Blog
Ma Budán voltunk téli gummáért. 16" -os 205/55 -ös GOOD YEAR gumik, gyári acél felniken.
Kaptunk hozzá dísztárcsákat is :2 gyári ,2 valami másik. Nem hiszem,hogy felrakom őket de, előfordulhat...
az üzemanyagrendszer basztatása volt...
állandoan leállt
szoval szopoág volt,de akksi igazítás.saru igazítás es gyújtáskapcsoló csere bejátszott...
eddig jónak tunik(kopp kop kopp)
thx Zoli és Scott :P
2007.10.23. itt az idő hogy fel szereljem a téli papucsokat.legalábbis az időjárás ezt igazolja.ma rá is szántam magam.aztán már havazhat is.az én részem meg tettem.
Megvolt a motorolaj(Castrol Magnatec) és az összes szűrő (motorolaj,üzemanyag,levegő,pollen)cseréje!
Fagyálló mérés(-29 fokos)!
Kitisztítottuk az EGR szelepet is(nem is volt benne olyan nagyon sok korom),de sajnos a probléma nem szűnt meg!Tovább kell keresni a hiba okát:(!
Lassan felkerülnek a téli kerekek is!
"Akciósan" sikerült új akkut szerezni a gépbe.... hát nagyon megérte! :) Pöccre indul, semmi erölködés, nem úgy mint a régivel.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000009/0000009404t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000009/0000009405t.jpg)
2007-10-22; Szentes Shell: 38,42 Liter/530km; 281,9HUF/liter. Átlag:7,25!
Ami változott a korábbiakhoz képest: az 530km-ből 270km egyhuzamban, összesen 5 hidegindítás, stabil 3500 körüli motorfordulat, semmi dzsimbulás, pár előzés. Jót tett a fogyasztásnak a stabil fordulatszám és a hideg száraz idő is (gondolom).