Blog
ma 83848 kmóra állásnál megtörtént a nagyszervíz, ékszíjak, görgők, feszítők, szűrők, oljacsere,
kódolvasás, átvizsgálás.
tapasztalat, eredmények: egy hibakód található amely az üzemanyagszűrő fűtésénél jelez hibát, amelyet elektromos szaki hiányában szeptemberre halasztottunk.
az autón látszik, hogy rendszeresen szakműhelyben járt, legutóbb mindkét első felső lengőkart cserélték, valamint elöl-hátul új fékbetéteket kapott.
Ma végre belekerült a gyári LMM(Köszönet érte GEORGE cartársnak!!!).Elvileg már kellene tudnia a gyári paramétereit,egyenlőre még nem tudok ítéletet mondani.Vszínű még kell 1 gyertyasor csere is.Majd ha sikerülne végre anyagilag helyre rázódnom...Hááááááát
2007.08.12. Megérkezett Szúnyog! Egy sikeres üzlet gyümölcse Vittorio és köztem.Az autó külseje előző gazdája keze munkáját és ízlését dícséri (bár ebben erősen egyezünk). Azért nem marad érintetlen!
1600 km után eljutottam a csiki-begébe, ahol csodájára jártak a benzines műszerfalnak. Majd megrendelték a dízelest, mert ez így szerintük sem jó :)
Továbbá a jobb oldalindexet kicserélték, mert el volt pattanva a rögzítő füle és lötyögött.
Végre találtam egy megfelelő garázst, így újra ott pihenhet az autó. 4 és fél hónapot utcázott április 1-e óta.
A bérleti díj 15e havonta, ezt a költségek közé íorm majd fel rendszeresen.
Gondoltátok volna, hogy a GT-ben egy indexlámpa izzó annyira különleges, hogy még a márkakereskedésben is negyed órába telik, míg megtalálják?
Már akkor gyanús volt, amikor egy benzinkúton azt mondták, hogy ők ilyet még nem láttak. Aztán amikor Elaforgnál Karcsiék is csak széttárták a kezüket, hogy nincs ilyenjük, nem volt más választásom, kimentem a Csiki-Begéhez.
Ott elsőre szintén ki voltak akadva rajta, de aztán utánanéztek a számítógépben. Meg is találták. Hozta is nagy vigyorral a dobozt az eladó: - háromezernegyvenkilenc forint!
Mire én: - egy dobozzal?
- Nem, egy darab!
Itt kicsit meglepődtem :)
Valami speckó halogén izzó ez, H21W van ráírva.
Nos beraktam, de továbbra sem működött. Akkor megkértem őket, hogy nézzék át a dolgokat. Végül a hiba nem a foglalatban, nem is a vezeték végén volt, hanem a jobb első lámpánál, ahonnét indul a vezeték a bal első indexhez. A lényeg, hogy megtalálták, kapott kétezer forintot a szerelő és boldogan távoztam :)
(A kép csak illusztráció :)
Restaurálás 1 rész: Először is köszönet azoknak a tagoknak akik hozzájárultak ahhoz, hogy végre valahára sikerüljön megfelelő alaktrészt találni a verdához gondolok itt Kaibinger kollégára akitől remek balos külső küszöböt kaptam, hozzá grátiszban első fényszórókat, további köszönet Marklar kollégának az igazán igényes szelepsipkákért, külön köszönet Klimaj Gábornak a jobb oldali ablakemelőért, és végül de nem utolsó sorban Acsai Károlynak aki remek hátsólámpákkal egészítette ki a hiányzó és lestrapált alkatrészeket, ja és persze köszönet Sanyinak is a kiváló első lökösért! :)
Most a dolgosabb részek következnek, sikerült leszerelni az első és hátsó lököst. A hátsó elég satnya állapotban ezt mindenképp pótolnom kell, arról nem is beszélve , hogy az oldalsó anyák úgy ragaszkodtak a fémhez mint kezdő panda maci az anyja öleléséhez, röviden .......a hátsó lökös nem menthető és lesz egy apró karosszéria munka erről készült néhány kép, hamarosan fent lesz :) Az első lökös nagyon jó állapotban van ezt a késöbbiekben szeretném fényezni :) Viszont ennek az alaktrésznek a leszedése sem volt piskóta hiába az anyák régóta tartják markukban az elemeket :) Na mindegy ez is lent van......Következhettek a lápmák a hátsó nem okoztt gondot könnyen lejött, karosszéria munka itt is várható a rögzítő csavarok helyén némi rozsda ütötte fel a fejét a problémát egyszerű orvosolni. Az első lámpák is lent vannak, ide csak indexeket kell rendelni de ez a terv szerint új lesz!
A küszöb: na ez halál teljesen szétrohadt a víztől és a téli sózástól főként a külső küszöbök itták meg a levét az teljesen cserére szorul, képek erről a szekcióról is vannak.... Nagyjából itt tartok most, rengeteg munka lesz vele főként a karosszérián de remélem mentehtő lesz :) Emellett rengeteg ötletem van de ezt majd késöbb......
Egy rögös,nehézségekkel kikövezett út végéhez értem. Rengeteg munkát,pénzt,energiát és lendületet öltünk ebbe az álomba. Sokan segítettek,köszönöm nekik:Beki156,Bélus155,Dobi és Törpe146. Vittorio majd gondját viseli.
Az esti program finom boroknak kóstolása volt.A füredi sétányon 25 bortermelő mutatta be itókáit.
Persze kóstóltuk lelkesen egészen addig,amíg a zivatar haza nem kergetett.Bőrig áztunk és csak kívűlről.A borok nagyon finomak voltak,úgyhogy másnap este is visszatértünk kóstolgatni.Ismételten jött a felhőszakadás,viszont most a kocsmába menekülvén kissé jobban elázván,majd visszatérve a kocsiban zenét hallgatva vidám hangulatban telt az éj.