Blog
A ködlámpák is bekerültek, keretekért a Zsámbéki bontóba kocsikáztunk el :)
Mivel a bontott színre fújt (sötétzöld) fele annyiba került, mint a nyers új, így a bontottnál döntöttem.
Sziasztok! Na hát elkezdtem szétbontani csak hogy körülnézzek benne de szerencsére semmi újabb meglepetés (rozsda) nemn ért... hát a belső küszöb az kuka... de megoldjuk valahogy majd. a terveim hogy ha majd a végleges helyén azaz a szervízparkban (az udvar végében:))lesz a kocsi hogy kiszedném a hátsó hidat letistítanám újrafújnám felújítanám a motort kéne utána kiszedni meg az első futóművet... és mehetne az alvázvédő 10 óra lakatolás és 20 óra csiszolás után:) de legalább dolgozhatok rajta van kihívás... Hát nem szép az élet?:)
Üdv: FePe
Jobb oldali vez.tengely, hidrotőkék, olajpumpa, hőmérő gomba, (ami a hűtő ventit kapcsolja), vízpumpa, tömítések, újra olaj, és olajszűrő, ha már a szerelőnél volt kapott egy ablak figyelőt, hogy a riasztó felhúzza az ablakokat...
A vezérmű tengely és az olajpumpa bontóbol érkeztek teljesen jó állapotban :)
Műszaki vizsgára kellett egy bal első lengőkar, a gömbfej kopása miatt, bontóbol rendeltem, és egy teljesen jó állapotút kaptam :)
Már felkészítettek, hogy valószínüleg a következő műszakira cserélnem kell a jobbost is...
A riasztót, pótféklámpát a hátsó kipufogódobot és a 72Ah akksit, ill. a fejegységet, meg az első ajtóba a hangszórókat hangváltóval (ami a kárpit alatt rejtőzködik) örökölte az előző autómból, költség csak a kipuff és a riasztó beszerelése volt, de ismerősök jóvoltából sikerült olcsón megúszni :)
Na, végre rá raktuk a nyári gumikat a kocsira, ebből az alkalomból új surranókat kapott a gép, igaz csak kényszerből, és csak előre, de hát ugyis az a lényeg :). Oda viszont jókat kapott: Nokian, részletesebbet most nem tudnék mondani, de egész kellemes mintája van :D (majd rakok fel képet is).
De csak, h ne legyen felhőtlen a csere, észre vettük, h az egyik felni kapott egyet, ugyhogy azt meg vihetjük javíttatni...
2 héttel korábban kiugrottunk tesóval a SZálkai dombtetőre, hogy készítsünk gyönyörű képeket szép autókkal. És itt az eredmény. Hamarosan ő is felkerül az oldalra.
Az autó azóta is hibamentesen működik, 10.000 km után kapja a friss olajat (Selenia Racing), és 20.000 km-ként pedig levegőszürő, pollenszürő kombót.
33.000 km-nél fékbetét cseréltünk, gyári került a gyári helyére.:)
35.000 km-nél került sor a hűtőfolyadék (Paraflu Up), fékfolyadék cseréjére. (Tutela DOT 5)
1
425