Blog
az üzemanyagrendszer basztatása volt...
állandoan leállt
szoval szopoág volt,de akksi igazítás.saru igazítás es gyújtáskapcsoló csere bejátszott...
eddig jónak tunik(kopp kop kopp)
thx Zoli és Scott :P
2007.10.23. itt az idő hogy fel szereljem a téli papucsokat.legalábbis az időjárás ezt igazolja.ma rá is szántam magam.aztán már havazhat is.az én részem meg tettem.
Megvolt a motorolaj(Castrol Magnatec) és az összes szűrő (motorolaj,üzemanyag,levegő,pollen)cseréje!
Fagyálló mérés(-29 fokos)!
Kitisztítottuk az EGR szelepet is(nem is volt benne olyan nagyon sok korom),de sajnos a probléma nem szűnt meg!Tovább kell keresni a hiba okát:(!
Lassan felkerülnek a téli kerekek is!
"Akciósan" sikerült új akkut szerezni a gépbe.... hát nagyon megérte! :) Pöccre indul, semmi erölködés, nem úgy mint a régivel.
2007-10-22; Szentes Shell: 38,42 Liter/530km; 281,9HUF/liter. Átlag:7,25!
Ami változott a korábbiakhoz képest: az 530km-ből 270km egyhuzamban, összesen 5 hidegindítás, stabil 3500 körüli motorfordulat, semmi dzsimbulás, pár előzés. Jót tett a fogyasztásnak a stabil fordulatszám és a hideg száraz idő is (gondolom).
147szélvédőmosómotorocska beszereltetése s a jól működő 145motorocska kivétele visszavonhatatlanul.
Valós probléma: Yszelep.
Tanulság:
ne semmisíts meg, ne vágj el fontos alkatrészeket, míg nem tudod a hiba valós okát. s ezzel ne baszd át az ember fiát.
Nem lettünk barátok,így megválok tőle. Lehet,hogy nem vagyok igazi alfás,de nem tudom pusztán azért szeretni,mert Alfa. Pedig próbáltam! Nem az én világom,már bánom a Q4-et. Az első pillanattól bántam!!! Egy tokodi lányt fog boldogítani. Az utód egy Lancia Delta 1.6 HF turbo Integrale ruhában. Boom-chika-wao-wao!