Blog
Idén augusztus 25.-én hagytuk el először közösen az országot. Úticélunk Olaszország volt, azon belül Rosolina Mare. Ravennától kb. 70 km-re északra található üdülőfalu. Egy nap kirándulást tettünk a Pó-síkságon a Pó-folyó torkolatánál. Egy nap pedig elutaztunk a Garda-tóhoz, útközben megálltunk Padovában. Gyönyörű helyek. Az autóval 2000 km-t tettünk meg 1 hét alatt, eközben semmiféle problémát nem mutatott.
Az injektoroktól a nyomáscsillapítóhoz menő benzincsövet cserélni kellett. Már régóta láttam, h repedezett, de a héten elkezdett szivárogni a benya.
Ő is megérdemel egy szót, gyakorlatilag miota nalam van, kapott hatra uj fekbetetet es egy inditomotort. Ehhez kepest zokszo nelkul teljesitette a versenyt, padlogazzal es fekkel felvaltva. Hihetetlen elmeny volt vegre erezni hogy elek, az adrenalin adagokat pedig lelkesen szallitotta ez a szebb napokat latott kis auto. Hihetetlen, minel jobban kinzom, annal halasabb, az Americat masfel eve patyolgatom es sehol semmi. Furcsa az elet.
Na rucsi megvan alulrol is, leszamitva a kerekjarati ivek. Iszonyu szopas volt, es persze a 6 liter rucsi ugy eltunt mint ha ott sem lett volna. A szagoktol bealltam mint a gerely, de a vegeredmeny egesz impressziv. Valszeg vennem kell meg ujabb 6 litert, de azt mar Pesten fogom ratolni( meg persze a viaszt is). Mostantol Krisznel a labda. (El sem hiszem, hogy kibirta eddig a faszsagaimat. :)
A következő történt:
Este visszagurultam otthonról az irodába. Ilyenkor jó dolog, ha Alfája van az embernek, mert kellemessé teszi az utat. Gondolatban eljátszhatja, hogy ő a világ királya, gondtalan az élete, mindent megtehet, és a többi hiú gondolatok.
Én is így tettem, miközen lassan, lehúzott ablakokkal, chillezve haladtam a rakparton. Petőfi hídra fordulva azért csak eltoltam a 3-ast és a 4-est - legalább ez jó a dizelben.
Node.. bejött a képbe egy hátulró támadó sunyi passat, ami csaknem körbeautózott!! Az arcomról eltünt a mosoly.
1) nem elég, hogy beleköpött a fílingelős levesembe
2) az egy családi autó
Kérdem én:
Miért lett ilyen kurva beteg és hálátlan az autóipar? Minek kell mindenkinek mindent tudnia? Nem egy hétköznapi bevásárló autó megalázhatna Egy családi autónak miért kell 9 mp alatt százon lennie? És ezek még csak az egyszerübb esetek. Miért kell egy népautónak versenyautót gyártania? Miért kell egy skodának luxusautót csinálnia? Miért kell egy sportautóból terepjárót csinálni? Te akartad? Én akartam? Nem. Miért kurvult be az egész világ a marketingeseknek, akik kitalálták ezt az egész baromságot? És az Alfa sem kivétel.
Ezek után vagy:
a) veszek egy biciklit és azzal járok megdobálni az autógyárakat.
b) veszek egy szigonyost, mert azzal már aztán tényleg nem érdekelne semmi.
c) ezt még magam sem tudom.
Elsö fékbetét, féktárcsa, hátso féktárcsa, gyertya, gyertyakábel, zöldkártya
Ma reggel voltam a villamosságszerelőnél a paripával!
Az utóbbi időben néha kicsit rendetlenkedik a gép:alacsony fordulaton közben nem akar gyorsulni,csak pár másodperc után "kapja el",akkor meg kidob egy fekete füstöt!
A szerelő rádugta a tesztert,de semmi hibát nem mutatott!Eszerint minden rendben van(porlasztók,légmennyiség mérő,stb.)Ez magában nagyon jó hír,de akkor hol a hiba?????
Ő az EGR szelepre gyanakszik,úgyhogy azt hiszem most annak a leszerelése és kitakarítása következik!Talán segít rajta:)!
...szegény picikémnek annyira megsemmisült a két hátsó kerékjárati íve, hogy már a vizsga se jött össze. Meg kellett javítattni legalábbis ideiglenesen. Aránylag jól sikerült, fémből és nem gittből készültek a javítások:)
ja és egy régebbi kép:)
Nu, gondoltam magamban, hogy ha már ennyi pízmagot áldoztam az ótókámra, hát akkor már legyen olyan, amibe a rendőr sem köt bele, ha telefonálok! Kihangosító! Nehezen győztem meg magam, mert nem akartam elrondítani az összhatást a közép konzolon. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy bluetooth-os kihangot szeretetek bele. Annak csak icike-picike vezérlője van, amit még el lehet viselni. (Esténként jövök rá, mekkorát hibáztam, amikor a szép egységes pirosas háttér jobb alsó sarkában ott virít kéken az a szötty! :((( )Most már mindegy! A lényeg, hogy diszkréten el lett vezetve minden, műanyag rombolás nélkül. + Az egész az autó saját hangrendszerére van kötve. Alapvetően örülök, de azon gondolkodom, hogyan tudnám a kezelőt vörös színűre átvarázsolni!!!! :)) Kihangosító 22-23 + szerelés 15-16. (motorola márkaszervíz, a gari miatt!)
Az előző autóm egy Nissan Vanette Cargo volt, előtte egy 306-os Peugeot. A tgk-ban természetesen nem, de a pözsóba ugyan úgy szereltettem váltózárat, ahogy ebbe a Sárkányba is! Csak nyugodtabban alszom, ha kint kell hagyjam az utcán, vagy az udvaron a drágaságom! :)) A szerelés durván 2 órát vett igénybe. Alapvetően semmi rosszat illetve semmi kiemelkedően jót nem tudok elmondani a szervízről. Normális, korrekt szerelésnek voltam a tanúja, elfogadható áron. Az a plussz egy mozdulat meg szerintem megéri, hogy szűrje az ember a genya tolvajokat! :)