Blog
ha minden jól meg, jövő héten a jobb hátsó kerékcsapágyam kicseréltetem.
szerencsémre igen jó cimborám autószerelő, így a csere valószínű anyagárban lesz csak:)))
2007.11.12-én végre ki lett cserélve a csapágy...
sokkal sokkal halkabb lett az autó...:))))
Vezérműszíj + görgők + vízpumpa + hosszbordásszíj + termosztát + váltóolaj +f agyálló csere
Határozottan csereérettek a következő kütyi-mütyik:
-hátsó főtengely szimering
-kipufogó vezérműtengely
-első kanyarstabilizátor belső szilent 2db
-elől jobb felső trapéz szilent 2db
-jobb alsó trapéz (komplett)
-bal felső szilent 2db
-hátsó kereszt stabilizátor
-hátsó futómű hossztartó kisszilent 2db
-jobb kerék felöli motorvédő burkolat(műanyag)
-alsó motorvédő burkolat(műanyag)
-4DB GUMI
-
Ez is megtörtént. A régin volt egy kis lik, amin tolta ki a zsírt. Szerencsére bőven időben voltam, még jó sok zsír volt benne. A szerelőm egy kicsit anyázott, hogy semelyik gumiharang szettben
nincs épkézláb szorítóbilincs, de azért csak rá tudta rakni.
Ma 1-re mentem Pirihez,a következő a számla:
-levegőszűrő 3192Ft
-pollenszűrő 3206Ft
-kézifékbowden 2db 8000Ft
-hosszbordás szíjfeszítő csapágy 13363Ft
-hosszbordás vezető csapágy 9236Ft
-vezérműszíj 9917Ft
-vmsz feszítő csapágy 19900Ft
-vmsz vezető csapágy 8626Ft
-vízpumpa 10686Ft
-hidrotőke 8db 8000Ft
-fagyálló 1200Ft
-féktisztító 780Ft
-teljeskörű átvizsgálás
-munkadíj 19000Ft
...fél 9-re haza is értem :-)
Hát ez bizony kiszakadt... A márkaszerviz 1 nap alatt beszerezte, 2032 Sk volt az ára (15033 Ft). Ha már arra jártam, megvettem a hiányzó műanyag fület az 5. ajtóra 61 Sk-ért (449 Ft).
Titkon reméltem, hogy ezzel megoldódik a rázkodásos gond is, de az túl szép lett volna, így spórolok tovább az új kuplungra :)
Na,ma végre a nevemre került a vas,egy hetet kellett várnom rá.Biztosítást nem számolva eredet vizsgával együtt 61974 forintomba fájt a papíros.
Szép esős napra virradott ma,pont autózásra termett.Neki indultunk hát a fővárosnak és nagy ívben elkerülve a hőbörgő tömeget a kies kőbányára vitt az utunk,ahol is luxus autó kiállítás fogadott minket.Hát volt sok szép autó,a Pagani különösen nagy hatást tett rám,mert éppen beindították a 12 hengeres 750 lóerős mociját.Pillanatok alatt több száz ember sereglett oda hogy hallgassa a hangversenyt.Na,amikor gázfröccsöt adtak neki,hát az lenyűgöző volt.
Aztán visszatértünk a valóságba és beültünk az Alfába és hazamentünk.Ma lett meg az első ezer kilóméter.