Blog
Opellal jártam vagy 220 ezer km-en keresztül, aztán betértem egy Alfa szalonba és meg lettem fertőzve.
Ekkor vettem meg életem első Alfáját pár hónaposan és vagy 7400 km-el.
Innen megcéloztuk Monte Carlo-t, de most már nem teketóriáztunk... és autópályáztunk. Ez Pisától MC-ig Genován keresztül mintegy300 km-t jelent, amire úgy készültünk, hogy egy hosszú unalmas napnak nézünk elébe, de tévedtünk..
Genováig sem unatkoztunk, hiszen az autópálya a tengerpart mellet haladt és lenyűgöző, virágzó Leander rengeteg övezte mind a szélein, mind a felezősávban.
Ámde, Genovától... hmmm de szép is volt. Kanyar, kanyar, kanyar, alagút, viadukt, kanyar, alagút, kanyar, viadukt....és így tovább a gyönyörű Ligur tenger mellet, amiről érdemes tudni, hogy végig a tengerpart mellet hatalmas sziklákra épűlt települések tornyosulnak magasan a tenger fölé és szerintem az egyik leggyönyörűbb része az Országnak.
Egy kicsit visszakanyarodva a kanyarokra, na itt aztán lehet kergetőzni rendesen, bár azért az emberben benne van a félsz, hogy jó messze a Szülőföldtől igencsak drága "buli" gombócra törni a vasat és a kórházi ellátás sem occó (érdemes biztosítást kötni, ha valaki rászánja magát egy ilyenre(10e HUF 2fő +Asistance(autómentés)/10 nap))! De azéé nem is igazi benzinvérű ember, aki meg tudja állni, hogy ne próbálgassa a határokat, vagy, hogy ne tesztelje mit is tud a vas főleg, ha 1-2 propellerest kell alázni, vagy a nyugat felé egyre sűrüsödő Ferrari forgalomból a bátrabbak bajszát lehet huzogatni...!:)))
Ezen a szakaszon visszafelé egy astony martinivel kergettük egymást, de feladta...!!!! :-)))
Aztán MC...ami szép-szép de az egyetlen nagy élményt mégis a város közepén található szabadtéri uszodában, a hosszú út porának leöblítése jelentette számomra!(beugro 17h után 2.-€ ) Ja meg az egyetlen vitorlás a sok exhibicionista, rongyrázó, milliárdos giccsesebbnél-giccsesebb jaktnak csúfolt totemei között...! Persze ízlések és pofonok!
Az esti fürcsi után elhagytuk a monacoi adóparadicsomot, és visszatértünk a gyönyörűséges Itályába. A határ melletti településen Ventimigliában campingeztünk és bár nem sok hely volt a nem túl nagy sátrunknak, beszorítottuk magunkat a fullon lévő "Roma" nevezetűbe. A GPS-nek tul. kép. ez volt az egyetlen valamirevaló funkciója, hogy az esti keresgéléseket nagyban megkönnyítette.
folyt. köv.
2007.10.17.Ma bekerült az új cooler.A réginek a müanyag tetejénél a felfogatónál volt 1 repedés ahol nem kicsit fújt ki.Lehet,hogy ettől füstőlt?
Ma műszerrel megnézettem az autót. ABS, ESP és VDC hibákat írogatott ki kb 2 hete többször is, de azóta minden oké. Csak most tudtam elvinni műszeres vizsgálatra.
Hát okosabb nem lettem. Valami feszültségesét vélt hibának a computer és ezért írta ki ezeket, bár ennek ellenére minden tökéletes. Hogy hova esett az a fránya feszkó az talány... Szóval már vagy 2 hete semmi baj, reméljük így is marad!
Amúgy jelen pillanatban 12500 km-en áll az óra. (Csak hogy később is tudjam)
Ha már írtam, akkor azt is ideírom, hogy megszűnt az olajfogyasztásom is.
Lassacskán összejönnek az új alkatrészek a drágámhoz! :)
Már 5 napja ül az anyósülésen a vezérlés módosító,tegnap előtt megjött a ventilátor gomba,ma pedig a jobb első,felső trapézkar!!!Hurrá,szombaton szerelünk!
Végre minden összejött ahhoz, hogy az eresztő karteremet le tudjam cserélni. Amióta megvettem Alfonzt, csöpögött belőle az olaj, ezt az előző tulaja tudatta is velem. Csak idővel a csöpögés kicsit felgyorsult és eszeveszett tempóban folyt el az olaj.
Kihasználtam az alkalmat és egyből olajat is cseréltem. Sok tanakodás után végülis a Valvoline MaxLife-ra szavaztam, meglátom hogyan váik be.
A karter 25-be, az olaj 6.6-ba, a szűrő 1.6-ba, a munkadíj 12-be fájt. A munkálatok természetesen Pirinél végződtek el, szép passzívban megmondva :)
157.000 km