 
>> Tuning és extrabőregér // Alfa 156 2.4jtd // 2007-10-31

polír

 
>> Tuning és extra147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2007-10-31

Ma végre riasztót is szereltettem a kocsiban, a Delt Alarm Kft.-nél (www.deltalarm.hu). Van rablásgátlás is benne, amit még szoknom kell, de nagyon korrektül megcsináltak mindent és nem gányolták szét az autót.

 
>> EgyébNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-10-31

Néhány pillanatkép a szerelés közben...
első kép:
Vadi új Falken gumik a gépjárművön, és az állat szerelők máris radíroznak... Tudtam hogy nem szabad magukra hagyni őket... aztán Beke úr a kocsimon zabál. Hihetetlen banda!
második kép:
Csíplős mester elektronikusan relékkel legózik hogy a hűtőm bekapcsoljon ha melege van.
harmadik kép:
Mester dolgozik... mint munkafelügyelő...
- Ez az gyerekek, csak ügyesen...
negyedik:
Beke úr vasat hajlít hagyományos eszközökkel. Bányai elvtárs lesi a szakmát...

>> Tuning és extraNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-10-31

Minimális szívó oldali tuning, a hang és a jobb gázreakció végett. Meg hadd lélegezzen, le ne fojtsuk már szegény motort. :)

>> Tuning és extraNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-10-31

A leömlőket összehoztuk egy csőbe. A legszebb megoldás az lett volna, hogy külön hozzuk a 3-3 henger kipufogógázát, és végig vezetjük hátra majd ott két oldalt egy-egy sport dobbal ki. Ez azonban jóval többe került volna, ráadásul plussz gond az elhelyezés a Dedion miatt, és ha később középdobot is akarok, akkor mégnehezebb módosítani. Ezért maradt a szimplacsöves rendszer.

>> Tuning és extraNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-10-31

A hátsó sport dob is felkerül. Sok fojtás ezen sincs. :)
Nem akartuk hogy lelógjon a vég, ezért a hátsó lökhárítót némiképp módosítottuk a végső cél érdekében. Ezt Bányai Elvtárs hathatós közreműködésével eszközöltük, aki munkájából adódóan nem mindennapi kézügyességgel rendelkezik... én meg rábíztam, hogy legyen szép. :)

>> Tuning és extraNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-10-31

60-as rendszer végig, egyelőre katalizátor és középdob nélkül...
A régi rendszer eléggé el volt amortizálódva. Sok helyen összenyomva, és szétlyukadva.