Blog
2005.02.15. 127407kmnél a következőket kellett kicserélni:
- Bal első lengéscsillapító (10.700.-)
- Ékszíj (1.200.-)
- Gyári garnitura első fék (5.500.-)
2004.10.09.-én 121497 km olajcsere.
4 liter Valvoline olaj
Az autón volt egy-két kisebb hiba, amit még Olaszországban szenvedett el, ezért 2004.05.27.-én teljesen újra fényeztettem.
2005 novemberében vettem rá 4 db 185/65 R15 Barum Polaris2-t,darabja 12500 ft volt.
Eddig 5 olajcserénk volt,az első olajcsere kivételével mindíg Selenia Alfa Romeo 20 K olajat kapott,és törekedtem a gyári olajszűrőre,olajcserék alkalmával mindig cseréltem a levegőszűrőt,és a pollenszűrőket is,otthon,aknán,sajátkezűleg,így a meleg olaj tisztességesen ki tudott csöpögni,amit álltalában éjszakára hagytam!
2007. január eljött az első 5000 km,és jobbnak láttam ha a márkaszerviz lecseréli az első "bejáratós" olajat,természetesen Selenia WR diselre.
Mivel allergiás vagyok az autók tisztaságára (egyesek szerint hülye is),ezért nem bízom senkire,és kizárólag sajátkezúleg,otthon tisztítom,ápolom az autókat,ezért pontos összeget nem tudok beírni!
G-MANN cartárstól szereztem be,valami nevetséges 3000 ft körüli összegért:-)
Mivel Progression felszereltségű az autó,ezért a gyári kazettás rádióknak is repülni kellett.
JVC fejegységet kapott,Macaudio MX2000 erősítővel és Macaudio HSN Fire ládával!
Anyagköltség: 90000+10.000 munkadíj és apróságok (kábel,stb)
2006 augusztusában lett beszerezve,Kékalfa barátom segített!