Blog
Cserélve a fűtő radiátor csappal együtt. Még a gyári volt benne (rajta volt a dátum). Valamint kipucoltam a fura szagú lerakódást a radiátor alatt (a házában ill a radiátor alján volt, ld. a képeken, valsz vízkő vagy a klíma radiátorról a kondenzvíz), mert az áraszotta azt e kellemetlen szagot szellőztetéskor. Megpucoltam még a hőmérséklet szenzort, szellőztető ventillátort, a járatokat amennyire elértem (volt kosz benne), csap aktuátorának kis zsírzás, valamint a borításokat megpucoltam ill. 1-2 helyre vékony szivacs is kerül zajcsillapítás céljából.




Végre elérkezett a pillanat, hogy megkapja az autó a jól megérdemelt vezérlés cseréjét. Ami belekerült: SKF feszítőgörgő és támasztó görgő, Ruville balansz görgő és vízpumpa, Gates szíj, Dayco balans szíj . Ezen kívül a vezérlésmódosító is meg lett csinálva, nagyon szép hangja van most az autónak. Km: 183300
Az előző szíjon nem látszik semmi sérülés, még a feliratok sem koptak le teljesen. Gates szíj volt benne ezelőtt is. Viszont nem tudom ki rakta össze, mert állítólag forgásiránnyal ellentétesen tették fel a szíjat. Érdekes...
Csütörtökön elmentünk Egerszalókra, Viktor nagyon jól viselte az utat, semmi forrás, semmi morgás. Simán ment az egész, oda vissza. :)
Müszaki vizsgára :
-lengőkarok cseréje
-válto olaj csere
-első gumifékcsövek cseréje
-vizsgadij stb
Zsámbéki Alfakontaktnál vezérlés módosító csere...
Ebből lett:
-vez modosító csere
-vez.mű szíj
-vez.mű szíj feszítő
-bordás szíj
-bordás szíj feszítő
-szelepfedél tömítés

0
506