Blog
Múlt héten sikerült elszakítani a bal hátsó kézifék köteget. Már amikor megvettem a gépet, és átnézettem szerelővel, akkor jelezte, hogy nem fogja sokáig bírni, hát tényleg nem...
De a cserénél megnéztem legalább alulról is az autót, és eldöntöttem, hogy az év végi extra jövedelem egy része kipufogó képében fog elillanni a zsebemből...:-)
Zöldkártya ismét. :-) Másfél hónapja járt le. :-O
Rendeltem megint 2 liter 20K-t. Most maxon van az olajszint. Novemberben irány a szervíz, addig kihúzzuk így. Megjöttek az Amore-s dolgok is: rendszámkeret, kígyó. nyakbalógó, cuore sportivo matrica.
faszomat
minek kellett nekem alfa
1 hétem belül másodszorra büntettek meg gyorshajtásért
lakott terület 40 -75 , 50-98
ez fasza 6 bunti pont és 16 pénz
ez jó arány ja és most fel akartak jelenteni ott pitiztem hogy ne b....... ki velem
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Behzony. Itt az ősz. Itt van, érzem a szívemben. Füst száll fel a kertesházak dolgos házigazdái keze által. Megjött. S persze rögvest belémnyilal: ősz után itt a tél. Behzony. S ezt nem csak én érzem, hanem a büdös csődörkancája is. Érzi mind a százhúszezer kilométerjében. Korábban setétedik, szereti ha felteszem rá a messziről jól látható macskaszemeket, s a teát is már mézzel issza. Nem volt mit tenni, irány a Szamosi. A kemény egy napos túra. De addig is együtt vagyunk... A büdös csődörkanca meg én.
Cineccitta átvizsgálása: 3.300,-
Hajtőműolaj csere: 3.960,-
Hajtómű olaj: 6.639,-
Mindösszesen: 13.899,-
Sok? Kevés? Nemtudom. Én se vagyok olcsójános.
De számunkra a legfontosabb, hogy csak egyetlen rejtett s veszélyes hiányosságra derült fény. Nem égett a jobbos rendszámtábla izzó. Szelávi!
megvolt a hüttö csere, jo letta gép végre megnyugodtam hogy nincs nagyobb baja.
Ja elötte volt egy hengerfejtömités csere,mert ugye az okos fejemmel viz nélkül mentem a géppel a téli pihije után. :(
Voltak terveim, hajt a fogyasztói társadalom malmának vízárama, de ellent állok néki, míg bírja szívem:)
Nem is tudom elképzelni, hogy valakinek átadom a slusszkulcsot.
Nem bírnám ki- egy olyasfajta kötelék láncol minket egymáshoz, melyet nehéz megfogalmazni, de annál könnyebb értenie szavak nélkül annak, akinek Alfája, igazi olasz társa van a mindennapokban.
Nem is szeretném ragozni...
2007. október 6-án délelőtt átvettem a gépet. Szinte új a motor benne.
Cserélve:
- vezérműszíj
- görgökkel
- vízpumpa
- olaj
- olaj- és levegő szűrő
- lambdaszonda
Rendbe lett rakva:
A hengerfejből gyakorlatilag az öntvényt hagyták meg, a többi holmit, mindent kicseréltek benne és újra belőtték.
Kész van, és megy is. Kevesebb fogyasztás: 100 km-vel nagyobb hatótávolság!
Kényelmes, megy is és nem ázik be! (Valamiért 130-140-től elég rendesen megkezdi a vágtát a ménes. Igaz ami igaz, addig sem poroszkál!)
És van rá garancia!