Blog

>> Tuning és extraszifu // Alfa 147 1,6 TS 120LE // 2007-10-20

Már kb. fél éve használom az utólag beépített kartámaszt.... Elégedettségemnek hangot és képet is adok hezitáló cartársaim segítségére. (sajnos takarítani nem volt időm előtte..szóval a kocsi koszos..ezért elnézést) Nekem bejön a kartámasz, párom nem szereti annyira, de erre az esetre felhajtható. Persze kezdetben fura a váltás csuklóból, de most már hiányzik, ha nem támasztom le a könyökem.

>> SzervizFerike // Alfa 145 1.4 twin spark // 2007-10-20

tegnap korán keltem mert az apumat vittem a telephelyére.miután kiraktam,indulás haza,de megálltam 1 boltban.visszaszáltam a kocsiba,indítani akartam,de nem indult.megadta magát az üzemanyagszivattyu.Reggel fél 10-töl este fél8-ig álltam az út mellett,telefon nélkül.szerencsére jött a spanom és hazahúzott.ma szerelés a program.....

 
>> Tuning és extraJata // Alfa 164 2.0 TS Super Silver // 2007-10-20

Készülöben az install! Még pár aproság azt lehet nyomatni neki! Láda beszabás,kárpitozás stb. Minden a maga idejében! :)

>> SzervizJata // Alfa 164 2.0 TS Super Silver // 2007-10-20

Tegnap megvolt a 180,000es olajcsere a nagyvadnál. Valvoline Max-Life 15W 40 + szürö természetesen

>> EgyébHédi // Alfa 147 distinctive 1.6 TS // 2007-10-19

Új segítőtársam lett az utakon, egy okos barát, amely jóképű, formás, kellemes hangú és igen segítőkész, valamint fáradhatatlan. A neve : Blaupunkt TravelPilot Lucca 3.3 :))
Még az ismerkedésnél tartunk a kapcsolatunkban, de én máris szimpinek tartom, bízom benne h hasonlóképpen érez irántam és jókat utazunk majd együtt:))

 
>> EgyébAndorka // Alfa 33 905A1 // 2007-10-19

Esso Veszprém: 41,76Liter/500km 270,9HUF/liter
átlag: 8,4l/100km
Ami változott a korábbiakhoz képest: guminyomást ellenőriztem és beállítottam: 2,3bar lett elöl, 2,1bar lett hátul (nem volt két egyforma sem előtte!)
A karbikat összekötő szivatóbowdent mozgattam meg, illetve fújtam be alaposan WD-40-nel. Az volt az érzésem korábban, hogy a szivató bowdenje beragadt és amiatt magas a fogyasztás és ettől fullad le melegen a motor. Hát mostmár nem fullad le.

>> Tuning és extraHédi // Alfa 147 distinctive 1.6 TS // 2007-10-19

Két hete (10.04-én) kiütéssel győzött a kszenyon, amikor is beszerelték a kicsikémbe:))
Nagyon vártam már, készültem rá, izgultam h milyen lesz? Kivételesen vártam a sötétedést a főpróbára. Tetszik ez a kékes-fehér erős fény, meg h az utat egész szélességében láthatom, úgy h most már jöhetnek a sötét téli napok, mit nekem...:))

sajna ma alfika megadta magát tatabánya felé féluton.hajtokarcsapágyra gyanakodtak a hozzáértő emberek,szerdán megy a szerelöhöz,aztán meglátjuk.addig sajna semerre sem megyünk.

 
>> EgyébApoo // Alfa 146 1.6 TS // 2007-10-19

2007. 10. 19. A mai napon jutottam el odáig, hogy meghirdetem a 146-os eladását.
Nem könnyű dolog, mert végül is jól kijöttünk egymással, és igyekeztem kedvébe járni az elmúlt 6 évben. Viszonzásul szépsége, tempramentuma mindig elégedettséggel töltött el.
Sajnos 6 évvel öregebbek lettünk, ha saját magamon fiatalítani nem is tudok, akkor az autót vagyok kénytelen cserélni.
Így lettem gazdája a 2003-as évjáratú 156-osnak, ami elvarázsolt az első pillanattól kezdve!
Néha hűtlenségnek érzem, de megmagyarázom magamnak, hogy ez így természetes.
A márkához nem lettem hűtlen, és egy másik gyönyörűséges Alfa van a birtokomba, a 146-os pedig jó kezekben, az új gazdájának sok örömet tud még szerezni.
Búcsúzóul, tegnap (103470km) még elvégeztettem az olaj, olajszűrő, légszűrő cserét, és a zöldkártya is frissítve lett. Vizsga 2008. 10. 18-ig érvényes még.
Magyarországi, 1998 szeptemberi üzembe helyezésű, és második tulajként 2001 novemberébe lett ez enyém 56730km-nél. Karbantartását, javítását, alkatrészek cseréjét szakműhelyek, szervizek számláival tudom igazolni.
Örülnék, ha jó kézbe kerülne, mert lerabolva rövid időn belül megbosszulja magát, ezért is hirdetem meg először csak az Alfa Amorén, azoknak, akik az Alfákban nem csak gépkocsit látnak.

>> SzervizBeczA // Alfa 166 // 2007-10-19

A nem megfelelő kotvány mühelyek miatt néha akratlanul is kell néha ilyen apróságokat cserélni.... dióhélyban az előző átmérője kicsi volt és emiatt elég hamar elfáradt. => CSERE.
Miután levágták jöttünk rá hogy a katalizátor is ki lett lyukasztva (biztos valmai csodát, na meg plusz 30 Le-őt vártak a kocsitól, ez asztán az igazi Sufni tuning!!!!) így le lett vágva az is és ki lett ürítve a belseje ,nehogy kár tegyen a rendszerben.