Blog

>> Tuning és extratipoatti // Alfa 156 1.8 TS Distinctive // 2007-05-15


sz'al kapott ilyet is 07.03.20.-án. Webasto medium, 3 év teljeskörű garival. Nagy feeling, nagyon hiányzott már. Teljesen beázásmentes, tehát aki ilyenben gondolkodik, no para!

>> SzervizStef // Alfa 156 1.6 TS Progression // 2007-05-15

Vezérműszíj:9000ft
Ékszíj:6500ft
Feszitőgörgő:16700ft
Vezetőgörgő:7600
Pollenszűrő:1500ft
Olajszűrő:2000ft
Levegőszűrő:2900ft
Olaj:12000ft
Vízpumpa:11000ft
Munkadíj:25000ft

Alkatrészek by Elaforg, szervíz: Német Mihály

>> Eseményystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-04-21

Újpesten a HIP studio rendezésében volt egy tuning - hifi találkozó. Az itt lezajlott autó szépségversenyen a második helyet nyerte el a szépségem. :-)

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-03-24

Zottyával nekiálltunk a lámpáim besötétítéséhez. Az indexbúrákat korábban elkészítettük. A lámpákat szétszedtük és a króm részeket, amiket a refi nem használ, hőálló fekete festékkel befújtuk. Nem volt egyszerű menet, de a végeredmény nagyon ütős lett.

A folyamatot a 145/146 topicba leírtam, de Föckös átfogalmazta az egészet, ezért az Ő szavai alapján kerül ide:
ystuc-féle front lights cake:
összetevők:
- esős márciusi délelőtt 1 db
- rosso 146 ti 1 db
- fekete hőáló festék nagyjából 150ml
- "sziló" néven közismert szaniter ragasztó (figyelem! a levegő páratartalmától függően változik a kötési idő!) 1 db
Elkészítési javaslat:
- húzzunk fel meleg ruhát, vegyünk rá egy (szintén nem normális) Alfabarátot, és menjünk le az esőbe az autóhoz
- szereljük ki az első fényszórókat
- majd menjünk fel a jó meleg lakásba, ahol kávéval, süteménnyel, esetleg üdítővel kínálgassuk a már csaknem bőrig ázott, és kedvtelenné vált kollégát :-)))
- tegyük be a fényszórókat a sütőbe. Figyelem! Légkeveréses sütőt használjunk, különben igen nagy az esély a fényszórók repedés-jellegű sérüléseire, melyeket sajnos már nem tudunk javítani.
- 75 fokos sütőben 5-7 percig készítsük elő a fényszórókat a további megmunkálásra
- majd óvatosan különítsük el azoknak üveg tartalmát a műanyag tartalmától
- ekkor a műanyag elemeket csiszoljuk, a nem kívánt részeken pedig fedjük be valamilyen nem festék-áteresztő anyaggal
- majd használjuk fel az ekkorra már alkarfájásig felrázott festék-sprayt, amely szabadon választott színű lehet, de a fekete az ajánlott szín, érdemes a festéket többször felvinni a tökéletesség jegyében
- száradás után a fényszórókat ismét magas üveg tartalmúvá tesszük, ehhez felhasználjuk a "sziló" néven közismert szaniter ragasztót
- majd némi várakozás után visszahelyezzük a fényszórókat a megfelelő helyükre (bal oldalit balra, jobb oldalit jobbra). Figyelem! A nem várt mellékhatások (qrvaanyázás, ge*iolaszok, és hasonló megjegyzések) érdekében igen nagy bátorsággal, de emellett óvatossággal álljunk neki a projektnek! :-)

A lényeg, hogy a fényerő változatlan, ez a project nem befolyásolja a világítást.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-03-22

A régi SAL ládámat meguntam, így Tiby-re bíztam egy új láda építését. A csomag tartalmaz 1db Titan 200Wos erölködőt + 1 Farad-os M.N.C. kondenzátort, valamint egy 600W-os DLD sub-ot. A cucc mobilis, nincs fixen beépítve, így bármikor mozgatható, ha esetleg helyre lenne szükségem.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2007-03-22

Nagy vágyam volt, hogy valami egyedit alkossak a motortérben is. Így a szelepfedél és a szívócsonk fehérre lett szinterezve, valamint Tiby üvegszálas kiegészítőket kreált nekem. Ezeket én csiszolgattam, majd Krisz33 lefényezte hófehérre.

>> Szervizystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-12-23

Na igen... Harmadszor is sikerült úgy odavernem a kocsit, hogy elment az olaj. Egy hatalmas csatornafedelet találtam meg. De ha nincs a kartervédő, akkor bizony leszakad az egész autó alja. Hát, így jártam. És mindezt Karácsony elött egy nappal. 2006-ra az autó megáll, ebben az évben többet nem közlekedik, javítása 2007. januárban.
Nem volt egyszerű az autót felrakni az autómentőre, de végül megoldódott.

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-07-11

2006 nyarán az autóm új fejegységet kapott, mégpedig egy JVC KD-LHX552 személyében. Jó választás volt. Szépen szól, jó a rázkódásvédelme, tökéletes. És nem utolsó sorban megy az autó belső világához színben. :-)

Hmmm a mai nap sajnos továbbbb repedt az első szélvédőm!!!!! A télen indúlt el de most megint ugrottt vagy 10 cm-t! Gondolom nem tett jót neki a klíma:-((( Na de ez van ezért van

 
>> Eseményystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2006-06-17

Sopronban a Nemzetközi Alfa Romeo találkozón a legszebb 146-osnak választották az autóm. Köszönet érte! :-)