Blog
Beadtam reggel a szerelőhöz, hogy állítsa be, hogy ne durrogjon. Terv volt még, hogy berakatom a km órát is, csak azt otthon felejtettem. Úgyhogy csak a beállítás történt meg. Eleinte szokatlan, furcsa volt, De majdcsak megszokom. Úgy tűnt beteg, de nem. Normális alapjárata van, megy, mint az ördög, persze nem viszi túlzásba. De még van mit javítani rajta, pl a kipufogót, amit egy szikla igazított meg, az elfelejtett km óra, a hűtő, és persze a motor.
Hát a mátrai tali. Jó volt, rossz volt, jó volt. Autó szempontjából láz volt. Hamar forr a vize. Úgy látszik nem bírja a lépésben haladást szerpentinen fölfelé...
2007.06.18.-án megvettem az olajat,olajszűrőt,hátsótárcsákat,betéteket.Az olaj természetessen Selénia WR 5W40 amiből 6L vettem és a hozzávaló szűrőt.Ezért fizettem:15100 A hátsótárcsa Brembo ami 5700/db.árba volt.A betét Textar ami 6600/gar.volt.(még egy kép a végről.Csörinél az emelőn készült.)
Meghúzta egy paraszt az egész jobb oldalt!!:((( Nem tudom, hogy egy full polír segít-e, de megpróbálom, mert így fáj a szívem, ha ránézek..:( Azt a szemétládát meg jól feljelentettem, mégha nem is tudják rábizonyítani, de legalább rendőrök mennek el hozzá kérdezősködni. Égjen mint a rongy!!
Képet nem töltök fel, majd ha szép lesz újra.:)
Nah eltüntette, hála az égnek!! :))
A múlt heti szervízlátogatás eredményeként ma lámpatest csere jobb oldalon.
Ma reggel három 155-ös indult el Gárdonyba,ahol is sok másik hasonló Alfával találkoztunk.
A velencei tó partján mustrálgattuk egymás autóját,majd a melegre való tekintettel belecsobbantunk a tó vizébe.Felfrissülés után még alfáztunk a tó körül,minekutána egy pompás étterem teraszán múlattuk az időt remek hangulatban.15 Alfa jött el de így legalább családias volt a hangulat.
Az autó 99,99%-ban csak kézzel van mosva (egyszer ment gépi mosóba, után lemostam kézzel, mert a ráragadt sarat csak 60%-ban távolította el a gépi tisztítás :(
Költségem az autósampon, néhányszor 50 Ft/mosás, szivacsok (üveg felületre ill festett felületre), ablak lehúzó.
2006.
Egy kisebb koccanás következtében a sportos homogén megjelenés kialakításra került a festett hűtőmaszk személyében és lecserélésre került a repedt első lökhárító is (festéssel együtt). A repedt lökös a koccanás következtében kilyukasztotta a hűtőm egyik sarkát -cserélni kellett azt is. Egy elektromos kontakt hiba miatt besült a hűtőventillátor motorja, így az egész egység (kompletten, hűtőventillátorral együtt) egy 156-os alfáról került az autómba.
Nyaralás előtt a kocsira került a kresz által előírt H -betű is.
Az eljegyzésem alkalmából (Horvátország) a kedvesemtől ajándékba kaptam egy Garfieldhez hasonló macsekot a kocsi védelmére :)
A köves felverődéseket eltüntettem a látóteremből egy szélvédőcserével.
06.15-én újabb szíj és görgők, turbócső a helyén. Imárron szervízt váltva. Alfa Kontakt, Zsámbék=OK. :)
Teljesen szép hang és tökéletes gyorsulás. :)