Blog

>> Tuning és extraingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 TS // 2007-08-28

A Zender felniket még erre az autóra szereztem.
Hollandiából érkeztek valamikor 2003 környékén.
Azóta dúl a szerelem.
Az alábi kép alapján szerettem bele a Zenderbe.

Volt még az autóhoz egy Lester kittem is, ami végleg sohasem került fel.

 

Kellett még hozzá leömlő, ez-az.

 
>> Tuning és extraingegnere // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 2.0 TS // 2007-08-28

Elkezdődött az okosságok megvétele:

3.0 V6 12V motor: 100.000
75 V6 hosszú sperres váltó: 60.000
ABS futómű komplett: 100.000
Szervókormány: 40.000

 

Az autót szerencsére NEM kellett lakatolni, mert az előző gazdik rendesen megtették helyettem. Csak apróbb hibákat kellett orvosolni, melyet egy szimpatikus gödöllői úriember végzett el jelképes összeért.

 
>> EgyébSomez // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2007-08-28

Ma megy eredetvizsgára a kocsi. Viccnek tartom, hogy 3 órát mondanak a dolog lebonyolítására, de hát Magyarországon élünk, az ember már fel van készülve az ilyenekre. Jártam ma Lágymányoson és kicsit aggódva szemléltem a benzinmutatót, mivel 355 km-t mentünk tankolás óta és már jó ideje negyedet mutat. Menet közben kicsit ingadozik, de úgy látom még tartja ezt a szintet. Mindenesetre esélytelennek tűnik az 500 km megtétele, és így a 10 literes fogyasztás elérése, ami valljuk be nem is kevés annak tükrében, hogy 160 km-t autópályán 110-zel mentem.

 
>> EgyébDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2007-08-28

Ma hosszú várakozás után kézhezkaptam a kocsit. Már "csak" papírmunkák vannak hátra, hogy hivatalosan is magaménak tudhassam. Ha mindent elintéztem, azt hiszem javítok a szerelőm anyagi helyzetén egy kicsit. :)

 
>> EgyébFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2007-08-28

A jeles alkalomra az autó is feldíszítődött ;)

>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-08-28

Cikk, alant.

>> EgyébRavlik // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2007-08-27

Az indulást,

péntek estére időzítettük természetesen arra a péntek estére mikor elmosta a fél országot az eső! :) A XENON lámpák aznapi aplikálási kálváriája után, már csak 1 dolog volt, amit nem szerettem volna az pedig az eső... no de ez minket egyátalán nem tántorított el, legfeljebb egy órás kényszerpihenőt eredményezett.
Erre pedig azért volt szükség mert a folyamatos törölgetés ellenére átláthatatlanul bepárásodott a szélvédő és az összes létező üvegfelület. Hát kifelé menet nem akartam betenni az árokba a gépet...

Ausztriában matricásak az autópályák, bár ott is egyfolytában felújítanak és lezárnak az itthoni 4 napos árán 10 napig autókázhat a pályákon a polgár!
Kifele az első 500(!!!) km után álltunk meg Ausztriában tankolni és még csak fél alatt volt a mutató (OK nem "szimetrikusan" mér a műszer, de szerintem 650-680 km lehet a hatótávolsága a GTV 2.0 TB +Sqadra tuning konfigurációnak.

A sebességünk az egész túra alatt hivatalosan 130 Km/h volt (azért az átlag valahogy mégis 160-170 közé eset miután utána számoltam. nem értem...) :) ilyen sebesség mellett ez a fogyasztás hmm...nem gondoltam volna 9.5 -9.7 !!!

Az első állomás Lido di Jesolo volt ahol az egész éjjszakai vezetés után egy kis pihenést terveztünk a tengerparton...aha majdnem sikerült. Az eső természetesen itt is esett így a velencei kirándulás mellett döntöttünk a Kedvesemmel és bele vetettük magunkat a szűk sikátorok valamint csatornák labirintusszerű csodájába!! Térkép a parkolóházban 2.- € (megéri!)

A Parkolóban a kulcsot a kocsiban kellet hagyni, hogy átálljanak a szűk hely miatt...első olvasatra egy kicsit úgy éreztem megerőszakolnak és össze is különböztem a szint "felelősével" de mivel "megnyugtatott" hogy ő mindig ott van és vigyáz rá, hát mit volt mit tenni otthagytam a kocsit benne a kulcsal.

Szállás Velencében 2 fő reggelivel az Óvérosban (Ivano -nál (Fondamenta Pagan) mindenkinek csak ajánlani tudom, aki megvan dzsakuzi és velnesz nélkül): 85.- €/ éjszaka

folyt. köv.


>> Szervizotto164 // Alfa 164 TwinSpark Super // 2007-08-27

Szelepbeállítás az Alfa Ber-Do nál.