Blog
Megindultunk ma a Balaton felé,sajnos Pesten át kellett menni,így lassabban haladtunk.Fehérvárott összefutottunk Buksi kollégával a tízpróbás áruházban.Ott vettünk sátort magunknak.Odaérve már csobbantunk is.Mint később kiderült utoljára.
Ma gépre kötötték a verdát, és ki is dobta, hogy a mapszenzor olyan értéket ad, mintha padlóznám egyfolytában a gépet, ezért a nagy fogyasztásom. Remélem hamarosan lesz másik és kicserélhatam...
kicseréltem!!!
egészen jól hajlik a derekam, kipróbáltam egy-két furcsa testhelyzetet a csere közben
Engem is elkapott a karbon láz... Korábban megtetszett Ronnie és Betonl@b ötlete a pajzzsal kapcsolatban, úgyhogy hasonló dolgon törtem a fejem. Az terv megszületett, elvileg holnapra kész is lesz. Ideje, mert kb 3 hete csúnya lik éktelenkedik a pajzsom helyén.
2007. 08. 11.-én, a gyenesdiási Nagymezőn gyűltek össze először hivatalosan a Sprintesek. A délelőtt esőzéssel, evéssel, ivással telt. Délután már szikrázó napsütésben kirándulgattunk a környéken és fényképeztük a Sprinteket.
2007.08.06-2007.08.12. Trogirban "nyaraltunk" (inkább őszi időjárás volt), megtettünk 1800km-t. Legalább az utazást élveztem. :( Azért két napig sütött a nap!
Sajnos pénteken lezúzták a gépet... Egy Y-kereszteződésben mentem egyenesen tovább (gakorlatilag kanyadodtam balra), ugyanonnan jött egy Niva, a srác elmondása szerint megcsúszott és nem tudott mit csinálni. Este sötét volt, esett az eső... én csak a fény láttam, meg h nekünk jött valami és átrakott a kereszteződés másik ágába. Nem volt jó : (
Szerencsénk, h nem frontálisan, vagy az első ajtón jött. Elég dúrván néz ki, de reménykedem, h az oszlopok és a küszöbök nem mentek el.
Kemény autó! A Niva ellen nem volt esélye : ( Borzasztó mekkora pusztítást tud végezni egy ilyen vaslökhárítós, csövezett elejű orosz tank. A lemez gyűrődött, mint a papír, de látszik, h az ajtóban lévő oldalmerevítés működött. A 10 éves "rozsdaboglyában az övfeszítő belehúzott az ülésbe, semmi bajunk nem nem hála a sorsnak!
Ezt is túl fogja élni, szebb lesz, mint előtte!
116 000 km. Szálszakadt egy gumi. A másik 3 is üt, csere új Fuldákra.
Vásárlás 108 000 km.
Vásárlás után a vezérlés átnézésekor igazolódni látszottak az előző tulaj állításai, de a laposszíj feszítőgörgőjét szervízkor cseréltük, 111 300 km-nél. Ekkor Selenia olaj került bele, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő.