Blog

>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2007-05-18

2006 nyarán a bal oldali kézifékbowden lett kicserélve,pontos árra nem emlékszek,de talán 10000 ft-tól nem volt drágább

 
>> Tuning és extraTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2007-05-18

2006-augusztusában 90.000 km környékén kapott Brembo tárcsákat és Remsa fékbetéteket,valamint új DOT4 fékolajat

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2007-05-18

A vásárlás után 2005. decemberében 54.000 km környékén lecseréltettem a vezérműszíjat és a görgőket is,sajnos a görgők már nagyon kopottak voltak:-(

 
>> Tuning és extraTibcsi166 // Alfa 166 2.4 JTD // 2007-05-18

Miután megvettem a nagyvadat sokat filóztam, hogy milyen subládát építsek bele. Ez tűnt a legjobb megoldásnak: 500Literes Basreflex csomagtartó 40cm-es subwofferrel. MacAudio MP2000 erölködővel. Mint a képen látható 21Hz-re hangolva. Persze a térfogat a csomagok mennyiségével csökkenhet és ilyenkor romlik a mély. De pont ezért ha lehet üres csomagtartóval járok :) Így ’sajnos’ sílécet nem tudok szállítani. De arra ott van a tetőcsomagtartó.

>> EgyébSKrisz // Alfa 156 1.8TS // 2007-05-17

2001 - 06. Életem első szalonautóját, 6 hónaposan eladva ültem át ebben a nem egészen 1 éves 156 1.8TS-be. Szerelem volt, elvakult szerelem. Se istent se embert nem ismerve megvettem, minden észérv ellenére... Jó döntés volt! :))) Volt arjta nagy rendszám, 15"-ös kerék, dísztárcsa. Szóval Alfák között némileg fapad! :) De aztán lett ez másképp is! :)

 
>> SzervizCsekő // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-05-17

2007.04.10
Nyoma sincs a balesetnek hála a szerelőknek és rengeteg pénzemnek!

 
>> SzervizCsekő // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-05-17

2006.10.25-2006.12.01
Javítás közben Pirinél!

>> SzervizCsekő // Alfa 156 1.9 JTD // 2007-05-17

2006.10.23.- 24.-e éjszaka a jobb eleje és a padka találkozása!

>> Egyébkoz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-05-17

Ma reggel szembesültem a ténnyel: motorfelújítás következik. Még Esztergomból hazafelé elkezdett villogni az olajnyomás lámpa. Nívópálca: nincs olajszint. WTF? Februárban volt olajcserén. Hát töltöttem rá olajat. 4 liter ment bele! Aztán elkezdődött a tortúra: mitől lehet? Kartervédő lekerült, egy kis olajfolyás - a nívópálca csöve ahol a blokkba megy, onnan jött valami. Meg lett ragasztva. Újabb járatás (közben sejtettem, hogy nem úszom meg ennyivel, mert ki tudja, mennyit mentem olaj nélkül), hát még mindig fogy. ~2l/1000 km. Blokk ismételten körbenézve: sehol nem ereszti el. Az az érdekes, hogy nemcsak hogy nem folyik az olaj, de nem is füstöl, és húz is rendesen az autó. Így elvittem Pusztaszabolcsra szerelőhöz. Mielőtt feladta volna az utolsó kenetet (generál), próbaképpen leszedte a szelepfedelet, tömítést cserélt, kipucolta a kartergáz elvezető csövet. Újabb járatás. Ma reggel néztem: még mindig eszi. ~1l/1000 km. Hát cumi. Lehet szétszedni a motort. Pontosabban elviszem garázsba pihenni, aztán remélem egyszer lesz pénzem rá.
Végtelenül el vagyok keseredve. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

>> Tuning és extraFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2007-05-17

2007 Március:
Szerváltam egy MOMO-Zagato sportkormányt. Igen, ilyen van a Zagato RZ/SZ -kben is :)
Nem volt rossz, bár szokatlan volt a kisebb méret.
Végül Thomikánál landolt, azóta Ő kapaszkodik bele; helyette pedig lett egy légzsákos gyári bőr MOMO, ennek is marhajó a fogása ;)