Blog
A 155 egyik típushibája, hogy kb. 15 évesen (...) a csomagtartóba befutó kábelköteg egy-egy darabja megtörik, elszakad, és ez mindenféle elektromos hibákhoz vezethet. Lehet, hogy nem ég mondjuk a ködlámpa, vagy nem nyitja a csomagtartót a belső nyitó, vagy kialakulhat komolyabb zárlat is.
A dolog elméletileg egyszerűen javítható, de a gyakorlat azért kicsit macerásabb, mert hozzáférni nem könnyű. Nekiestünk mi is egy vasárnap délelőtt, és 3 óra altt sikerült kicserélni a rossz vezeték-szakaszokat. Így újra nyílik belülről a csomagtartó, és eltűnt a ködlámpa-hiba visszajelzés a műszerfalról, nem beszélve a tolatólámpa hülyeségéről.
Szóval minden újra remek!
Végre itthon a kisbogarunk. :)
Olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő, olajcsere ( Selenia WR Diesel ). Kapot két szép új ködlámpát és hozzá keretet valamint 2 új kézifékkötelet. Mind a 4 kerék centirozva. Költségünkből 57.000 Ft-ot a biztosító fizetett ki.
Asszem szerencsém volt. Elég gyorsan sikerült korrigálni az előző postban leírt hibát.
Eldöcögtem Zolikáékhoz. Újravágták a meneteket a kerékagyban, szerencsére úgy tűnik, a bénázásunk nem okozott nagyobb kárt. Bónuszként nyúltam tőle egy 5×98-as pótkereket is, cserébe ott hagytam az enyémet (ami nem volt jó a kocsira). Egy kis reklám: Zolikáékat amúgy nagyon bírom, eddig mindent jól-gyorsan-olcsón megoldottak nekem... manapság ritka az ilyen. Szóval piros pont nekik. :)
Oké. Következő probléma: kéne egy nyári gumi, vagy kettő, vagy négy téli. Némi vacilálásután a négy téli mellett döntöttem. Kerestem mindenfelé, aztán rájöttem, hogy az Amorén is lehet olyan aki tud segíteni... és tényleg: rátaláltam GabCsi cartársra. Hihetetlen hogy milyen jó áron, gyorsan és flottul elintézett mindent! Úgyhogy neki (és az egész GumiBombának) egy nagy piros pont. :)
(Jó, tudom, mostanában kicsit köszöngetős postokat írok, de mit csináljak: tényleg sokan segítenek, és eddig kopp-kopp-kopp szerencsém volt. Szóval hálás vagyok, na.)
A végeredmény: a négy felni görgőzve, az új (jó, nem új, hanem 95%-os) téligumik felszerelve, centrírozva.
Ma elkelt a drágaság. El is vitték :( Hiányozni fog.
Öröm az ürömben, hogy megérkezett kishazánkba a szept. 14-én elkészült új paripám: Tűzgolyó :)
Csatolok pár képet.
remelem lehervad a mocskos kis szarrago keze,aki ma hajnalban kinyitotta a kocsit,majd lelecelt a magnoval...ugyse tud mit kezdeni vele,mar oreg szar,meg kopott, de akkor is a mocskos kis barnatalpu kurva nenikejet...
valami ilyesmi mint a kepen,csak kekben
Ma, 119600km-nél kapott a kis drága, új gyertyákat (17.000,-Ft), igaz csak a 40ezrest, de hát szűkös időket élünk:), és ki lett cserélve a szelepfedél tömítés (5.000,-Ft szereléssel együtt), így megszünt az olaj folyás is.
Az első hosszabb út. Kb 3300km volt a túra hossza, Szerbián és Makedónián keresztül. E két ország kissé nyomasztó,így gyorsan szinte megállás nélkül letudtuk:) Korfu gyönyörű és felejthetetlen , a GT szintén kiválóan vizsgázott a gyengébb utakon és a szerpentineken is ahol meglepően jó partner volt. Ide még visszatérünk!:)) Átlagfogyasztás 6,5Liter lett, kezd szépen beállni, úgy 6-6.2 L/100km -re számitok mire megállapodik:) Valamivel több mint 3 tank ben, azaz gázolaj fogyott el + 2x kompolás (60Euro) + egy 13 Eurós kézimosás
Mivel közelgett a várva várt korfui utazás, a háromezres biztonsági olajcserét 2321km-nél kellett megejteni. 2007.9.18-án este indultunk,délelőtt még meglátogattam az Alfa-KeletPestet egy adag friss Seléniára + olajszűrőre..:)
A GT hibátlanul muzsikál,változatlanul nagy élményeket okozva minden megtett méteren. Még tart a "kímélési" üzemmód, de már nagyon viszked a jobb lábam..:)